Blog - Strona 1296 z 1417 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1296

TU Europa na podium konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Majątkowa Europa zajęła trzecie miejsce w konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2019” organizowanym przez redakcję „Gazety Bankowej”. Głównym kryterium oceny była posprzedażowa jakość obsługi klientów.

Ranking najbardziej przyjaznych dla klientów firm ubezpieczeniowych został opracowany w oparciu o dane pozyskane od towarzystw ubezpieczeniowych, Rzecznika Finansowego czy Komisji Nadzoru Finansowego. Redakcja analizowała m.in. czas potrzebny na wypłatę odszkodowań, czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z doradcą czy liczbę skarg, reklamacji i spraw sądowych związanych z likwidacją szkód. Dodatkowo kapituła konkursu, w skład której wchodzą m.in. przedstawiciel RzF i Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, oceniła innowacje ubezpieczycieli, usprawniające proces likwidacji szkód oraz ułatwiające klientom kontakt z zakładami.

– Sprawna i przyjazna obsługa klientów to obok innowacyjnych produktów oraz zdalnych kanałów sprzedaży jeden z kluczowych dla nas wyróżników rynkowych. Dlatego cieszę się, że nasze działania zostały docenione w konkursie „Gazety Bankowej” i zyskaliśmy status jednego z najbardziej przyjaznych dla klientów ubezpieczycieli na rynku – mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia.

Poza TU Europa laureatami konkursu na najbardziej „Przyjazną Firmę Ubezpieczeniową 2019” w pozostałych ubezpieczeniach osobowych i majątkowych (bez komunikacyjnych) zostały kolejno PKO Ubezpieczenia i Santander Aviva TU.

W innych kategoriach miejsca na podium zajęły:

  • w ubezpieczeniach na życie – Unum Życie, AXA i Nationale-Nederlanden.
  • w ubezpieczeniach komunikacyjnych – (AC i OC) Wiener TU, AXA i Aviva TU.

Głosami Kapituły Konkursu miano „Ubezpieczeniowego Menedżera 2019” otrzymał Andrea Simoncelli, prezes Generali Polska.

(AM, źródło: Europa Ubezpieczenia, Gazeta Bankowa)

Warta: Gwarancja środowiskowa odpowiedzią na zapotrzebowanie zgłaszane przez MŚP

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Według TUiR Warta wprowadzona przez nią gwarancja środowiskowa dla małych i średnich przedsiębiorstw jest odpowiedzią na liczne zapytania ze strony właścicieli firm. Katalog podmiotów, które zgodnie ze znowelizowaną ustawą o odpadach będą musiały się ubiegać o zezwolenie na zbieranie odpadów i/lub ich przetwarzanie, a także zabezpieczenie jest bardzo szeroki.

– Lista obejmuje m.in. podmioty prowadzące odzyskiwanie surowców wtórnych, czyli recykling, sortownie odpadów, ubojnie, mleczarnie, hodowle drobiu, instytuty badawcze, szpitale, a także wytwarzające odpady w związku z eksploatacją instalacji, np. warsztaty samochodowe czy lakiernie – tłumaczy Paweł Krak, dyrektor Biura Produktów Korporacyjnych Warty. Zabezpieczenie może zostać wniesione w różnej formie – w gotówce jako depozyt, w postaci gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub polisy ubezpieczenia. – Dla „uwolnienia” firmowych środków zdecydowaliśmy się stworzyć ofertę gwarancji środowiskowej – to pierwszy tego typu produkt na rynku stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, który nie posiada charakterystycznych dla polis ubezpieczeniowych wyłączeń odpowiedzialności – dodaje Bartosz Ornatowski, menadżer produktu w Warcie.

Maksymalna suma gwarancji ubezpieczeniowej dla firm z segmentu MŚP nie przekracza miliona złotych. Oferowana jest ona z okresem obowiązywania do dwóch lat. – Główną zaletą gwarancji jest brak konieczności blokady środków firmowych na rachunku administracji państwowej przez okres obowiązywania zezwolenia. Dzięki temu odblokowane w ten sposób środki firma może przeznaczyć na inwestycje lub na uregulowanie bieżących zobowiązań – tłumaczy Bartosz Ornatowski.

Środki z gwarancji środowiskowej uruchamiane są wtedy, gdy organ administracji państwowej poniesie koszt usunięcia odpadów lub ich negatywnych skutków w środowisku, a także po ewentualnej akcji gaśniczej. – Zabezpieczenie pokrywa koszt wykonania zastępczego, a wypłata świadczenia nie jest uzależniona od powstania szkody w środowisku. Dodatkowo pracujemy nad wprowadzeniem do oferty ubezpieczenia odpowiedzialności za szkody w środowisku, tak aby móc zapewnić naszym klientom kompleksową ochronę w tej dziedzinie. Jego wprowadzenie planowane jest na drugą połowę obecnego roku – dodaje Paweł Krak.

Zmieniona Ustawa o odpadach z 14 grudnia 2012 r. nakłada na posiadacza odpadów obowiązek uzyskania zezwolenia na zbieranie odpadów i/lub przetwarzanie odpadów i obowiązek złożenia zabezpieczenia roszczeń. Posiadacz odpadów, który przed dniem 20 lipca 2018 r. uzyskał zezwolenie na zbieranie odpadów i/lub na przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów, jest obowiązany w terminie do 5 marca 2020 r. złożyć wniosek o zmianę posiadanej decyzji i do ustanowienia zabezpieczenia roszczeń. Zabezpieczenie umożliwia pokrycie kosztów wykonania zastępczego poniesionych przez samorządy m.in. na usunięcie odpadów z miejsca do tego nieprzeznaczonego.

O gwarancji środowiskowej Warty można przeczytać również tutaj:

(AM, źródło: Warta)

PKO BP: Nabywcy ubezpieczeń komunikacyjnych mogą wygrać 500 zł na zakupy

0

PKO BP zorganizował konkurs dla klientów, którzy za jego pośrednictwem nabyli ubezpieczenia komunikacyjne. Uczestnicy konkursu będą rywalizować o 55 kart upominkowych o wartości 500 zł każda do wykorzystania na zakupy na stacjach Orlen.

Aby wziąć udział w rywalizacji o nagrody, należy nabyć za pośrednictwem aplikacji IKO lub serwisu iPKO ubezpieczenie komunikacyjne obejmujące przynajmniej OC albo AC. Następnie klient musi zarejestrować się i odpowiedzieć na pytanie konkursowe do 31 marca 2020 r.

Uczestnicy konkursu nie mogą też odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia oraz wyrazić zgodę na otrzymywanie od banku informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) i nie odwołać jej do dnia wydawania nagrody.

(AM, źródło: PKO BP)

Ponad 40% Polaków posiada assistance

0

Z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Europ Assistance Polska wynika, że w ciągu dekady liczba osób posiadających assistance zwiększyła się o 15%, do poziomu 42% – informuje „Puls Biznesu”.

Z odpowiedzi ankietowanych wynika, że najczęstszym skojarzeniem z pojęciem assistance jest pomoc drogowa. Coraz większą popularnością cieszy się też assistance medyczne. Gazeta zwraca uwagę, że 83% badanych nie korzysta z dostępnej w ramach pomocy medycznej usługi widokonsultacji. Ryszard Grzelak, prezes Europ Assistance Polska, uważa jednak, że skoro ta opcja jest rekomendowana w nieskomplikowanych przypadkach, takich jak np. przeziębienie, to wykorzystanie na poziomie 17% jest sukcesem. Zwłaszcza że tą formą kontaktu z lekarzem zainteresowanych jest 54% ankietowanych – o 16 punktów procentowych więcej niż w analogicznym badaniu z 2014 r. Ryszard Grzelak tłumaczy też, że stosunkowo niewielki odsetek zainteresowanych zakupem assistance przez internet (25% wskazań) to efekt przyzwyczajenia do usług pomocowych otrzymywanych jako dodatek do produktów finansowych czy w ramach affinity. Najpopularniejszą formą kontaktu w celu skorzystania z assistance jest nadal telefon (96%).

Więcej:

„Puls Biznesu” z 19 lutego, Karolina Wysota „W assistance królują przyzwyczajenia”

https://www.pb.pl/w-assistance-kroluja-przyzwyczajenia-982783

 (AM, źródło: „Puls Biznesu”)

Nationale-Nederlanden wspiera Narodowy Test Zdrowia Polaków

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Nationale-Nederlanden zostało partnerem strategicznym Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Celem tego ogólnopolskiego przedsięwzięcia, realizowanego przez serwis Medonet, jest zwiększenie świadomości społecznej na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.

– Narodowy Test Zdrowia Polaków to unikatowa akcja, która może objąć setki tysięcy osób. Jako jej partner chcemy motywować Polaków do zdrowego trybu życia – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki Nationale-Nederlanden

W ramach Narodowego Testu Zdrowia Polaków w serwisie Medonet dostępna jest ankieta dotycząca zwyczajów i stylu życia. Na podstawie odpowiedzi obliczany jest indeks zdrowia użytkownika oraz wyświetlają się mu spersonalizowane zalecenia dotyczące jego sytuacji zdrowotnej. Wszystkie rekomendacje są przygotowane przez specjalistów wchodzących w skład Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków.

– Narodowy Test Zdrowia Polaków to akcja, która ma zwrócić uwagę na profilaktykę i zdrowy styl życia. To ważny projekt, ponieważ większość z nas często zapomina, że codzienne zachowania mają ogromny wpływ na nasze zdrowie. Zachęcam więc, by zrobić test dla siebie i swoich bliskich. Bo nawet drobne zmiany mają znaczenie – zaznacza dr Anna Zimny-Zając, redaktor naczelna Medonetu.

Na podstawie odpowiedzi internautów przygotowany zostanie raport podsumowujący, który zostanie opublikowany w kwietniu. Badanie jest prowadzone we współpracy z agencją badawczą ARC Rynek i Opinia.

Test można wypełniać do 3 marca.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)

Lloyd’s: Rusza transformacja kultury korporacyjnej

0

Lloyd’s ogłosił skład swojej nowej, niezależnej Grupy Doradczej ds. Kultury, powołanej w ramach planu działania, którego celem jest wprowadzenie trwałych zmian kulturowych.

Prace nad programem transformacji kulturowej Lloyd’s zaczął realizować w marcu 2019 r., w reakcji na doniesienia prasowe o molestowaniu seksualnym na swoim rynku, a ogłosił go we wrześniu. Stworzona została grupa doradcza, złożona z czołowych ekspertów z doświadczeniem w przeprowadzaniu transformacji kulturowej, w skład której wchodzą m.in. specjaliści z dziedziny zdrowia psychicznego i przedstawiciele rynku Lloyd’s.

Grupie przewodniczy Fiona Luck, członek zarządu Lloyd’s i dyrektor bez funkcji wykonawczej, odpowiedzialna za personel i kulturę korporacyjną.

– Grupa doradcza pomoże identyfikować wymierne efekty, krytycznie oceniać postępy w ich osiąganiu i odegra rolę sprawczą w kreowaniu kultury uczciwości, szacunku i równego traktowania na całym rynku Lloyd’s – powiedziała przewodnicząca grupy.

(AC, źródło: Lloyd’s)

Nawet 1,9 miliarda euro ubezpieczonych strat z tytułu orkanu Ciara-Sabina

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Ze wstępnych szacunków firmy modelowania katastroficznego AIR Worldwide wynika, że straty ubezpieczone z tytułu lutowego orkanu Ciara-Sabina wyniosą od 1,1 mld do 1,9 mld euro. Z kolei firma RMS (Risk Management Solutions) oszacowała maksymalny pułap tych kosztów na 1,8 mld euro. W zgodnej opinii obu podmiotów najbardziej poszkodowanymi krajami były Niemcy, Francja i Wielka Brytania.

