Blog - Strona 1386 z 1424 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1386

Andrzej Strejlau twarzą marki TUZ Ubezpieczenia

0
fot. Ralf Lotys

Andrzej Strejlau, słynny trener piłkarski i komentator telewizyjny, został twarzą marki TUZ Ubezpieczenia. Towarzystwo oficjalnie ogłosiło to 19 lutego, w dniu jego 80. urodzin.

TUZ wyjaśnia, że mądrość, uczciwość i życiowe doświadczenie cechujące słynnego trenera sprawiły, iż zarząd towarzystwa postanowił powierzyć mu rolę ambasadora marki. Od kilku miesięcy Andrzej Strejlau jest ubezpieczony w TUZ.

– Z wiekiem coraz więcej wiem, coraz więcej rozumiem, więc wybieram też coraz lepiej – tłumaczy Andrzej Strejlau.

– Pan Strejlau wybrał nasze polisy ubezpieczeniowe, a my wybraliśmy pana Andrzeja, ponieważ jego uczciwość jest dla nas niezwykle ważna – uzasadnia Piotr Zadrożny, prezes TUZ.

Przyznaje, że długo zastanawiano się i szukano odpowiedniej osoby, która pasowałaby zarówno do branży ubezpieczeniowej, jak i do firmy. – Chcieliśmy się związać z osobą uczciwą, o nienagannej reputacji, symbolem prawości, ale zarazem z osobą bardzo doświadczoną, czyli raczej starszą. Być może wiele innych osób cieszy się większą popularnością, być może są bardziej rozpoznawalne, ale to właśnie pan Andrzej Strejlau jest postrzegany jako symbol uczciwości. Oczywiście o wielu osobach można powiedzieć, że są uczciwe, że mają nieposzlakowaną reputację, tyle że niewiele jest osób, które pozostały uczciwe mimo kilkudziesięciu lat pracy w branży niezwykle narażonej na korupcję. Pan Andrzej Strejlau jest właśnie taką osobą. Można powiedzieć, że połączyła nas właśnie uczciwość. W ubezpieczeniach i w ogóle w finansach uczciwość jest czymś absolutnie fundamentalnym. Przez kilkadziesiąt lat swoją mądrością i doświadczeniem pan Strejlau konsekwentnie udowadniał, że zasługuje na szczególny szacunek i zaufanie. – mówi Piotr Zadrożny

Andrzej Strejlau jest jednym z najsłynniejszych trenerów w historii piłki nożnej, a zarazem jednym z najpopularniejszych komentatorów telewizyjnych. W latach 70. XX wieku, gdy reprezentacja Polski w piłce nożnej odnosiła pierwsze wielkie sukcesy, Andrzej Strejlau był asystentem słynnego trenera Kazimierza Górskiego. Z czasem sam doczekał się nominacji na trenera selekcjonera reprezentacji narodowej. Pracował też w klubach, zarówno polskich, jak i w Grecji, Islandii i Chinach. Andrzej Strejlau jest uznawany za symbol uczciwości w różnych środowiskach.

(AM, źródło: TUZ Ubezpieczenia)

Grupa PZU wybuduje biurowiec we Wrocławiu

0
Źródło zdjęcia: PZU

24 lutego przy ul. Oławskiej we Wrocławiu rozpocznie się budowa biurowca komercyjnego Grupy PZU. Generalnym wykonawcą obiektu będzie firma Warbud. Komercjalizacją powstałej powierzchni biurowo-usługowej zajmie się firma CBRE, a inwestorem całości jest Tower Inwestycje – spółka z Grupy PZU. Zakończenie inwestycji planowane jest na drugi kwartał 2022 roku.

– Gdy podejmowaliśmy decyzję o wybudowaniu nowego budynku zależało nam przede wszystkim na jak najmniejszym oddziaływaniu na środowisko – mówi Wojciech Dębski, prezes zarządu Tower Inwestycje. – To odzwierciedla się zarówno w zastosowanych rozwiązaniach technicznych, jak i chociażby w zaprojektowaniu przestrzeni dla rowerzystów. Architektura budynku, który powstaje na działce przy ul. Oławskiej, połączy ze sobą elementy nowoczesności oraz tradycji, przy okazji nawiązując do pobliskiej zabudowy. Zadbaliśmy o to, aby pod każdym względem było to dobre miejsce do pracy – dodaje.

W zaprojektowanym biurowcu szczególny nacisk położono na zastosowanie rozwiązań proekologicznych, w tym systemów oszczędzania energii i wody, zielonych dachów czy miejsc parkingowych ze stacjami ładowania dla samochodów o napędzie elektrycznym. Dodatkowo inwestor przewidział w projekcie infrastrukturę dla osób korzystających z rowerów – w tym prysznice, szatnie, suszarnie, a także samoobsługową stację rowerową.

W biurowcu zostanie zastosowany system kontroli dostępu, ochrona i monitoring 24h, automatyka budynkowa BMS (Building Management System) oraz „zasilanie dwustronne” budynku wraz z rezerwą miejsca na generator. W pomieszczeniach biurowych zostaną zastosowane m.in. trójszybowe selektywne zestawy okienne, akustyczne podwieszane sufity oraz energooszczędne oświetlenie LED.

Powstający biurowiec będzie miał 7 kondygnacji naziemnych oraz 3 podziemne z ponad 140 miejscami parkingowymi. Łączna powierzchnia najmu brutto (ang. GLA) wyniesie ok. 14 056 m2. Budynek spełni szereg wymogów brytyjskiego systemu certyfikacji BREEAM i według przyjętych kryteriów otrzyma certyfikat na bardzo wysokim poziomie „Excellent”.

Biurowiec będzie stanowił zamknięcie i uporządkowanie ostatniego niezabudowanego fragmentu skrzyżowania ulic Oławskiej i Piotra Skargi. Projekt budynku uwzględnia również poszerzenie chodnika i stworzenie podcieni na całej długości elewacji frontowej, co znacznie zwiększy komfort osób czekających na pobliskim przystanku.

(AM, źródło: PZU)

Generali: Andrea Simoncelli Finansistą Roku 2019

0
Andrea Simoncelli

Andrea Simoncelli, prezes zarządów spółek Generali Polska, został wyróżniony w plebiscycie „Gazety Finansowej” tytułem Finansisty Roku 2019. Na liście opublikowanej przez tygodnik znalazło się 20 najbardziej wpływowych przedstawicieli branży finansowej, szefów firm z sektora bankowego, ubezpieczeniowego, zarządzania aktywami oraz pożyczkowego.

„Na naszej liście znaleźli się przedstawiciele branży finansowej, którzy mają wymierny wpływ na kształt rynku. To oni budują strategie przedsiębiorstw, nadzorują prawidłową ich realizację. Dzięki nim możemy bezpiecznie – tak jako osoby prywatne, jak i przedstawiciele biznesu –powierzać swoje pieniądze instytucjom finansowym. To menedżerowie na miarę naszych czasów: kompetentni, otwarci na nowości, podążający za zmianami, nieustannie pogłębiający swoją wiedzę i umiejętności, i wykorzystujący te cechy i pozyskane narzędzia w dobrze pojętym interesie reprezentowanych przez siebie spółek i ich klientów” – czytamy w uzasadnieniu „Gazety Finansowej”.

Laureatów plebiscytu Finansista Roku wyłoniono już po raz dwudziesty.

(AM, źródło: Generali)

AXA: Dwa wyróżnienia w konkursie na Przyjazną Firmę Ubezpieczeniową

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

AXA drugi rok z rzędu została nagrodzona tytułem Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej. Ubezpieczyciel otrzymał laur w dwóch kategoriach: ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenia na życie. W obu przypadkach AXA uplasowała się na drugim miejscu.

Konkurs opiera się na twardych danych i precyzyjnie sformułowanych pytaniach, które muszą dać jasną odpowiedź, czy firma jest przyjazna, w jaki sposób działa i jak reaguje na wyzwania rynkowe.

Artur Maliszewski,
prezes Grupy AXA w Polsce

– Nagroda jest ukoronowaniem naszych wieloletnich wysiłków i inwestycji w zrozumiałe produkty oraz szybką i przyjazną obsługę. Od wielu lat pracujemy, żeby radykalnie zmienić ogólny wizerunek ubezpieczycieli jako firm, które przy wypłacie świadczenia stawiają biurokratyczne bariery. My wiemy, że jedynie wypłacając świadczenia szybko i sprawnie, z empatią, realizujemy obietnicę ochrony daną naszym klientom przy zawarciu polisy. Dziś niemal 90% wypłat z prostych roszczeń następuje już w dniu zgłoszenia. Takie podejście przynosi bardzo dobry zwrot – wysoki poziom satysfakcji klientów, którzy są gotowi polecać naszą firmę swoim znajomym – podkreślił Janusz Arczewski, członek zarządu AXA odpowiedzialny za ubezpieczenia na życie.

– Tak samo jest w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych. Tutaj liczy się szybka pomoc w razie wypadku i fair podejście do rozliczenia szkód. Jesteśmy z tego znani, a satysfakcję czujemy zarówno u naszych klientów, poszkodowanych, jak i agentów. Jednak nie spoczywamy na laurach i staramy się również maksymalnie upraszczać proces zakupu tego najpopularniejszego w Polsce ubezpieczenia. Mamy krótki i intuicyjny formularz kalkulacji składki. Większość danych i informacji możemy zaciągnąć z bazy UFG i z zeskanowanego przez właściciela pojazdu kodu Aztec, który znajduje się w dowodzie rejestracyjnym. To ostatnie udogodnienie jest jeszcze rzadkością na rynku, co wyróżnia nas w oczach klientów i agentów, ale również, jak dziś, w oczach profesjonalistów i liderów opinii – dodaje Marcin Nedwidek, członek zarządu AXA odpowiedzialny za ubezpieczenia majątkowe.

(AM, źródło: AXA)

Ubezpieczyciele wypłacają coraz więcej za utracone zyski firm

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W ostatnim czasie zakłady wypłacają większe kwoty odszkodowań z ubezpieczeń przerw w działalności, określanych też ubezpieczeniami utraty zysku, niż z ubezpieczeń ogniowych – zauważa „Puls Biznesu”.

Wzrost wypłat z polis Business Interruption (BI) potwierdza Anna Świątek, dyrektor departamentu ubezpieczeń majątkowych AXA. Jako przykład podaje ubezpieczone przez jej firmę przedsiębiorstwo, które po pożarze otrzymało 20 mln zł z tytułu szkód na mieniu, a koszty z tytułu utraty zysku są obecnie szacowane na 50 mln zł i nadal rosną. Gazeta zwraca uwagę, że w efekcie wielu pożarów, które miały miejsce w minionym roku, w ostatnim czasie ceny polis BI oraz ogniowych poszły w górę. Głównymi beneficjentami ubezpieczeń przerw w działalności są firmy produkcyjne oraz podmioty z branż energetycznej, spożywczej i handlowej.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 20 lutego, Sylwia Wedziuk „Zabezpiecz się na wypadek przestoju”:

https://www.pb.pl/…

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)

Nowy rok nie wyhamował spadków cen w OC ppm.

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Widoczne w 2019 roku spadki stawek w OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (ppm.) miały miejsce również na początku obecnego roku – zauważa „Rzeczpospolita”.

Powołując się na dane Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) za 3 kwartały ub.r., gazeta przypomina, że na koniec września 2019 r. łączny przypis składki z OC ppm. spadł o 1,3% r/r. Jednocześnie średnia składka z tego typu polis spadła o 3,3% r/r, natomiast średnia wartość jednostkowej szkody z obowiązkowego ubezpieczenia komunikacyjnego wzrosła o 3,1%. Według Pawła Kuczyńskiego, prezesa Ubea.pl, szczególnie wysokie spadki stawek widoczne były w listopadzie ub.r. i styczniu obecnego roku. Z kolei Paweł Surówka, prezes PZU SA, podczas prezentacji wyników zakładu za 9 miesięcy 2019 r. mówił, iż niektórzy konkurenci jego firmy testują niższe ceny polis OC, mimo inflacji szkód. Natomiast Sławomir Bilik, prezes Punkta, ocenił, iż pod pozorem stabilizacji cen na relatywnie niskim poziomie w wybranych segmentach klientów OC ppm. była prowadzona mała wojna cenowa.

Więcej:

„Rzeczpospolita” z 23 lutego, Piotr Skwirowski „Ceny OC coraz szybciej spadają. Trend się utrwala”:

https://www.rp.pl/…

(AM, źródło: „Rzeczpospolita”)

Fintech: N26 opuszcza Wielką Brytanię

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

N26 GmbH, niemiecki bank internetowy, za którym stoją miliarderzy Peter Thiel i Li Ka-Shing ogłosił, że kończy działalność w Wielkiej Brytanii z powodu wyjścia tego kraju z Unii Europejskiej. Cyfrowy bank zamknie brytyjskie konta 15 kwietnia.

