Samosprzedające się produkty – przyszłość, która już nadeszła
Jednym z obszarów, w którym automatyzacja w leasingu ma ogromny potencjał, jest sprzedaż ubezpieczeń. Dzięki odpowiednio dobranym narzędziom IT firmy leasingowe mogą sprzedawać ubezpieczenia...
Cała ścieżka sprzedażowa w jednym systemie
Rozmowa z Iwoną Zemłą, dyrektorką Oddziału Prévoir w Polsce, Agatą Zdrojewską, dyrektorką Biura Zarządu Diamond Finance, i Przemysławem Czapiewskim, CPO ecom
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: –...
Jak dane z 230 źródeł pomogą ubezpieczycielom lepiej oceniać ryzyko?
Branża ubezpieczeniowa od lat zmaga się z wieloma wyzwaniami, które utrudniają osiągnięcie stabilnej rentowności, zwłaszcza w obszarze ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych. Problemy te wynikają...
Telematyka w służbie ubezpieczycieli
Telematyka, będąca połączeniem technologii telekomunikacyjnych i informatycznych, z sukcesem wykorzystywana jest do optymalizacji procesów przedsiębiorstw różnych branż, a co za tym idzie, zmierza do...
Nowy portal dla brokerów od PZU Życie
PZU Życie SA wprowadza nowe narzędzie przeznaczone dla brokerów ubezpieczeniowych, które ma na celu usprawnienie współpracy oraz dostarczenie kompleksowych informacji niezbędnych w ich codziennej...
Jak skutecznie obsługiwać regresy ubezpieczeniowe?
Zarządzanie portfelem regresowym z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi i nowoczesnych metod pozyskania danych, wyceny wierzytelności i odzyskania należności zawsze oznacza wysoki poziom skuteczności.
Jak powinien wyglądać...
Ubezpieczycielu, skorzystaj z tych danych do oceny ryzyka
Rozmowa z Maciejem Kaczorkiem, Account Directorem w e-point
Aleksandra E. Wysocka: – Co dokładnie platforma Pointo obiecuje ubezpieczycielom i dlaczego zdecydowaliście się wejść na rynek...
Masz dość wertowania ogólnych warunków? Przetestuj OWU24
Rozmowa z Izabelą Dziadkowiak i Jankiem Nowakiem z OWU24
Aleksandra E. Wysocka: – Opracowaliście innowacyjną platformę OWU24. W jaki sposób może ona pomóc agentom w...
Cyfryzacja ubezpieczeń korporacyjnych przyspieszy
Cyfryzacja procesów ubezpieczeniowych trwa od wielu lat, ale w najbliższym czasie spodziewamy się bardzo dynamicznego przyspieszenia tego trendu. Przede wszystkim ze względu na rozwój...
Technologia rozszerza możliwość kontaktu z marką, ale jej nie zastępuje
Co drugi klient firm ubezpieczeniowych korzysta przynajmniej z trzech kanałów zakupowych przy wyborze oferty, jednak tradycyjne metody kontaktu wciąż dominują – podaje raport PIU...