Oprócz znacznych szkód wiatrowych żywioł był również przyczyną przybrzeżnych i śródlądowych zalań w Wielkiej Brytanii a także powalił drzewa i linie energetyczne, co spowodowało przerwy w dostawie prądu, które dotknęły prawie 500 tys. osób w całej Europie. Setki lotów zostało odwołanych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii i Holandii. Zawieszono kursowanie pociągów dalekobieżnych w Niemczech, a porty w Dover w Anglii i Calais we Francji zostały zamknięte.

Według szacunków RMS, szkody w Niemczech stanowią około 50% całkowitych strat spowodowanych przez żywioł.

Ciara najprawdopodobniej będzie pierwszą miliardową burzą w tym sezonie. To zdarzenie wykazało cechy typowe dla europejskich wichur, z niskimi porywistymi wiatrami powodującymi rozległe szkody w kilku krajach, i jest najbardziej porównywalne z zimową wichurą Emma z 2008 roku – powiedziała Michele Lai, kierownik produktu ds. modeli klimatycznych Europy w RMS.

Orkan Ciara zyskał swoją nazwę 5 lutego, nadało mu ją brytyjskie biuro Met Met. Żywioł uderzył w część Irlandii i Wielkiej Brytanii w niedzielę 9 lutego, a następnie orkan przeniósł się do Europy, gdzie nazwano go Sabina. Orkan dotknął Niemcy, Francję, Holandię, Belgię, Polskę, Czechy, Słowenię, Szwecję, Danię i Norwegię (gdzie został nazwany Elsa) i inne kraje europejskie.

AM, news@gu.home.pl

(źródło: xprimm.com)

Razem możemy osiągać wielkie cele

0
Źródło zdjęcia: Viviamo

Prawie 200 najlepszych agentów LGK & Viviamo świętowało ubiegłoroczne sukcesy sprzedażowe w łódzkim hotelu Ambasador Premium w sobotę, 11 stycznia 2020 r. Zaproszenie prezesa Jarosława Łonia przyjęli przedstawiciele zarządów towarzystw ubezpieczeniowych na czele z Piotrem Marią Śliwickim, prezesem ERGO Hestii; Justyną Wajs, członkiem zarządu EH; Anną Włodarczyk-Moczkowską, prezes Wiener; Agnieszką Wrońską, prezes LINK4; Anetą Podymą, prezes Unum; Jarosławem Piątkowskim, prezesem TUiR Warta; Rogerem Hodgkissem, członkiem zarządu Generali, i Piotrem Zadrożnym, prezesem TUZ Ubezpieczenia.

W swoim wystąpieniu prezes Jarosław Łoń podkreślał, że filarem sukcesu w branży ubezpieczeniowej jest partnerstwo.Pojedynczemu agentowi coraz trudniej sprostać wyzwaniom sprzedażowym, technologicznym i regulacyjnym. Razem możemy działać znacznie skuteczniej i osiągać wielkie cele – mówił prezes Łoń.

LGK, która powstała w 2001 r., i jej młodsza siostra – spółka Viviamo (2013) dały się poznać jako multiagencje prowadzone z pasją i zaangażowaniem, co przekłada się na systematyczny rozwój, zawsze zgodny z zasadami fair play. Pod rozpoznawalnym szyldem Viviamo Ubezpieczamy działa ponad 50 biur na terenie całego kraju. Podczas Kongresu ta liczba jeszcze się zwiększyła. Na pierwszą osobę, która zdecydowała się na dołączenie do Viviamo jeszcze w trakcie trwania Kongresu, czekała wyjątkowa nagroda w postaci samochodu.

Agenci prowadzący placówki Viviamo otrzymują wsparcie edukacyjne i marketingowe oraz dostęp do nowoczesnej porównywarki ofert towarzystw ubezpieczeniowych. W ofercie Viviamo znajdują się ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, firmowe, życiowe, zdrowotne, turystyczne oraz rolne, a także produkty dedykowane przez TU tylko Viviamo.

Podczas Kongresu wystąpiło dwóch gości specjalnych. Pierwszym z nich była dr hab. Anna Wójcicka, prezes Warsaw Genomics, zaproszona przez Unum. Mówiła o najnowszych wynikach badań dotyczących wpływu analizy ludzkiego genomu na profilaktykę chorób nowotworowych. Okazuje się, że dzięki odpowiedniemu przebadaniu próbki krwi lub śliny można w przybliżeniu określić prawdopodobieństwo zachorowania na nowotwór oraz podjąć odpowiednie działania, które pozwolą wykryć chorobę na bardzo wczesnym etapie, kiedy wyleczalność jest niezwykle prawdopodobna. Wykład spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem gości kongresowych.

Drugim gościem specjalnym był trener biznesowy Adam Kubicki. Jego dynamiczne i przepełnione humorem wystąpienie nosiło tytuł „Wzmocnij swój potencjał”. Prelegent analizował, czym różnią się ludzie odnoszący sukcesy sprzedażowe od tych, którym idzie w biznesie gorzej. Nakłaniał do tego, żeby świadomie podejmować decyzje i działać, zamiast wskazywać winnych swoich niepowodzeń gdzieś indziej i szukać usprawiedliwień dla bierności.

Najważniejszą częścią wieczoru było wręczenie nagród najlepszym agentom LGK i właścicielom placówek Viviamo. Swoje nagrody wręczyły też towarzystwa ubezpieczeniowe. Okolicznościowe upominki otrzymał również zarząd LGK & Viviamo. Potem wspólnie świętowano sukcesy.

Warto podkreślić wyjątkową wizualnie oprawę części tanecznej, ale przede wszystkim wspaniałą atmosferę całego Kongresu. Uwagę wielu przykuła też liczna reprezentacja płci pięknej po stronie zarządów zakładów ubezpieczeń w osobach Anety Podymy, Justyny Wajs, Anny Włodarczyk-Moczkowskiej i Agnieszki Wrońskiej.

Aleksandra E. Wysocka

Naszą siłą są ludzie

0
Jarosław Łoń

Rozmowa z Jarosławem Łoniem, prezesem LGK

Aleksandra E. Wysocka: – Za nami doroczny kongres LGK & Viviamo. Czy jako organizatorzy jesteście zadowoleni z tej imprezy?

Jarosław Łoń: – Gdy rozmawiamy z naszymi gośćmi i widzimy uśmiech na ich twarzach, możemy być zadowoleni, że każdy z naszych agentów czuł się wyjątkowo, był najważniejszy, jedyny, a Kongres Liderów LGK & Viviamo jest ich świętem i podziękowaniem za ich zaangażowanie, za to, że wybrali nas na swoich partnerów biznesowych.

My zaś jako organizatorzy zawsze czujemy niedosyt, dostrzegamy to, co moglibyśmy zrobić lepiej, inaczej. Uczymy się i z każdym kolejnym Kongresem poprzeczkę podnosimy coraz wyżej.

Co chcieliście przekazać swoim agentom?

– W ostatnim kwartale minionego roku odbyłem wiele spotkań, to było kilkanaście miast i kilkuset uczestników. Najczęstszymi tematami, które się pojawiały, było jak utrzymać to, co już mamy, jak się rozwijać, sprostać, poradzić sobie w świecie zmian.

Pytałem agentów, co jest ich najcenniejszym aktywem, najważniejszym kapitałem. Najczęściej odpowiadali: wiedza i klienci.

Kiedyś dwa czynniki były gwarantem naszego sukcesu – wiedza i klienci, klienci i wiedza. Teraz to za mało, to nie wystarcza.

Gdy chcę rozwijać swój biznes, najważniejsze jest, z kim będę go tworzył, kto będzie przy mnie stał, wspierał i kto we mnie zainwestuje.

Nie „jak i gdzie”, ale „z kim”, bo gdy będę wiedział z kim, to będę wiedział, jak i gdzie będę za rok, za dwa czy za 10 lat.

