Technologia - Strona 6 z 68 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Allianz Partners i TakesCare ułatwią umawianie domowych wizyt lekarskich

Allianz Partners oraz Takes Care stworzyły rozwiązanie o nazwie TakesCare MedBid. To platforma, która umożliwi szybkie i efektywne łączenie osób ubezpieczonych potrzebujących wizyt domowych...

Balcia App już dostępna na polskim rynku

Balcia Insurance wprowadziła na polski rynek aplikację mobilną. Balcia App umożliwia szybki zakup ubezpieczeń, zgłoszenie szkody, a także śledzenie statusu realizacji roszczenia w czasie...

PZU wprowadza asystenta AI dla wszystkich pracowników

Personel PZU otrzymał dostęp do asystenta AI w formie chata opartego na generatywnej sztucznej inteligencji. To jedno z największych wdrożeń tego typu narzędzia dla...

Asystent AI usprawni obsługę ubezpieczeń korporacyjnych Compensy

W ramach usprawniania współpracy z brokerami Compensa wdrożyła Asystenta AI – narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które znacząco przyspiesza przygotowanie oferty ubezpieczenia dla przedsiębiorstw...

Atlas, czyli polska rewolucja w europejskim assistance

Atlas to stworzony przez ARC Europe Polska innowacyjny technologicznie system dla rynku car assistance, pozwalający skrócić proces obsługi zgłoszeń z 24 do 4 kroków,...

Technologia i analityka grają u nas w pierwszym składzie

Rozmowa z Łukaszem Michalczykiem, dyrektorem Pionu Technologii i Analityki w LINK4Aleksandra E. Wysocka: – Macie w LINK4 nową architekturę organizacyjną – analityka i technologia...

Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów

Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call. INTELIGENTNE SYSTEMY IVR interakcje...

Jak Camunda zmienia branżę wobec nowych oczekiwań

Obecne oczekiwania klientów nie ograniczają się do jakościowych produktów i uczciwych cen. Wraz z rozwojem e-commerce, aplikacji mobilnych, usług w chmurze i AI oczywiste...

MojaUNIQA bardziej przyjazna klientom

UNIQA wzbogaciła konto klienta mojaUNIQA o uwierzytelnienie za pośrednictwem aplikacji mObywatel przy rejestracji oraz o prostszy sposób logowania. Zmiany zwiększają bezpieczeństwo danych klientów, ale...

Generatywna AI w ubezpieczeniach – kto zyska, a kto zostanie w tyle?

Rozmowa z Łukaszem Marczykiem, dyrektorem zarządzającym, szefem praktyki ubezpieczeniowej w Accenture w Polsce Aleksandra Wysocka: – Generatywna sztuczna inteligencja to jeden z najgorętszych tematów w...
18,463FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie