Technologia - Strona 3 z 28 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Na czym polega digitalizacja windykacji regresów ubezpieczeniowych

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie digitalizacja procesów windykacyjnych regresów ubezpieczeniowych staje się jednym z kluczowych elementów efektywności. Nowe technologie, takie jak automatyzacja, sztuczna inteligencja...

Jak dane geoprzestrzenne mogą uratować sektor?

Przestępstwa ubezpieczeniowe to powszechny problem, z którym zmagają się ubezpieczyciele, tracąc w ich wyniku miliardy złotych rocznie. Platforma Pointo, nowoczesne rozwiązanie zbierające i analizujące...

Projektowanie konwersacyjnego UX i AI rewolucjonizują doświadczenia klientów i efektywność

Branża ubezpieczeniowa przechodzi transformację dzięki AI i projektowaniu konwersacyjnego UX, które usprawniają interakcje z klientami, czyniąc je bardziej intuicyjnymi i efektywnymi. Sześć obszarów, w których...

Korzyści z wykorzystania alternatywnych danych w portfelach ubezpieczeniowych

W 2020 r. firma Deloitte w raporcie Insurance Outlook 2020 podkreśliła, że ubezpieczyciele muszą podnieść poziom zaawansowania swoich narzędzi analitycznych i w większym stopniu...

Zdigitalizowane procesy APK, RODO i inne cyfrowe narzędzia

Profesjonalizm i niezawodność są kluczowe w zawodzie agenta ubezpieczeniowego, dlatego tak istotną rolę odgrywają nowoczesne rozwiązania, które wynoszą na coraz wyższy poziom zarówno obsługę...

Technologia nie może wyłączać agenta z procesu sprzedaży

W Leadenhall inwestujemy w technologię, która umożliwia agentom masową dystrybucję specjalistycznych produktów. Innowacje mają służyć cross-sellingowi i rozbudowie portfela o nowe grupy klientów. Produkt to...

W Insly upraszczamy agentom życie, również w obszarze regulacji

Rozmowa z Remigiuszem Szczechowiczem, Compliance Managerem Insly Aleksandra E. Wysocka: – Nie od dziś Insly wspiera agentów w spełnianiu wymogów KNF i innych regulacji. Czy...

Generali automatyzuje obsługę klientów i pośredników

Generali Polska wprowadziło szereg zmian w procesie obsługi klienta i pośrednika. Ubezpieczyciel wdrożył formularz online do aktualizacji danych dla klientów podlegających ocenie AML, samodzielne aneksowanie umów...

Samosprzedające się produkty – przyszłość, która już nadeszła

Jednym z obszarów, w którym automatyzacja w leasingu ma ogromny potencjał, jest sprzedaż ubezpieczeń. Dzięki odpowiednio dobranym narzędziom IT firmy leasingowe mogą sprzedawać ubezpieczenia...

Cała ścieżka sprzedażowa w jednym systemie

Rozmowa z Iwoną Zemłą, dyrektorką Oddziału Prévoir w Polsce, Agatą Zdrojewską, dyrektorką Biura Zarządu Diamond Finance, i Przemysławem Czapiewskim, CPO ecom Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: –...
18,476FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie