Dodatek specjalny LIDERZY INNOWACJI:
- Rozmowa z Rafałem Stankiewiczem, wiceprezesem zarządu Warty odpowiedzialnym za operacje i likwidację szkód: Innowacje wzmacniają naszą obsługę klienta – str. 5
- Rozmowa z Tomaszem Jędroszkowiakiem, dyrektorem Działu Ubezpieczeń, Kazimierzem Cięciakiem, dyrektorem konsultingu e-zdrowie, i Mateuszem Cybulskim, dyrektorem sprzedaży z Comarch: Ubezpieczyciele nie mogą przespać cyfrowej rewolucji – str. 6
- Agnieszka Kruszyna i Jacek Dymczak z VSoft wskazują nieuniknioną drogę technologii w ubezpieczeniach: Webserwisy odczarowane – str. 8
- Business Intelligence Technologies proponuje sztuczną inteligencję i modele decyzyjne: Jak mądrze zautomatyzować podejmowanie decyzji? – str. 9
- Marcin Konopka z Berg System pyta, czy tracisz cenny czas na formalności związane z RODO?, i odpowiada: Zobacz, jak zbierać zgody RODO online – str. 10
- Zdaniem ekspertów Sollers Consulting: Branża musi radykalnie zmienić kanały kontaktu i dystrybucji – str. 11
- Sprawozdanie z RGA Technovate Lab: Innowacje dla życiowców – str. 12
- Zapowiedź FinTech & InsurTech Digital Congress: Transformacja w erze cyfrowej – str. 13
- Raport AON: Cyberryzyko wymaga stałego monitoringu i działań zarządu – str. 14
- Raport Marsh: Menedżerowie poświęcają niewiele czasu na zarządzanie cyberryzykiem – str. 15
- Rozmowa z Karoliną Szumowską, CEE Account Manager Liferay: Cyfrowi – niecyfrowi? – str. 16
Poza tym w numerze:
- Dystrybucja: Partnerstwo filarem współpracy InterRisk z pośrednikami – str. 2
- Rozmowa z Aleksandrą Droszcz, dyrektorem Działu Kompetencji i Wsparcia Sprzedaży, Renatą Augustynowicz-Sobotą, dyrektorem Biura Wsparcia Regionalnego, i Patrykiem Bakłanowskim, dyrektorem ds. wsparcia regionalnego z PKO Ubezpieczenia: Jak wspierać doradców bankowych w sprzedaży ubezpieczeń? – str. 3
- Ekspert Allianz Tomasz Kryłowicz wyjaśnia: Tak się ogranicza ryzyko w towarzystwie ubezpieczeniowym 4
- Artur Makowiecki podsumowuje miniony tydzień: Przetasowania kadrowe w sprzedaży – str. 17
- Inspiracje Aleksandry E. Wysockiej: Czasami wygrywasz, czasami się uczysz – str. 17
- Adam Kubicki uczy, jakie są oznaki mentalnej destrukcji w sprzedaży: Rozpoznać sprzedażowy klub zombi – str. 22