Ubezpieczenie grupowe Allianz Rodzina w nowej odsłonie

0
796

Od 24 czerwca Allianz oferuje nową odsłonę ubezpieczenia grupowego Allianz Rodzina. Produkt jest dostępny w sieci wyłącznej, u multiagentów i w pozostałych kanałach sprzedaży.

– Wiemy, że potrzeby naszych klientów stale się zmieniają. Dlatego zmodyfikowaliśmy nasz produkt grupowy Allianz Rodzina, tak aby był atrakcyjny dla pracodawców i pracowników. Jesteśmy przekonani, że dzięki prostym pakietom i możliwości dowolnego dopasowania elementów spełni on oczekiwania naszych klientów – mówi Łukasz Bąbol, dyrektor zarządzający ds. produktów życiowych i zdrowotnych Allianz.

Zmodyfikowane ubezpieczenie Allianz Rodzina składa się z oferty bazowej oraz pakietów dodatkowych. Tę pierwszą opracowuje się, wybierając zakres  główny dla pracowników wspólnie z pracodawcą. Pracownik ma także możliwość indywidualnego wyboru spośród ośmiu dodatkowych pakietów, m.in. onkologicznego, kardiologicznego, komunikacyjnego, chorobowego oraz pakietów dziecko czy senior. W każdym z nich znajdują się ryzyka najczęściej wybierane przez klientów.

– Allianz podąża ścieżką upraszczania i pakietyzacji już jakiś czas. I widzimy, że nasza strategia jest doceniania przez klientów, ponieważ pakiety naszych produktów pozwalają na szybkie zrozumienie, jakie elementy wchodzą w zakres ochrony i jednocześnie dają możliwość wyboru tych ryzyk, które są dla nich najbardziej istotne i potrzebne – dodaje Łukasz Bąbol.

Allianz Rodzina zostały wzbogacony także o nowe usługi assistance, np. oprócz standardowej wypłaty za urodzenie dziecka, dodatkowo w zestawie znajduje się pakiet „fitness” dla mamy, oprócz standardowej wypłaty w razie zgonu – dodatkowo assistance pogrzebowy, tzn. realna pomoc przy organizacji pogrzebu, pokrycie koszów organizacji konsolacji czy transportu uczestników, a oprócz standardowej wypłaty w razie poważnego zachorowania – pakiet konsultacji lekarskich i badań.

– Przy tworzeniu nowych pakietów w ramach produktu grupowego Allianz Rodzina chcieliśmy dać klientom nie tylko możliwość indywidualnego dopasowania oferty, ale także takie usługi, które realnie im pomogą w trudnych czy niespodziewanych sytuacjach życiowych – dodaje Łukasz Bąbol.

Dodatkowo w odnowionym produkcie ubezpieczyciel podwyższył sumy ubezpieczeń, a w standardzie assistance klienci mają dostęp do usług telemedycyny. Rozszerzone zostały także katalogi poważnych zachorowań (max. 65 jednostek), zabiegów operacyjnych (dodana kategoria D), leczenia specjalistycznego (11 rodzajów), wczesnej postaci nowotworu (15 postaci).

Każdy proces związany z obsługą ubezpieczenia może być wykonany zdalnie.

– Już teraz do ubezpieczenia można przystąpić zdalnie, natomiast w czasie wakacji uruchomimy także opcję zdalnego zgłoszenia szkody, bez konieczności wysyłania drukowanych dokumentów – dodaje Łukasz Bąbol. Przystąpienie do ubezpieczenia wymaga jedynie wypełnienia e-deklaracji.

(AM, źródło: Allianz)