Technologia - Strona 3 z 26 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

ABC e-Doręczeń dla branży ubezpieczeniowej

Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego to jedna z usług zaufania, ujętych w Rozporządzeniu eIDAS. Dla ubezpieczycieli to szansa na przyspieszenie procesów i oszczędności. W...

Mamy regulacje! Akt o sztucznej inteligencji

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie przepisów dotyczących sztucznej inteligencji, często określane jako AI Act, stanowi kluczowy element unijnej strategii regulacyjnej w...

CRM w pracy efektywnego agenta to konieczność

Efektywna praca z klientem to nie rejestr polis w Excelu. Jeżeli faktycznie chcemy zarządzać naszymi relacjami z klientem, to potrzebne nam jest do tego...

Platforma AgentBox odpowiada na trendy

Czy „renesans relacji” w erze cyfrowej brzmi jak paradoks? Dla niektórych pewnie tak, jednak my patrzymy na to z innej perspektywy. Firma badawcza Mintel...

Jak nowe technologie rewolucjonizują ochronę dzieci

Rozpoczęcie roku szkolnego to czas, w którym rodzice zwracają szczególną uwagę na bezpieczeństwo swoich dzieci. W odpowiedzi na ich rosnące potrzeby Allianz Partners wprowadza...

Jak przygotować rejestr informacji umownych, by był zgodny z DORA?

Wiemy, że DORA będzie stosowana od 17 stycznia 2025 r. Wprowadzenie DORA to wyzwanie, ale także szansa na zbudowanie silniejszych, bardziej odpornych na zagrożenia...

Transformacja likwidacji szkód – jak przygotować się do tej podróży?

Obsługa roszczenia to „sprawdzam” dla ubezpieczyciela, szansa na wzmocnienie relacji i zebranie cennych danych. Zaraz po pozyskaniu klienta zarządzanie roszczeniami jest najważniejszym punktem interakcji,...

Potencjalne roszczenia związane z awarią oprogramowania CrowdStrike i Microsoft Windows

W piątek 19 lipca doszło do poważnej awarii systemów operacyjnych Microsoft Windows, spowodowanej problemami z aktualizacją oprogramowania zabezpieczającego dostarczanego przez firmę CrowdStrike. Globalna awaria...

CRM w dziesięciu krokach

Chcesz wdrożyć CRM w swojej firmie ubezpieczeniowej? Dobra decyzja! Z tego tekstu dowiesz się, jak to zrobić sprawnie i w miarę szybko. O zaletach CRM...

Nowa era edukacji dla brokerów współpracujących z PZU Życie SA

Ciągłe doskonalenie umiejętności zawodowych jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w dynamicznym świecie sprzedaży ubezpieczeń. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wydajne i dostosowane do...
18,237FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie