Duck Creek Technologies, globalny dostawca inteligentnych rozwiązań dla firm z sektora ubezpieczeń majątkowych i osobowych, ogłosił otwarcie Centrum Doskonałości (CoE) w Warszawie. Wraz z analogiczną jednostką w Indiach, z którą będzie współpracować, Centrum wzmocni zdolność Duck Creek do wspierania klientów z regionów EMEA i APAC.
Duck Creek spodziewa się osiągnięcia pełnego statusu operacyjnego warszawskiego CoE do końca obecnego roku. Dzięki strategicznemu położeniu naszego kraju Duck Creek będzie bliżej klientów z regionów EMEA i APAC oraz zapewni wsparcie bez względu na różnice czasowe.
– Nowe Centrum w Polsce stanowi kamień milowy w naszej ekspansji w Europie i jest zgodne z celem usprawnienia operacji przy jednoczesnym kontynuowaniu dostarczania wyjątkowych produktów i usług – powiedziała Courtney Townsend, Chief People Officer Duck Creek Technologies.
Polskie CoE koncentruje się na dostosowanych rozwiązaniach dla rynku ubezpieczeń EMEA (choć nie tylko). Oprócz wsparcia technicznego i inżynieryjnego, CoE zajmuje się szeregiem funkcji, w tym rozwojem, testowaniem i obsługą klienta. Początkowo firma zatrudni pracowników w działach inżynierii, produktów, finansów/księgowości i IT, korzystając z wykwalifikowanej lokalnej kadry specjalistów.
(AM, źródło: Duck Creek)