Technologia - Strona 7 z 68 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Boty hybrydowe pomogą w obsłudze klientów LINK4, ale nie zastąpią ludzi

Rozmowa z Michałem Chyczewskim, wiceprezesem zarządu LINK4 Aleksandra E. Wysocka: – Jaki jest potencjał wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w ubezpieczeniach z perspektywy LINK4? Michał Chyczewski: –...

Jak skutecznie obsługiwać regresy ubezpieczeniowe?

Zarządzanie portfelem regresowym z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi i nowoczesnych metod pozyskania danych, wyceny wierzytelności i odzyskania należności zawsze oznacza wysoki poziom skuteczności. Jak powinien wyglądać...

Zbyt wiele systemów, za mało czasu – jak uprościć sprzedaż?

Czy proces sprzedaży musi być skomplikowany, czasochłonny i pełen biurokracji? Udowadniamy, że nie. Nowe technologie nie tylko pozwalają nadążać za zmieniającym się rynkiem, ale...

Gdy technologia spotyka tradycję – jeszcze kilka zdań o cyfrowej rewolucji w ubezpieczeniach

Sektor finansowy – zwłaszcza branża ubezpieczeniowa – znajduje się dziś w punkcie zwrotnym. W erze dynamicznych innowacji i rosnących oczekiwań klientów cyfrowa transformacja przestaje...

32 okazje sprzedażowe w ciągu roku

Jeśli wznowienia polis zapewniają multiagencji stabilność, to nowa sprzedaż napędza jej rozwój. W tym artykule przedstawimy strategie, które pomogą w pozyskiwaniu nowych klientów i...

Stały monitoring procesu likwidacji szkód dzięki nowej aplikacji LINK4

LINK4 wprowadził specjalną aplikację pod nazwą Internetowy Status Szkody, dzięki której klienci mogą śledzić proces likwidacji szkód komunikacyjnych w czasie rzeczywistym. Funkcjonalności dostępne w...

Uwierzytelnianie wieloskładnikowe w branży ubezpieczeń to już nie nowinka, tylko konieczność

RODO, DORA i NIS2 nakładają na przedsiębiorstwa z branży finansowej obowiązek szczególnego zabezpieczania danych. Jak robić to skutecznie? Jednym ze środków wskazywanych przez regulatora,...

Sztuczna inteligencja to już dziś realne korzyści dla agentów

Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, menedżerem ds. rozwoju produktu w Insly Aleksandra E. Wysocka: – Andrzeju, czy Polisa AI w Insly to realna wartość dla agentów,...

KioskPolis.pl umożliwia porównanie cen kosztów rezygnacji i przerwania podróży

KioskPolis.pl udostępnił na swojej stronie kalkulator umożliwiający porównanie ofert i zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i przerwania podróży. Rozwiązanie stanowi rozszerzenie flagowego produktu porównywarki,...

Jak startupy zmieniają oblicze tradycyjnych ubezpieczycieli?

Sektor ubezpieczeniowy przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Katalizatorem zmian są innowacyjne startupy InsurTech, które łączą technologię z tradycyjnymi usługami ubezpieczeniowymi. Młode, dynamiczne firmy przekształcają rynek...
18,464FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie