Technologia - Strona 6 z 68 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak wybrać technologię dla specjalistycznych produktów ubezpieczeniowych?

Ubezpieczenia specjalistyczne stają się jednym z najciekawszych kierunków rozwoju branży. Klienci oczekują ofert szytych na miarę, a firmy pytają: jak tworzyć produkty dla nisz,...

Sztuczna inteligencja to już dziś realne korzyści dla agentów

Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, menedżerem ds. rozwoju produktu w Insly Aleksandra E. Wysocka: – Andrzeju, czy Polisa AI w Insly to realna wartość dla agentów,...

Balcia App już dostępna na polskim rynku

Balcia Insurance wprowadziła na polski rynek aplikację mobilną. Balcia App umożliwia szybki zakup ubezpieczeń, zgłoszenie szkody, a także śledzenie statusu realizacji roszczenia w czasie...

PZU wprowadza asystenta AI dla wszystkich pracowników

Personel PZU otrzymał dostęp do asystenta AI w formie chata opartego na generatywnej sztucznej inteligencji. To jedno z największych wdrożeń tego typu narzędzia dla...

Allianz Partners i TakesCare ułatwią umawianie domowych wizyt lekarskich

Allianz Partners oraz Takes Care stworzyły rozwiązanie o nazwie TakesCare MedBid. To platforma, która umożliwi szybkie i efektywne łączenie osób ubezpieczonych potrzebujących wizyt domowych...

Atlas, czyli polska rewolucja w europejskim assistance

Atlas to stworzony przez ARC Europe Polska innowacyjny technologicznie system dla rynku car assistance, pozwalający skrócić proces obsługi zgłoszeń z 24 do 4 kroków,...

Technologia i analityka grają u nas w pierwszym składzie

Rozmowa z Łukaszem Michalczykiem, dyrektorem Pionu Technologii i Analityki w LINK4Aleksandra E. Wysocka: – Macie w LINK4 nową architekturę organizacyjną – analityka i technologia...

Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów

Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call. INTELIGENTNE SYSTEMY IVR interakcje...

Jak Camunda zmienia branżę wobec nowych oczekiwań

Obecne oczekiwania klientów nie ograniczają się do jakościowych produktów i uczciwych cen. Wraz z rozwojem e-commerce, aplikacji mobilnych, usług w chmurze i AI oczywiste...

Asystent AI usprawni obsługę ubezpieczeń korporacyjnych Compensy

W ramach usprawniania współpracy z brokerami Compensa wdrożyła Asystenta AI – narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które znacząco przyspiesza przygotowanie oferty ubezpieczenia dla przedsiębiorstw...
18,462FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie