Trzy zasady nowoczesnej obsługi klienta przy wsparciu narzędzi IT
Myślisz o założeniu własnej agencji ubezpieczeniowej? Gratulacje! To (od)ważna decyzja, która jest z pewnością początkiem wspaniałej przygody i wyzwania. Na pewno prowadzisz dokładne notatki...
Czas na ubezpieczenia czwartej generacji
O internecie rzeczy, telematyce i sztucznej inteligencji mówi się w naszej branży nie od dziś. Niewiele jest jednak konkretnych wdrożeń, które wykorzystywałyby te zdobycze...
Jak ubezpieczyć nieubezpieczalne?
Ponad 4000 uczestników zgromadziło się w Greenwich w Londynie, by po długim okresie lockdownów i wymuszonej pandemią izolacji porozmawiać o najnowszych trendach technologicznych w...
PZU LAB i Centrum Badawcze KEZO razem dla optymalizacji energetycznej
Coraz więcej firm dostrzega potrzebę optymalizacji energetycznej, ponieważ zasilanie w media staje się kluczowym elementem ciągłości biznesu. W związku z rosnącymi kosztami energii przedsiębiorstwa...
Wiener z nową aplikacją dla kierowców
Ubezpieczyciel wprowadził aplikację Wiener DRIVE. Nowe rozwiązanie ma zwiększyć bezpieczeństwo na drodze i poprawiać styl jazdy kierowców. System podpowiada, jak jeździć bardziej ekologicznie i...
Ekosystem upraszczania
Co to jest innowacja? Jak zostać innowatorem? Po co to w ogóle robić? Oczywiście można mówić o tym, że chciałoby się coś odkrywać i...
Sztuczna inteligencja – jak to ugryźć i z czym jeść?
Ocena ryzyka kredytowego, wykrywanie nadużyć finansowych
czy przeciwdziałanie próbom prania pieniędzy: sztuczna inteligencja może
wspomóc człowieka, znacznie skracając czas i zwiększając precyzję wykonania
rutynowych, wymagających wiedzy i...
Aplikacja LINK4 wesprze także klientów ubezpieczeń mieszkaniowych
Opracowana przez LINK4 aplikacja webowa Internetowy Status Szkody, umożliwiająca klientom śledzenie procesu likwidacji szkód komunikacyjnych w czasie rzeczywistym, została wzbogacona o nową funkcjonalność. Za...
Ubezpieczenia w obiektywie kamery
W świecie zdominowanym przez komunikację wizualną branża ubezpieczeniowa stoi przed wyjątkową okazją: wykorzystania wideo do przekształcenia skomplikowanych materiałów w przystępne i angażujące opowieści.
Badania przeprowadzone...
Pilotażowa kampania produktowa PZU z wykorzystaniem technologii DAI
GPW DAI, spółka z Grupy Kapitałowej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, we współpracy z Domem Mediowym Sigma BIS przeprowadziła pod koniec 2023 r. pilotażową...