Technologia - Strona 2 z 26 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak nowe technologie rewolucjonizują ochronę dzieci

Rozpoczęcie roku szkolnego to czas, w którym rodzice zwracają szczególną uwagę na bezpieczeństwo swoich dzieci. W odpowiedzi na ich rosnące potrzeby Allianz Partners wprowadza...

Jak przygotować rejestr informacji umownych, by był zgodny z DORA?

Wiemy, że DORA będzie stosowana od 17 stycznia 2025 r. Wprowadzenie DORA to wyzwanie, ale także szansa na zbudowanie silniejszych, bardziej odpornych na zagrożenia...

Transformacja likwidacji szkód – jak przygotować się do tej podróży?

Obsługa roszczenia to „sprawdzam” dla ubezpieczyciela, szansa na wzmocnienie relacji i zebranie cennych danych. Zaraz po pozyskaniu klienta zarządzanie roszczeniami jest najważniejszym punktem interakcji,...

Potencjalne roszczenia związane z awarią oprogramowania CrowdStrike i Microsoft Windows

W piątek 19 lipca doszło do poważnej awarii systemów operacyjnych Microsoft Windows, spowodowanej problemami z aktualizacją oprogramowania zabezpieczającego dostarczanego przez firmę CrowdStrike. Globalna awaria...

CRM w dziesięciu krokach

Chcesz wdrożyć CRM w swojej firmie ubezpieczeniowej? Dobra decyzja! Z tego tekstu dowiesz się, jak to zrobić sprawnie i w miarę szybko. O zaletach CRM...

Nowa era edukacji dla brokerów współpracujących z PZU Życie SA

Ciągłe doskonalenie umiejętności zawodowych jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w dynamicznym świecie sprzedaży ubezpieczeń. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wydajne i dostosowane do...

Do kogo należy ostatnie słowo?

Branża ubezpieczeniowa stoi na progu rewolucji napędzanej przez sztuczną inteligencję. AI ma potencjał do zrewolucjonizowania każdego aspektu działalności ubezpieczeniowej, od oceny ryzyka i obsługi...

Sztuczna inteligencja to już dziś realne korzyści dla agentów

Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, menedżerem ds. rozwoju produktu w Insly Aleksandra E. Wysocka: – Andrzeju, czy Polisa AI w Insly to realna wartość dla agentów,...

Automatyzacja likwidacji szkód – ewolucja czy rewolucja?

Od ponad 40 lat procesy obsługi szkód i roszczeń w Polsce przechodzą ewolucję – od centralizacji procesów, poprzez wprowadzenie obsługi telefonicznej, stopniową eliminację papieru,...

Jak przygotować się na technologiczne wyzwania jutra?

Rozwój technologiczny dla branży brokerskiej stanowi zarówno wyzwanie, jak i szansę na optymalizację procesów i podniesienie jakości świadczonych usług. W dobie wszechobecnej digitalizacji i...
18,055FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie