Unum Życie po raz czwarty otrzymało certyfikat Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie nadawane jest przez agencję badawczą Experience Institute na podstawie badania satysfakcji zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów firmy.
W trakcie badania klienci oceniali doświadczenia ze współpracy z ubezpieczycielem. W ankiecie poruszano obszary dotyczące:
- skłonności do rekomendacji ubezpieczeń badanej firmy,
- podejście do klientów,
- ogólne zadowolenie ze współpracy,
- poziom wysiłku, jaki klienci muszą włożyć w załatwienie spraw u ubezpieczyciela,
- jakość obsługi klientów,
- proces zakupu ubezpieczenia.
We wszystkich wymienionych obszarach spółka uzyskała wyniki powyżej 90%.
– To dla nas niezwykle ważne badanie, w którym możemy jeszcze lepiej poznać oczekiwania naszych klientów i to, jak się z nami czują. Każdy komentarz i każdy głos jest dla nas cenną informacją o tym, co działa, a co wymaga poprawy. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za docenienie naszych wysiłków w budowaniu opartych na zaufaniu relacji, a przyznane nam wyróżnienie traktujemy jako zobowiązanie do nieustannego doskonalenia jakości obsługi – komentuje Robert Watkowski, dyrektor Działu Obsługi Klienta Indywidualnego Unum Życie. – Dziś otaczamy ochroną ponad 400 tys. klientów w całej Polsce. Wiele z usprawnień, które wprowadziliśmy, było odpowiedzią na szczere i otwarte opinie naszych klientów. Tym bardziej dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu i zainspirowali nas do dalszych usprawnień – dodaje.
(AM, źródło: Unum)