Agencie, wynajmij sobie technologię!
Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, Chief Product Officerem w Insly
Aleksandra E. Wysocka: – Insly działa na kilku europejskich rynkach. Jak się prezentuje Polska na tle...
VSoft oferuje nowoczesny system obsługi likwidacji szkód i wsparcia assistance
Procesy związane z obsługą szkód to nieodłączny element ubezpieczeniowej codzienności. Mnogość zleceń i zadań do wykonania sprawia, że praca mobilnych zespołów zajmujących się oględzinami,...
Sztuczna inteligencja to już dziś realne korzyści dla agentów
Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, menedżerem ds. rozwoju produktu w Insly
Aleksandra E. Wysocka: – Andrzeju, czy Polisa AI w Insly to realna wartość dla agentów,...
Rewolucja na rynku programów dla agentów ubezpieczeniowych
Biorąc pod uwagę sytuację na rynku, nowa aplikacja obok funkcji już istniejących musi zaoferować użytkownikom coś nowego, poprawiającego komfort pracy, z nowoczesnym i intuicyjnym...
UNIQA zastosuje sztuczną inteligencję w likwidacji szkód życiowych
UNIQA uruchomiła w pełni zautomatyzowaną ocenę szkód życiowych obejmujących uszczerbek na zdrowiu. Technologia dostarczona przez insurtech Minte.ai usprawnia ocenę merytoryczną roszczeń, ujednolica podejmowanie decyzji i ogranicza...
Sztuczna inteligencja zmienia branżę ubezpieczeniową
W erze technologii branża ubezpieczeń zmierza ku coraz większej automatyzacji i optymalizacji procesów. Sztuczna inteligencja (AI) jest jednym z najbardziej obiecujących narzędzi, które mogą...
Nowa era edukacji dla brokerów współpracujących z PZU Życie SA
Ciągłe doskonalenie umiejętności zawodowych jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w dynamicznym świecie sprzedaży ubezpieczeń. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wydajne i dostosowane do...
Tak przebiega inteligentna rewolucja w operacjach ubezpieczeniowych
Rozmowa z Maciejem Czyżem, dyrektorem zarządzającym Pionu Wsparcia Klienta w UNIQA
Aleksandra E. Wysocka: – Gdyby ktoś dziś chciał zobaczyć, jak sztuczna inteligencja realnie zmienia...
25 lat analityki danych w ubezpieczeniach
Rozmowa z Markiem Wilczewskim, dyrektorem Biura Zarządzania Informacją Grupy PZU
Aleksandra E. Wysocka: – Od samego początku swojej kariery pracuje Pan w świecie danych. Jakie...
Moja Warta z milionem użytkowników
Dzięki prostocie i łatwości obsługi serwis Moja Warta szybko zdobył popularność wśród klientów. W zaledwie rok od uruchomienia Warty skorzystało z niego już ponad...