Rejestr informacji o usługach ICT w świetle rozporządzenia DORA
Europejskie Urzędy Nadzoru zakończyły we wrześniu 2023 r. konsultacje społeczne w sprawie pierwszej partii standardów technicznych na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)...
Alwis & Secura rewolucjonizuje pracę swoich OFWCA!
Rynek ubezpieczeń w Polsce rozwija się dynamicznie, a jednym z kluczowych aspektów tego rozwoju jest digitalizacja oraz dostosowanie narzędzi do potrzeb agenta przyszłości.
Strefa Agenta...
Czy AI może skończyć jak BI?
AI odmieniana przez wiele przypadków stanowi obecnie bardzo nośny temat. Wszędzie wylewają się posty, grafiki, przykłady i wiadomości o AI lub stworzone dzięki AI....
Wiener z nową aplikacją dla kierowców
Ubezpieczyciel wprowadził aplikację Wiener DRIVE. Nowe rozwiązanie ma zwiększyć bezpieczeństwo na drodze i poprawiać styl jazdy kierowców. System podpowiada, jak jeździć bardziej ekologicznie i...
Budowanie wartości przez system kontroli wewnętrznej
Raportowanie do Komisji Nadzoru Finansowego to złożony, podlegający precyzyjnie określonym procedurom i wymaganiom proces. W przypadku banków i firm ubezpieczeniowych ujęty jest w ramy...
Syriusz jeszcze bardziej przyjazny dla agentów
Wyższe świadczenia, szerszy zakres ubezpieczenia, elastyczność, transparentność oraz intuicyjny system. Tak można podsumować nową ofertę pakietową Grupy Zamkniętej ERGO Hestii.
Ubezpieczenie grupowe obejmuje ochroną nie...
Czy e-Doręczenia zrewolucjonizują świat ubezpieczeń?
Rozmowa z Konradem Rochalskim, prezesem ArchiDoc – spółki zajmującej się zarządzaniem dokumentami, ich archiwizacją i elektronicznym obiegiem. ArchiDoc współpracuje z ośmioma na dziesięć największych...
Brokerzy potrzebują technologii chmurowej
Rozmowa z Katarzyną Adamowicz, właścicielką Kancelarii Brokerskiej ARTERIA, o aktualnych wyzwaniach biznesowych i doświadczeniach z korzystania z systemu VSoft Insurance Broker (VIB)
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”:...
Pasywny dochód agenta? Z funkcją Direct Agenta w systemie AgentBox to możliwe!
Rozmowa z Patrykiem Jarmużem, User & Customer Experience Expertem w ECOM, oraz Izabelą Dziadkowiak, dyrektorką ds. rozwoju i marketingu CONDITOR
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Na...
Dzięki integracji i automatyzacji agent ma czas dla klienta
Drobiazgowość, rozproszenie działań, czynności administracyjne typu zbieranie zgód RODO i wypełnianie APK kradną cenny czas agenta, który przecież ma inne ważne zadanie: zrozumienie potrzeb...