Jak wybrać technologię dla specjalistycznych produktów ubezpieczeniowych?
Ubezpieczenia specjalistyczne stają się jednym z najciekawszych kierunków rozwoju branży. Klienci oczekują ofert szytych na miarę, a firmy pytają: jak tworzyć produkty dla nisz,...
Sztuczna inteligencja to już dziś realne korzyści dla agentów
Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, menedżerem ds. rozwoju produktu w Insly
Aleksandra E. Wysocka: – Andrzeju, czy Polisa AI w Insly to realna wartość dla agentów,...
Balcia App już dostępna na polskim rynku
Balcia Insurance wprowadziła na polski rynek aplikację mobilną. Balcia App umożliwia szybki zakup ubezpieczeń, zgłoszenie szkody, a także śledzenie statusu realizacji roszczenia w czasie...
PZU wprowadza asystenta AI dla wszystkich pracowników
Personel PZU otrzymał dostęp do asystenta AI w formie chata opartego na generatywnej sztucznej inteligencji. To jedno z największych wdrożeń tego typu narzędzia dla...
Allianz Partners i TakesCare ułatwią umawianie domowych wizyt lekarskich
Allianz Partners oraz Takes Care stworzyły rozwiązanie o nazwie TakesCare MedBid. To platforma, która umożliwi szybkie i efektywne łączenie osób ubezpieczonych potrzebujących wizyt domowych...
Atlas, czyli polska rewolucja w europejskim assistance
Atlas to stworzony przez ARC Europe Polska innowacyjny technologicznie system dla rynku car assistance, pozwalający skrócić proces obsługi zgłoszeń z 24 do 4 kroków,...
Technologia i analityka grają u nas w pierwszym składzie
Rozmowa z Łukaszem Michalczykiem, dyrektorem Pionu Technologii i Analityki w LINK4Aleksandra E. Wysocka: – Macie w LINK4 nową architekturę organizacyjną – analityka i technologia...
Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów
Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call.
INTELIGENTNE SYSTEMY IVR interakcje...
Jak Camunda zmienia branżę wobec nowych oczekiwań
Obecne oczekiwania klientów nie ograniczają się do jakościowych produktów i uczciwych cen. Wraz z rozwojem e-commerce, aplikacji mobilnych, usług w chmurze i AI oczywiste...
Asystent AI usprawni obsługę ubezpieczeń korporacyjnych Compensy
W ramach usprawniania współpracy z brokerami Compensa wdrożyła Asystenta AI – narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które znacząco przyspiesza przygotowanie oferty ubezpieczenia dla przedsiębiorstw...