Unum po raz czwarty docenione przez klientów

0
311

Unum Życie po raz czwarty otrzymało certyfikat Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie nadawane jest przez agencję badawczą Experience Institute na podstawie badania satysfakcji zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów firmy.

W trakcie badania klienci oceniali doświadczenia ze współpracy z ubezpieczycielem. W ankiecie poruszano obszary dotyczące:

  • skłonności do rekomendacji ubezpieczeń badanej firmy,
  • podejście do klientów,
  • ogólne zadowolenie ze współpracy,
  • poziom wysiłku, jaki klienci muszą włożyć w załatwienie spraw u ubezpieczyciela,
  • jakość obsługi klientów,
  • proces zakupu ubezpieczenia.

We wszystkich wymienionych obszarach spółka uzyskała wyniki powyżej 90%.

– To dla nas niezwykle ważne badanie, w którym możemy jeszcze lepiej poznać oczekiwania naszych klientów i to, jak się z nami czują. Każdy komentarz i każdy głos jest dla nas cenną informacją o tym, co działa, a co wymaga poprawy. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za docenienie naszych wysiłków w budowaniu opartych na zaufaniu relacji, a przyznane nam wyróżnienie traktujemy jako zobowiązanie do nieustannego doskonalenia jakości obsługi – komentuje Robert Watkowski, dyrektor Działu Obsługi Klienta Indywidualnego Unum Życie. – Dziś otaczamy ochroną  ponad 400 tys. klientów w całej Polsce. Wiele z usprawnień, które wprowadziliśmy, było odpowiedzią na szczere i otwarte opinie naszych klientów. Tym bardziej dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu i zainspirowali nas do dalszych usprawnień – dodaje.

(AM, źródło: Unum)