Do kogo trafił ostatecznie samochód nagroda?

– Na kongresie podpisaliśmy aż 2 umowy franczyzowe na Viviamo Ubezpieczamy. Dwie agentki, które współpracowały z LGK, zdecydowały się przejść na inny poziom współpracy. Jedna pani z Warszawy, a druga z Wrocławia.

Jedną z form naszego wsparcia jest auto dla franczyzobiorcy. Każdy partner Viviamo Ubezpieczamy w momencie rozpoczęcia współpracy może otrzymać samochód, wystarczy, że zawrze z nami kontrakt sprzedażowy. W przypadku niespełnienia warunków określonych w kontrakcie, koszt raty pokrywa agent.

Obie panie zdecydowały się na inną formę wsparcia, a samochód zostanie przekazany innemu partnerowi.

Jakie wyzwania widzicie przed agentami w nadchodzących miesiącach i latach?

– W świecie zachodzących zmian najważniejsze stają się technologia i wsparcie, na które agent może liczyć. Każdy z nich powinien sobie odpowiedzieć na pytanie, na ile ważne w jego biznesie są narzędzia, z których korzysta, zaangażowanie, ale nie jego własne, tylko osób, którymi się otacza, z którymi współpracuje na co dzień!

Bo czy sukces w biznesie zależy tylko od agenta? Sukces to nie tylko ja, on nigdy nie należy do jednostki – zawsze stoją za nim ludzie.

Nawet jeśli się nam wydaje, że możemy samotnie, jak Aleksander Doba przez Atlantyk … Ilu przed nim próbowało, na razie tylko on to zrobił – ale czy jego sukces byłby możliwy bez wsparcia osób trzecich, choćby bez tych, którzy to dzieło sfinansowali, pomagali mu?

Co możecie zaoferować agentom?

– Od utworzenia LGK oraz Viviamo Ubezpieczamy nieustannie udowadniamy, że jest możliwe budowanie biznesu opartego na relacjach partnerskich, z korzyścią dla wszystkich.

Viviamo Ubezpieczamy to projekt, który wznosi agenta na wyższy poziom. Tworzymy w nim grupę partnerów działających pod wspólnym szyldem, marką, według wypracowanych standardów, mających wpływ na rozwój firmy.

Zapewniamy szerokie wsparcie szkoleniowe, marketingowe, technologiczne – w postaci narzędzi sprzedażowych (tzw. porównywarka), systemu do obsługi polis, zarządzania klientami, dedykowanych produktów, programów lojalnościowych dla agentów, którzy za sprzedaż zbierają punkty i wymieniają je na nagrody (rowery, pralki, telefony czy komputery), konkursów, wyjazdów szkoleniowych.

W pierwszym kwartale tego roku ruszamy z rocznym programem szkoleniowym dla naszych partnerów – Akademią Viviamo. Jest to autorski program przygotowany na potrzeby Viviamo Ubezpieczamy przez Adama Kubickiego, wybitnego znawcę, trenera i konsultanta branży ubezpieczeniowej.

Jak rozwija się projekt placówek z marką Viviamo?

– Viviamo Ubezpieczamy to już ponad 50 placówek i biur, które wspólnie pod jedną marką działają i doradzają klientom.

Nie jest to oferta dla każdego agenta – już na pierwszym spotkaniu przedstawiamy i wyjaśniamy, co oznacza dla nas partnerstwo i zaangażowanie.

Viviamo Ubezpieczamy to nasza odpowiedź na zachodzące zmiany, potrzeby rynku i agenta ubezpieczeniowego.

W świecie zmian, nowych regulacji i konkurencji agent musi postawić na jakość i profesjonalizm, na wiedzę i ciągły rozwój swoich kompetencji, na technologie i wsparcie IT.

Viviamo Ubezpieczamy oprócz tego wszystkiego zapewnia coś więcej. Tu atutem pozostaje człowiek, naszą siłą są ludzie. Specjalnie dla naszych agentów stworzyliśmy Biuro Wsparcia Agenta (BWA), gdzie ponad 20 osób jest w stanie przejąć i obsłużyć telefonicznie agentów, a przez odpowiednie systemy IT możemy ich szkolić, doradzać im, pomagać w kalkulacji, obsłudze klientów. BWA wspiera, zachęca, motywuje, szkoli, doradza i pomaga we wszystkich sprawach na linii agent – TU.

Aby móc realizować nasze motto „Łączymy agentów”, dajemy im wykwalifikowany zespół regionalnych dyrektorów sprzedaży. To 6 osób, które działają w terenie, dojeżdżają do agenta, szkolą, wspierają i wpływają na rozwój jego biznesu. Są to wieloletni pracownicy, a niektórzy z nich pracują z nami już od 10 lat.

Jakie macie plany na 2020 r. – biznesowe, technologiczne i szkoleniowe?

– Mądre przysłowie mówi: „Wykop studnię, zanim poczujesz pragnienie” – bo może być za późno. Przyszłość widzimy w jakości, w profesjonalizmie i doradztwie, w inwestycji w agenta. Ale aby to osiągnąć, agent musi się zdecydować na współpracę z jednym partnerem. Czasy, kiedy współpracował z wieloma dostawcami – agregatorami, powinny się skończyć, one już się kończą, a ci, którzy tego nie dostrzegą i to zlekceważą, za kilka lat nie będą już naszą konkurencją. Spoglądając na inne branże, nie możemy mieć wątpliwości, czy to się stanie, ale powinniśmy pytać: kiedy.

Rok 2020 jest rokiem Viviamo Ubezpieczamy, stawiamy na silny rozwój, zarówno pod kątem nowych placówek, jak i wzrostu sprzedaży.

Na koniec apel, a może prośba: drogi Agencie, nie trać czasu na nicnierobienie, zagwarantuj sobie wyłączność, bądź pierwszy, bądź jedyny.

W biznesie jak w miłości czy raczej w miłości jak w biznesie – wiele spośród rzeczy, które możesz policzyć, się nie liczą. Wiele z tych, których policzyć nie można , naprawdę się liczy, ma największą wartość.

Dziękuję za rozmowę.

Aleksandra E. Wysocka

Ergo Hestia: Anna Ralcewicz nową szefową zespołu szkoleń

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Od 17 lutego Zespołem Szkoleń w Departamencie Sprzedaży Ergo Hestii zarządza Anna Ralcewicz, coach ICC i absolwentka MBA z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu i tworzeniu programów szkoleniowych oraz rozwojowych.

Anna Ralcewicz objęła stanowisko dyrektora ds. szkoleń. W dotychczasowej karierze wyraźnie stawiała na rozwój w obszarze sprzedaży, zarządzania i doradztwa.

Anna Ralcewicz

Nowa dyrektor ma kontynuować strategię zespołu szkoleniowego Ergo Hestii, którego głównym celem jest wspomaganie agenta w jego rozwoju.

Jednym z moich celów jest wniesienie do Ergo Hestii nowej jakości związanej z tzw. szkoleniami miękkimi, przy jednoczesnym zachowaniu i udoskonalaniu programów, które już działają i są uznane na rynku – podkreśla Anna Ralcewicz.

Według ubezpieczyciela zmiana pozwoli na dalszy rozwój Zespołu Szkoleń i całej sieci sprzedaży. Tylko w 2019 roku przeszkolonych zostało ponad 5 tys. agentów na terenie całej Polski. W planach Ergo Hestii na obecny rok znalazła się szeroka gama szkoleń, zarówno z zakresu ubezpieczeń majątkowych, jak i życiowych. Oferta obejmuje tak szkolenia stacjonarne, jak i webinaria, filmy instruktażowe czy tutoriale. Kolejną możliwością są „szyte na miarę” warsztaty grupowe czy specjalne programy indywidualne.

(AM, źródło: Ergo Hestia)

18,045FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie