Technologia - Strona 30 z 62 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Rewolucja na rynku programów dla agentów ubezpieczeniowych

Biorąc pod uwagę sytuację na rynku, nowa aplikacja obok funkcji już istniejących musi zaoferować użytkownikom coś nowego, poprawiającego komfort pracy, z nowoczesnym i intuicyjnym...

Technologia w relacji między agentem a klientem

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to miejsce, gdzie każdy klient może liczyć na wysoką jakość usługi, która wynika z doskonałego przygotowania doradcy wyposażonego w inteligentne rozwiązania...

Nie taki audyt straszny

Audyt. Jak my nie lubimy tego słowa. Ma takie negatywne konotacje. Tak jakby już z góry zakładać, że coś zostało źle zrobione. To zapewne...

Alior Bank i PZU szukają startupów specjalizujących się w human-mobile interactions

Alior Bank razem z PZU rozpoczyna nabór do kolejnej edycji programu akceleracyjnego RBL_START. Tym razem akcelerator wyłoni startupy z najciekawszymi rozwiązaniami z obszaru human-mobile...

Jak boty przeanalizują certyfikaty IDD i opracują raport dla KNF?

Rozmowa z Łukaszem Jędrzejczykiem, CEO EvoBot2 Aleksandra E. Wysocka: – W ostatnich latach ubezpieczyciele coraz częściej wykorzystują voiceboty. W jakich miejscach organizacji mają one największe...

W transformacji cyfrowej kluczowe znaczenie mają zasoby i kompetencje pracowników

Potencjał do cyfrowej transformacji przedsiębiorstw wynika z dostępnych w nich i ich otoczeniu zasobów i kompetentnych kadr. Tymczasem jak wynika z raportu z badania...

Jak nie budować botów?

„Dzień dobry, czy jest pan zainteresowany instalacją paneli fotowoltaicznych?” – usłyszały w słuchawce już miliony Polaków. Tego typu połączeń przybywa, a w ciągu ostatnich...

Co z tą szkodą? Klient chce to wiedzieć natychmiast

Wśród istotnych czynników decydujących o stopniu zadowolenia klienta z procesu likwidacji szkody jest dostęp do informacji o statusie sprawy w czasie rzeczywistym. Klienci badani przez...

Stały monitoring procesu likwidacji szkód dzięki nowej aplikacji LINK4

LINK4 wprowadził specjalną aplikację pod nazwą Internetowy Status Szkody, dzięki której klienci mogą śledzić proces likwidacji szkód komunikacyjnych w czasie rzeczywistym. Funkcjonalności dostępne w...

MojePZU udostępni płatności operatora Tpay

Użytkownicy platformy mojePZU otrzymają dostęp do nowego systemu płatności online, zarówno w aplikacji mobilnej ubezpieczyciela, jak i na stronie internetowej moje.pzu.pl. Tpay oraz Pekao...
18,179FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie