ABC e-Doręczeń dla branży ubezpieczeniowej
Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego to jedna z usług zaufania, ujętych w Rozporządzeniu eIDAS. Dla ubezpieczycieli to szansa na przyspieszenie procesów i oszczędności. W...
Mamy regulacje! Akt o sztucznej inteligencji
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie przepisów dotyczących sztucznej inteligencji, często określane jako AI Act, stanowi kluczowy element unijnej strategii regulacyjnej w...
CRM w pracy efektywnego agenta to konieczność
Efektywna praca z klientem to nie rejestr polis w Excelu. Jeżeli faktycznie chcemy zarządzać naszymi relacjami z klientem, to potrzebne nam jest do tego...
Platforma AgentBox odpowiada na trendy
Czy „renesans relacji” w erze cyfrowej brzmi jak paradoks? Dla niektórych pewnie tak, jednak my patrzymy na to z innej perspektywy. Firma badawcza Mintel...
Jak nowe technologie rewolucjonizują ochronę dzieci
Rozpoczęcie roku szkolnego to czas, w którym rodzice zwracają szczególną uwagę na bezpieczeństwo swoich dzieci. W odpowiedzi na ich rosnące potrzeby Allianz Partners wprowadza...
Jak przygotować rejestr informacji umownych, by był zgodny z DORA?
Wiemy, że DORA będzie stosowana od 17 stycznia 2025 r. Wprowadzenie DORA to wyzwanie, ale także szansa na zbudowanie silniejszych, bardziej odpornych na zagrożenia...
Transformacja likwidacji szkód – jak przygotować się do tej podróży?
Obsługa roszczenia to „sprawdzam” dla ubezpieczyciela, szansa na wzmocnienie relacji i zebranie cennych danych. Zaraz po pozyskaniu klienta zarządzanie roszczeniami jest najważniejszym punktem interakcji,...
Potencjalne roszczenia związane z awarią oprogramowania CrowdStrike i Microsoft Windows
W piątek 19 lipca doszło do poważnej awarii systemów operacyjnych Microsoft Windows, spowodowanej problemami z aktualizacją oprogramowania zabezpieczającego dostarczanego przez firmę CrowdStrike. Globalna awaria...
CRM w dziesięciu krokach
Chcesz wdrożyć CRM w swojej firmie ubezpieczeniowej? Dobra decyzja! Z tego tekstu dowiesz się, jak to zrobić sprawnie i w miarę szybko.
O zaletach CRM...
Nowa era edukacji dla brokerów współpracujących z PZU Życie SA
Ciągłe doskonalenie umiejętności zawodowych jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w dynamicznym świecie sprzedaży ubezpieczeń. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wydajne i dostosowane do...