Podwójne uwierzytelnianie w Portalu Pacjenta Saltus Ubezpieczenia
Saltus Ubezpieczenia wdrożył zaawansowane rozwiązanie zabezpieczające dane klientów w Portalu Pacjenta, gromadzącym wrażliwe dane, np. historię wizyt lekarskich. Dzięki współpracy z firmą Secfense wprowadzono...
Allianz Partners i TakesCare ułatwią umawianie domowych wizyt lekarskich
Allianz Partners oraz Takes Care stworzyły rozwiązanie o nazwie TakesCare MedBid. To platforma, która umożliwi szybkie i efektywne łączenie osób ubezpieczonych potrzebujących wizyt domowych...
Jak przygotować rejestr informacji umownych, by był zgodny z DORA?
Wiemy, że DORA będzie stosowana od 17 stycznia 2025 r. Wprowadzenie DORA to wyzwanie, ale także szansa na zbudowanie silniejszych, bardziej odpornych na zagrożenia...
Transformacja likwidacji szkód – jak przygotować się do tej podróży?
Obsługa roszczenia to „sprawdzam” dla ubezpieczyciela, szansa na wzmocnienie relacji i zebranie cennych danych. Zaraz po pozyskaniu klienta zarządzanie roszczeniami jest najważniejszym punktem interakcji,...
Generali: Lea ułatwi pracę agentom
Lea to generatywny chatbot wdrożony przez Generali, oparty na modelu sztucznej inteligencji. Narzędzie będzie wspierać agentów współpracujących z zakładem w wyszukiwaniu postanowień w ogólnych warunkach ubezpieczeń...
Warta: OC Zawodowa dostępna do samodzielnego ofertowania na Portalu dla Brokera
Z początkiem sierpnia na Portalu dla Brokera zostanie udostępniony nowy produkt do samodzielnego ofertowania – Odpowiedzialność Cywilna Zawodowa.
Proces wygenerowania oferty czy polisy na Portalu...
Rankomat: Już 56% Polaków rozważa zakup samochodu elektrycznego
Wygląda na to, że rządowe dofinansowania zmieniły podejście Polaków do samochodów elektrycznych. Jak wynika z badania rankomat.pl, już ponad połowa Polaków rozważa zakup auta...
Przyszłość ubezpieczeń affinity
Ubezpieczenia i technologia to przepis na doskonałe małżeństwo. Rozwój nowych technologii otwiera przed branżą ubezpieczeniową drzwi do niezwykłych możliwości. Czy ich synergia będzie dyktować...
Sztuczna inteligencja w ochronie zdrowia dopiero raczkuje, ale ma ogromny potencjał
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo...
Pracownicy obawiają się wpływu sztucznej inteligencji, ale może ona ułatwić im pracę
W ankiecie Allianz Trade przeprowadzonej wśród ponad 6000 osób w Austrii, Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce i Hiszpanii 36% badanych wyraziło obawy dotyczące zagrożeń związanych...