Technologia - Strona 55 z 62 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Stwórz checklistę dla sztucznej inteligencji

Znacie to uczucie, kiedy wyjeżdżacie na wakacje i tuż po odjechaniu sprzed swojego domu zaczynacie się zastanawiać, czy przypadkiem o czymś nie zapomnieliście? Albo...

Telemedycyna zwiększa zaangażowanie pacjenta 

Rozmowa z Alicją Bożek, konsultantką ds. rozwiązań biznesowych w Comarch Healthcare   Wprowadzenie telemedycyny okazało się koniecznie, gdy pandemia ograniczyła dostęp do stacjonarnych placówek medycznych. Czy...

Co robią chatboty w branży ubezpieczeniowej?

Chatbot, który bardzo często nazywany jest również wirtualnym asystentem lub wirtualnym doradcą, to nic innego jak program komputerowy. Jego zadaniem jest prowadzenie rozmowy z...

Jak dokumentować działania w chmurze obliczeniowej

Agenci i brokerzy, którzy korzystają z oprogramowania Insly do zarządzania sprzedażą polis albo relacjami z klientami, nie muszą się martwić, jak wypełnić wymogi Urzędu...

Covid-19 wymusza znaczący wzrost inwestycji w technologie

Blisko połowa uczestników badania KPMG International i Harvey Nash podsumowanego w raporcie „CIO Survey 2020: Everything changed. Or did it?” uważa, że pandemia przyspieszyła...

Trzeba umieć minimalizować skutki ataku cybernetycznego

Z danych CERT Polska wynika, że w 2019 r. blisko 10% z 40 tys. zdarzeń stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa informacji w Polsce to incydenty,...

Śmierć następstwem ataku ransomware

O tym, że szkody w cyberprzestrzeni oddziałują na świat rzeczywisty, nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. Wraz ze wzrostem liczby szpitalnych urządzeń podłączonych do...

Incydent cyberbezpieczeństwa na własne życzenie, czyli co można było zrobić lepiej

W przypadku tego incydentu bezpieczeństwa na żadnym z etapów jego obsługi nie pojawili się hakerzy, żądanie okupu lub przynajmniej złośliwe oprogramowanie. Zamiast tego doszło...

Phishing – największe zagrożenie dla cyberbezpieczeństwa

Koszty cyberincydentu dla firmy mogą być ogromne i decydować o jej przyszłości. Myślenie wyłącznie o kosztach chwilowego przestoju przedsiębiorstwa to częsty błąd popełniany przez...

Uproszczone narzędzia identyfikacji klientów nie wytrzymają próby czasu

Po wyrażeniu przez Komisję Nadzoru Finansowego zgody na złagodzone wymogi dotyczące weryfikacji tożsamości klientów zawierających umowy ubezpieczeń na życie, zakłady z działu I mogą...
18,179FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie