Warta nie ma sobie równych

0
425

Warta ponownie otrzymała wyróżnienie „Instytucja Roku”, przyznawane przez portal mojebankowanie.pl. Ubezpieczyciel został doceniony za wyjątkową jakość obsługi klienta w placówkach oraz działania wspierające walkę z Covid-19.

Podobnie jak w roku ubiegłym, Warta otrzymała nagrodę w dwóch kategoriach. Pierwsze wyróżnienie – za „Najlepszą jakość obsługi w placówce” – przyznano ubezpieczycielowi za wysoką jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez agentów firmy. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie badania przeprowadzonego łącznie w 130 placówkach. Eksperci oceniali sześć etapów: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z agentem oraz zakończenie.

Drugi laur zakład otrzymał w kategorii „CSR” za działania społeczne, w ramach których wsparł 87 szpitali i lokalnych organizacji łączną kwotą 10 mln zł na pomoc w walce z pandemią Covid-19. Przekazane przez Wartę donacje zostały wykorzystane na zakup potrzebnych środków i sprzętów do szpitali i placówek medycznych, fundacji, domów pomocy społecznej, hospicjów, a także lokalnej straży pożarnej oraz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno–Epidemiologicznej.

– Od samego początku pandemii kluczowym zadaniem dla naszej firmy było zapewnienie bezpieczeństwa naszym klientom, agentom i pracownikom przy jednoczesnym świadczeniu najwyższej jakości obsługi. Postanowiliśmy również aktywnie włączyć się w walkę z pandemią, kierując się zasadą, że rolą ubezpieczycieli jest pomagać w trudnych momentach. Jest nam niezmiernie miło, że nasze działania w obu obszarach zostały docenione – mówi Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty. – Otrzymane wyróżnienia są również zasługą naszych agentów, którzy świadczą profesjonalne usługi na najwyższym poziomie, nawet pomimo trwającej pandemii i związanych z nią obostrzeń. Wielu z nich, korzystając z wprowadzonych przez Wartę rozwiązań, bardzo szybko przestawiło się na zdalną obsługę swoich klientów, za co z tego miejsca chciałbym im podziękować – dodaje.

„Instytucja Roku” to niezależny ranking obsługi klientów firm z branży bankowej i ubezpieczeniowej. Jego formuła przypomina raport tzw. tajemniczego klienta, dzięki czemu eksperci osobiście sprawdzają funkcjonowanie postaw przyjaznych klientom. Przygotowany przez portal scenariusz wizyty pozwala zachować autentyczny i obiektywny charakter badania.

(AM, źródło: Warta)