Technologia - Strona 2 z 30 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

BrokerUFG na pierwszej linii frontu walki z fraudami

Rynek ubezpieczeń od zawsze zmaga się z plagą nadużyć przez nieuczciwych klientów, którzy zaczęli również korzystać ze wsparcia nowych technologii, w tym narzędzi AI....

Czy sztuczna inteligencja zaplanuje nam wakacje?

Choć ponad połowa Polaków zmaga się z przeciążeniem pracą, aż 82% planuje wakacje – chcemy uciec od stresu, naładować baterie i stworzyć wspomnienia. Mimo...

Produkty ubezpieczeniowe w kilka dni – zmieniamy zasady gry

Czy w branży ubezpieczeniowej możliwe jest wprowadzenie nowego produktu w zaledwie kilka dni? Brzmi to niewiarygodnie, zwłaszcza że w większości towarzystw ubezpieczeniowych proces ten...

Wznowienia kopalnią pieniędzy

Często używamy słów „retencja” i „wznowienie” zamiennie. A to błąd. Bo retencja to wynik. To liczba, którą widzisz na końcu kwartału – ilu klientów...

HaloTUwarta – nowy rozdział w komunikacji z pośrednikami

Warta uruchomiła nową platformę komunikacyjną dla swoich sieci sprzedaży. Serwis haloTUwarta to wiele ułatwień w codziennej pracy pośredników. Portal gromadzi w jednym miejscu wszystkie...

CIO 2.0 – nowa rola CIO w firmach ubezpieczeniowych

Nie ma już technologii bez biznesu i nie ma biznesu bez technologii. Firmy ubezpieczeniowe, podobnie jak organizacje z innych branż, stają się technologiczne. Dzieje...

Compensa liderem AI w ubezpieczeniach korporacyjnych

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie technologii branża ubezpieczeniowa stoi przed koniecznością adaptacji do nowych realiów. Compensa wysuwa się na prowadzenie w tej transformacji,...

Hiperpersonalizacja w obsłudze klienta – konwersacyjny interfejs to dopiero początek

W branży ubezpieczeniowej wszyscy mówią o stawianiu klienta w centrum. Ale co to właściwie znaczy w praktyce? To nie slogan, tylko konkretna potrzeba: szybka,...

Nowy rozdział w komunikacji agentów z Wartą

Startuje nowa platforma komunikacyjna Warty dla agentów. W serwisie pod nazwą haloTUwarta pośrednicy znajdą wszystkie niezbędne informacje i materiały wspierające ich pracę. Dzięki haloTUwarta agenci...

LegacyApp – Cyfrowy sejf, który wiąże klienta z polisą na lata

LegacyApp to cyfrowy, mobilny sejf w telefonie, w którym można uporządkować wszystkie informacje o majątku i polisach. Użytkownik zyskuje pewność, że spadkobiercy otrzymają komplet...
21,891FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie