Saltus Ubezpieczenia wzbogaca swoją aplikację mobilną

0
995

Saltus Ubezpieczenia wprowadził nowe funkcjonalności w aplikacji mobilnej Saltus Zdrowie, przeznaczonej do umawiania wizyt i badań medycznych. Zakład planuje też sukcesywną rozbudowę opcji dostępnych w ramach narzędzia.

W ramach jednej z ostatnich aktualizacji ubezpieczyciel dodał możliwość zarządzania świadczeniami kilku osób z poziomu tego samego urządzenia. Zakład wprowadził tę opcję w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez rodziców, którzy chcieli łatwo zamawiać wizyty lekarskie dla swoich dzieci. Jedna aplikacja może więc obsługiwać polisę jednej osoby dorosłej oraz dowolnej liczby małoletnich ubezpieczonych. Saltus Ubezpieczenia wprowadził też logowanie biometryczne.

W planach odnośnie do rozwoju aplikacji zakład na pierwszym miejscu stawia user experience, czyli generalne wrażenie, jakiego doświadcza klient/pacjent korzystający z aplikacji. Dlatego w pierwszym rzędzie zamierza zmodyfikować zamawianie teleporad poprzez integrację z systemem HomeDoctor. Wypełnienie zamówienia telekonsultacji z wyborem lekarza, daty i godziny będzie równoznaczne z jej umówieniem, bez konieczności potwierdzania przez Centrum Umawiania Wizyt, czyli call center firmy.

Równocześnie Saltus Ubezpieczenia pracuje nad ulepszeniem geolokalizacji. Obecnie ułatwia ona wybór najbardziej dogodnej placówki w trakcie zamawiania wizyty, a w najbliższych miesiącach z poziomu edycji zamówionych świadczeń będzie można jednym kliknięciem wprowadzić adres placówki do nawigacji w telefonie.

(AM, źródło: Saltus Ubezpieczenia)