Świat - Strona 94 z 220 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

AM Best potwierdza rating Generali

Agencja ratingowa AM Best potwierdziła rating siły finansowej (FSR) Generali na poziomie „A” (doskonały) oraz długoterminowy rating kredytowy emitenta (Long-Term ICR) na poziomie „a+”....

Aon: Akcjonariusze dostaną więcej niż przed rokiem

Przychody Aon w III kw. 2023 r. wzrosły o 10%, czyli o 257 mln dol., do 3 mld dol., w stosunku do 2,7 mld...

Biuro Iranu zawieszone w Radzie Biur Systemu Zielonej Karty

Zgromadzenie Ogólne Rady Biur (COB) Systemu Zielonej Karty podjęło decyzję o bezterminowym zawieszeniu członkostwa Biura Narodowego Iranu z dniem 1 stycznia 2024 r. Oznacza...

Generali sprzedało niemiecki biznes emerytalny

Generali zakończyło sprzedaż Generali Deutschland Pensionskasse na rzecz Frankfurter Leben po uzyskaniu zgody niemieckiego Federalnego Urzędu Nadzoru Finansowego i odpowiednich organów antymonopolowych. Transakcja wpisuje się...

Wyścig innowacji w AI na nowo ożywi globalny rynek fuzji i przejęć w 2024...

Rekordowe poziomy inflacji, rosnące stopy procentowe i niestabilność geopolityczna przyczyniły się do spadku aktywności transakcyjnej, która osiągnęła najniższy poziom w II kwartale 2023 roku....

Generali wzmacnia pozycję na chińskim rynku majątkowym

Generali podpisało umowę nabycia 51% Generali China Insurance Company Limited od CNPC Capital, za około 99 milionów euro. Po zakończeniu transakcji włoska grupa stanie się...

Marsh: Dezinformacja oraz nasilanie się ryzyk środowiskowych na czele zagrożeń globalnych

Dezinformacja jest największym zagrożeniem krótkoterminowym. Z kolei ekstremalne zjawiska pogodowe i krytyczne zmiany w systemach ziemskich są kluczowym wyzwaniem długoterminowym – wynika z najnowszej...

EIOPA: Zawirowania gospodarcze odbijają się na relacjach ubezpieczeniowych konsumentów

Z opublikowanego przez Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych raportu na temat trendów konsumenckich w 2023 r. wynika, że trwający kryzys kosztów...

Generatywna sztuczna inteligencja odpowiada na e-maile klientów Simplyhealth

Brytyjski ubezpieczyciel zdrowotny Simplyhealth oświadczył, że jest pierwszą firmą, która wykorzystała generatywną sztuczną inteligencję Salesforce do odpowiadania na e-maile klientów. Spersonalizowane odpowiedzi zajmują ułamek...

WTW: Rośnie rola ESG w programach wynagrodzeń europejskiej kadry kierowniczej

Na wszystkich rynkach, w tym w Europie można zaobserwować rosnącą tendencję do uwzględniania wskaźników dotyczących środowiska, spraw społecznych i ładu korporacyjnego (ESG) w planach motywacyjnych...
18,476FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie