Jakich błędów się wystrzegać przy tworzeniu chatbotów
Podjąłeś decyzję o wdrożeniu chatbota? Brawo, to pierwszy krok ku temu, aby automatyzacja mogła wesprzeć cię w rozwoju biznesu i usprawnić twoją obsługę klienta.
Coraz...
Banki stawiają na sztuczną inteligencję
Sztuczna inteligencja coraz śmielej poczyna sobie w sektorze finansowym. Z badania Cambridge Centre for Alternative Finance i Światowego Forum Ekonomicznego wynika, że instytucje finansowe...
Europ Assistance: Nowa aplikacja webowa ułatwi multiagentom sprzedaż Car Assistance
Europ Assistance Polska udostępnia nowe narzędzie dla multiagentów. Przy jego pomocy będą mogli szybko wyliczyć składkę Car Assistance i znaleźć optymalną dla klienta ofertę....
Grupa ANG z cyfrowymi narzędziami do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych
Pośrednik kredytowo-ubezpieczeniowy Grupa ANG SA we współpracy z firmą ecom sp. z o.o. przygotował porównywarkę ubezpieczeniową i aplikację mobilną ANG AUTO. Jeszcze w tym...
Sektor FinTech rozwija usługi finansowe
Od ponad dekady technologie finansowe kształtują sektor bankowy i usług finansowych – od sposobu prowadzenia biznesu, po metody obsługi transakcji i klientów, na przyszłości...
Allianz Partners: Darmowa cyberochrona dla użytkowników aplikacji allyz
Do 30 września aplikacja mobilna allyz od Allianz Partners jest oferowana na specjalnych warunkach promocyjnych. Pobierając narzędzie allyz Cyber Care (plan Silver), użytkownicy będą...
Sztuczna inteligencja wesprze likwidację szkód osobowych
Firma Minte.ai opracowała rozwiązanie, które pozwala na podstawie informacji z dokumentacji medycznej wesprzeć pracowników w likwidacji szkód. Narzędzie bazujące na sztucznej inteligencji umożliwia m.in....
PZU usprawni wyceny polis dzięki rozwiązaniu Akur8
PZU jest kolejną firmą z polskiej branży ubezpieczeniowej, która nawiązała współpracę z Akur8. Ubezpieczyciel wykorzysta narzędzie insurtechu do ustalania cen ubezpieczeń w spółkach na...
KPMG: Cyfrowa rewolucja otworzyła przed firmami nowe możliwości
99% globalnych liderów technologicznych uczestniczących w najnowszym badaniu „KPMG global tech report 2022” stwierdziło, że rewolucja cyfrowa poprawiła wydajność i rentowność ich organizacji w...
Klienci polis życiowych Warty potwierdzą tożsamość za pomocą mObywatela i mojeID
Nabywcy ubezpieczeń na życie Warty będą mogli potwierdzić swoją tożsamość przy zawieraniu umowy na odległość z wykorzystaniem aplikacji mObywatel lub mojeID – podał cashless.pl.
Serwis...