Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że należąca do PZU i PKN Orlen agencja mediowa Sigma Bis zaoferowała najniższą prowizję w przetargu kancelarii premiera na kampanię Polskiego Ładu.
W rywalizacji o realizację w internecie kampanii społecznych i informacyjnych KP, w tym działań związanych z promowaniem Polskiego Ładu, uczestniczyło w sumie 7 agencji. Każda z nich miała zaproponować prowizję za kampanię o budżecie 5 tys. zł, 10 tys. zł, 30 tys. zł, 50 tys. zł, 100 tys. zł i 150 tys. zł. Sigma Bis zaproponowała najniższy poziom wynagrodzenia – 2,98% dla każdego z budżetów.
Celem zaplanowanych przez kancelarię premiera kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Więcej:
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kancelaria-premiera-przetarg-polski-lad-sigma-bis
(AM, źródło: Wirtualnemedia.pl)