Technologia - Strona 5 z 53 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Insly jest jak cyfrowy szwajcarski scyzoryk

Rozmowa z Piotrem Bartosem, CEO Insly w Polsce Aleksandra E. Wysocka: – W ostatnich dniach rynek obiegła wieść o zakupie ubezpieczeniowego ramienia TubaPay przez Insly....

Wykorzystanie danych i analityki geoprzestrzennej w scoringu ubezpieczeniowym nieruchomości

Dane i analizy geoprzestrzenne znajdują coraz szersze zastosowanie na polu biznesowym. Pomagają firmom się rozwijać, świadczyć dedykowane, coraz wyższej jakości usługi i być o...

Automatyzacja w ubezpieczeniach na życie zmienia zasady gry

Rozmowa z Jackiem Nowakiem, partnerem i CTO w ITSurance Aleksandra E. Wysocka: – Czy automatyzacja w ubezpieczeniach na życie jest w ogóle potrzebna? Jacek Nowak: –...

Prawidłowa kalibracja kamer i radarów w aucie istotnie zmniejsza ryzyko wypadku

Systemy ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), czyli zaawansowane systemy wspomagania kierowcy, rewolucjonizują branżę motoryzacyjną, podnosząc standardy bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Wykorzystują one zaawansowane technologie,...

Własny komputer czy chmura?

Gdzie przechowywać dane powierzone mi przez klientów, aby nie narazić się na sankcje? – pytają mnie coraz częściej multiagenci. Tłumaczę krok po kroku. I...

Sandis zabezpiecza konta tysięcy użytkowników

Firma Sandis, integrator i dostawca oprogramowania dla branży ubezpieczeniowej, wybrała rozwiązanie User Access Security Broker od Secfense w grupie WAGAS. Dzięki wdrożeniu realizowane są...

O integracjach, przetwarzaniu danych i różnych produktach

Chciałbym zwrócić uwagę na kilka aspektów związanych z obsługą danych w organizacjach oraz pokazać korzyści płynące z odpowiedniej integracji systemu ubezpieczeniowego z otoczeniem. Pisząc...

Skuteczna cyfrowa dystrybucja ubezpieczeń to nie yeti

Rozmowa z Danutą Żukowską, dyrektorką generalną Cachet w regionie CEE Aleksandra E. Wysocka: – Cachet jest na polskim rynku już od dwóch i pół roku....

Do lekarza z polisy umawiamy się przez internet

Cyfryzacja zdecydowanie zmieniła nasze zachowania konsumenckie, także w sferze świadczeń zdrowotnych. Prawie połowa ubezpieczonych zamawia usługi medyczne z polis zdrowotnych za pośrednictwem internetu –...

Czatbot, który nie zirytuje klientów

Kilka lat temu, kiedy zrobiłem zakupy w internecie, spotkała mnie niemiła sytuacja. Pracownik firmy kurierskiej, zamiast doręczyć paczkę do moich rąk, wrzucił ją za...
17,637FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie