Sztuczna inteligencja w ubezpieczeniach według EIOPA
Niedawno Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) opublikował wyjątkowo interesujący raport zatytułowany Artificial Intelligence Governance Principles: Towards Ethical and Trustworthy Artificial...
Comarch i wieści z Berlina – nowe technologie w likwidacji szkód i nie tylko
Trzy pytania do Macieja Dylewskiego, International Business Director w Comarch
Aleksandra E. Wysocka: – Czy tematyka konferencji ograniczała się wyłącznie do likwidacji?
Maciej Dylewski: – Tematy...
DORA i NIS 2 stawiają na silne uwierzytelnianie
Cyberatak, który dotyka towarzystwo ubezpieczeniowe, utrata danych klientów czy przejęcie i wykorzystanie konta pracownika albo agenta ubezpieczyciela to nie tylko problem techniczny, ale przede...
Chatbot ze sztuczną inteligencją obsługuje klientów Ergo Hestii
Zgodnie z zapowiedziami Ergo Hestia wprowadziła do procesu obsługi klientów chatbota wspieranego przez sztuczną inteligencję. Nowe narzędzie wspiera ich przede wszystkim w procesie likwidacji...
iBooster – jedna integracja, wiele towarzystw
Rozmowa z Michałem Dworakowskim, współwłaścicielem firmy Polskie Polisy, odpowiedzialnym za użyteczność rozwiązań ubezpieczeniowych
Aleksandra E. Wysocka: – Co to jest iBooster?
Michał Dworakowski: – iBooster powstał...
Cyfrowy bliźniak w przewidywaniu niepożądanych zdarzeń produkcyjnych
Czwarta rewolucja przemysłowa nadaje zupełnie nowe oblicze automatyzacji, monitorowaniu i analizie łańcucha dostaw poprzez wykorzystanie inteligentnych technologii, takich jak przemysłowy internet rzeczy (IIoT) i...
MAK cyfryzuje obsługę ubezpieczeń grupowych od ponad dziesięciu lat
Firma MAK Ubezpieczenia jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm brokerskich na rynku benefitów pracowniczych i jedynym podmiotem, który stosuje model pełnego outsourcingu programów...
Czy twój klient jest rzeczywiście twoim klientem?
Rozmowa z Maciejem Zygmańskim,Business Development Managerem, i Jackiem Piekarskim, Business Development Directorem z SIGNIUS
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Patrząc z perspektywy sprzedaży, jak ocenia Pan...
Sollers Consulting: Nowe inicjatywy na dwudziestolecie działalności
Podczas 11. edycji spotkania Winetasting firma doradztwa biznesowego i informatycznego Sollers Consulting ogłosiła, że zwiększa swoje zdolności technologiczne, aby lepiej wspierać ubezpieczycieli i banki....
Za nami rok prób i testowania rozwiązań, teraz czas na działanie
Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, wiceprezesem zarządu Compensy i prezesem Beesafe
Aleksandra E. Wysocka: – VIG powołał CustomerExperienceCompetence Center, nową jednostkę, która ma się zajmować doświadczeniem...