Teleopieka SiDLY w pakietach Mondial Assistance

0
162

W ramach oferty opracowanej przez SiDLY i Mondial Assistance klienci indywidualni będą mogli wybrać pakiet ubezpieczeniowy wzbogacony o produkt i usługę system teleopieki.

Specjalne pakiety oferowane przez Mondial Assistance umożliwią aktywację dodatkowej usługi teleopieki dla seniorów oraz ubezpieczonych w określonych sytuacjach, np. po wyjściu ze szpitala. System bazuje na opasce na nadgarstek, platformie internetowej oraz aplikacji mobilnej. Opaska SiDLY monitoruje parametry życiowe użytkownika i w razie zagrożenia wysyła sygnał do centrum telemedycznego. Ratownicy telecentrum kontaktują się z jej użytkownikiem za pomocą funkcji asystenta głosowego i udzielają pomocy, niezależnie od miejsca i czasu. Opaska wyposażona jest w szereg funkcji, m. in. detektor upadku, pomiar tętna, przycisk SOS czy dwustronną komunikację głosową.

(AM, źródło: SiDLY)