32 okazje sprzedażowe w ciągu roku
Jeśli wznowienia polis zapewniają multiagencji stabilność, to nowa sprzedaż napędza jej rozwój. W tym artykule przedstawimy strategie, które pomogą w pozyskiwaniu nowych klientów i...
Boty hybrydowe pomogą w obsłudze klientów LINK4, ale nie zastąpią ludzi
Rozmowa z Michałem Chyczewskim, wiceprezesem zarządu LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – Jaki jest potencjał wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w ubezpieczeniach z perspektywy LINK4?
Michał Chyczewski: –...
Jak skutecznie obsługiwać regresy ubezpieczeniowe?
Zarządzanie portfelem regresowym z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi i nowoczesnych metod pozyskania danych, wyceny wierzytelności i odzyskania należności zawsze oznacza wysoki poziom skuteczności.
Jak powinien wyglądać...
Zbyt wiele systemów, za mało czasu – jak uprościć sprzedaż?
Czy proces sprzedaży musi być skomplikowany, czasochłonny i pełen biurokracji? Udowadniamy, że nie. Nowe technologie nie tylko pozwalają nadążać za zmieniającym się rynkiem, ale...
Stały monitoring procesu likwidacji szkód dzięki nowej aplikacji LINK4
LINK4 wprowadził specjalną aplikację pod nazwą Internetowy Status Szkody, dzięki której klienci mogą śledzić proces likwidacji szkód komunikacyjnych w czasie rzeczywistym. Funkcjonalności dostępne w...
Jak skutecznie obsługiwać regresy ubezpieczeniowe?
Mądre zarządzanie portfelem regresowym z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi i nowoczesnych metod pozyskania danych, wyceny wierzytelności i odzyskania należności zawsze oznacza wysoką skuteczność.
Jak powinien wyglądać...
Czy sztuczna inteligencja doprowadzi do zagłady ludzkości?
AI, artificial intelligence, czyli sztuczna inteligencja pojawiła się w latach 50. XX wieku. Termin ten utworzył John McCarthy w 1958 r. Podstawowym elementem każdej...
Uwierzytelnianie wieloskładnikowe w branży ubezpieczeń to już nie nowinka, tylko konieczność
RODO, DORA i NIS2 nakładają na przedsiębiorstwa z branży finansowej obowiązek szczególnego zabezpieczania danych. Jak robić to skutecznie? Jednym ze środków wskazywanych przez regulatora,...
Sztuczna inteligencja to już dziś realne korzyści dla agentów
Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, menedżerem ds. rozwoju produktu w Insly
Aleksandra E. Wysocka: – Andrzeju, czy Polisa AI w Insly to realna wartość dla agentów,...
Jak startupy zmieniają oblicze tradycyjnych ubezpieczycieli?
Sektor ubezpieczeniowy przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Katalizatorem zmian są innowacyjne startupy InsurTech, które łączą technologię z tradycyjnymi usługami ubezpieczeniowymi. Młode, dynamiczne firmy przekształcają rynek...