Technologia w relacji między agentem a klientem

0
698

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to miejsce, gdzie każdy klient może liczyć na wysoką jakość usługi, która wynika z doskonałego przygotowania doradcy wyposażonego w inteligentne rozwiązania technologiczne.

Klienci coraz częściej świadomie planują wydatki i chcą mieć gwarantowaną satysfakcję z zakupu produktu. Przybywa konsumentów, którzy dokładnie sprawdzają, jak działa ochrona w ramach określonej polisy ubezpieczeniowej – mają szczegółowe pytania i oczekują konkretnych odpowiedzi. To wymaga indywidualnego podejścia, które może zapewnić tylko porada eksperta.

Z perspektywy klienta dobry agent powinien działać szybko i precyzyjnie. Praca doradcy ubezpieczeniowego potrafi być wymagająca, dlatego osiągnięcie wysokiej efektywności to kwestia nie tylko wprawy, ale też narzędzi informatycznych, takich jak dostępny w sieci SPECTRUM system All in #1 SADUS.

Nasz program to innowacyjny kombajn narzędzi, które wspierają skuteczną i dynamiczną obsługę klienta zarówno pod kątem sprzedaży, jak i zarządzania bazą kontaktów. System pokrywa też formalne aspekty pracy (np. APK czy rozliczenia), działając w tle, gdy na pierwszym planie znajduje się relacja z klientem.

Coraz więcej agentów pracuje zdalnie lub hybrydowo – dla nich dobrze zorganizowane cyfrowe środowisko pracy jest na wagę złota. Każde ulepszenie czy nowe narzędzie może znacznie usprawnić codzienne obowiązki, dlatego stale zabiegamy o poprawę komfortu pracy naszych partnerów i szybko reagujemy na konieczność wprowadzenia zmian, np. w związku z nowymi przepisami.

Nad tymi rozwiązaniami pracuje sztab ekspertów, którzy specjalizują się w dziedzinach, takich jak ubezpieczenia, prawo i technologie informatyczne.

Ważne jest również stworzenie wirtualnej platformy dla klienta. W tej roli doskonale sprawdza się aplikacja ubezpieczeniowa SPECTRUM mobile, która zawiera m.in. Panel Klienta. Dostępne w nim narzędzia pozwalają na podgląd informacji o polisach i płatnościach, bezpośrednie połączenie telefoniczne do swojego doradcy, a także łatwe wprowadzenie modyfikacji czy zadanie pytania.

Bezpłatna aplikacja daje też dostęp do kalkulatora OC/AC i wielu przydatnych informacji oraz zapewnia wsparcie w razie szkody, dzięki czemu kompleksowo odpowiada na oczekiwania użytkowników.

Technologia coraz bardziej obudowuje ubezpieczenia i jest dziś nie tylko polem do rozwoju, ale i koniecznością. Korzystamy z jej potencjału tak, aby automatyzować formalności i procesy. Naszą filozofię wyraża model omnikanałowości, w którym wszystkie drogi prowadzą do agenta – nawet samodzielnie wykonana przez klienta internetowa kalkulacja OC/AC jest przypisana do portfela doradcy.

W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum postrzegamy innowację jako naszą misję, która jest odpowiedzią na zmieniającą się rzeczywistość i digitalizację w branży, a także wynika z szacunku do naszych partnerów i ich pracy.

Na uwadze mamy też troskę o atrakcyjność w oczach klientów i ich przekonanie o jakości obsługi – po naszej stronie jest zatem dostarczanie takich rozwiązań, które będą realizowały te cele.

Artur Zajdel
prezes multiagencji Dom Ubezpieczeniowy Spectrum