Rzecznik N26 powiedział agencji Bloomberg, że ma kilkaset tysięcy klientów w kraju i decyzja dotyczy ich wszystkich. Klienci, którzy mają pieniądze na swoich kontach, będą musieli je wypłacić lub przetransferować przed ogłoszonym terminem, a przelewy przychodzące po tej dacie będą zwracane nadawcy. N26 obarcza brexit winą za nagłe wycofanie się.

Start-up rozpoczął świadczenie usług finansowych w Wielkiej Brytanii w październiku 2018 r., ponad dwa lata po przegłosowaniu opuszczenia UE, nazywając rynek brytyjski swoim pierwszym poza strefą euro. Posiadając europejską licencję bankową, N26 nie mógłby prowadzić działalności w Wielkiej Brytanii, wyjaśnił dyrektor N26 ds. bankowości, Thomas Grosse.

Wartość N26 w lipcu wynosiła 3,5 mld dol. Do jego inwestorów zalicza się niemiecki ubezpieczyciel Allianz.

(AC, źródło: Bloomberg)

Aegon i Signal Iduna wspólnie zaoferują życiowe i zdrowotne grupówki

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Polskie spółki Aegon i Signal Iduna podpisały list intencyjny w sprawie nawiązania strategicznej współpracy w formie koasekuracji. W ramach partnerstwa obie firmy wspólnie zaoferują grupowe ubezpieczenia na życie oraz będą współpracować przy oferowaniu grupowych ubezpieczeń zdrowotnych.

– Obszar ubezpieczeń korporacyjnych jest głównym aspektem zainteresowania Signal Iduna. W obszarze tym mamy już wypracowane ciekawe rozwiązania w zakresie produktów zdrowotnych, a współpraca z Aegonem pozwoli wymienić się doświadczeniami w zakresie grupowych ubezpieczeń na życie. Współpraca w formule koasekuracji to niespotykany model na polskim rynku ubezpieczeniowym. Bardzo cieszymy się, że będziemy mogli to zrealizować z takim partnerem jak Aegon i udowodnić, że razem możemy więcej – skomentował Adam Malinowski, wiceprezes zarządu polskich spółek Signal Iduna.

– Dostrzegamy potencjał dalszego wzrostu rynku grupowych ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń zdrowotnych. Przygotowanie oferty dla klientów korporacyjnych wpisuje się w naszą strategię rozwoju na polskim rynku. Chcemy sukcesywnie rozwijać linię produktów chroniących życie i zdrowie. Mając świadomość silnej konkurencji w tym segmencie rynku, zdecydowaliśmy się na współpracę z doświadczonym partnerem, jakim jest Signal Iduna. Dzięki ścisłej współpracy i wzmocnieniu naszego zespołu czołowymi specjalistami z rynku, chcemy zaproponować klientom i partnerom wyróżniającą się ofertę zarówno pod względem zakresu ubezpieczenia, jak i poziomu digitalizacji procesu zawarcia i obsługi umowy – zapowiedział Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon Polska.

Pierwszy produkt przygotowany wspólnie przez Aegon i Signal Iduna ma się pojawić w sprzedaży w połowie tego roku.

Aegon i Signal Iduna nie ujawniają na razie szczegółów dotyczących wspólnej oferty w zakresie m.in. wyboru kanałów sprzedaży, za pośrednictwem których będą dystrybuowane produkty stworzone przez oba zakłady, preferowanych grup docelowych, podziału obowiązków przy tworzeniu propozycji ochronnych i ich szczegółowego kształtu.

Marcin Pawelec, rzecznik prasowy Aegon Polska przekazał „Gazecie Ubezpieczeniowej”, że jest jeszcze za wcześniej na ujawnianie takich szczegółów. – Na wszystkie te pytania będziemy odpowiadać w połowie roku, kiedy rozwiązania będziemy wdrażać. I na pewno będziemy wtedy szczegółowo informować rynek – zadeklarował.

Artur Makowiecki

news@gu.home.pl

Dlaczego multiagencje wciąż mają problemy z rozliczeniami prowizji?

0
Marcin Konopka

Rozliczenia prowizji to element, który wciąż sprawia wiele kłopotów. Poprzez serię artykułów pokażę najczęściej występujące problemy z rozliczeniami i podpowiem, w jaki sposób można je rozwiązać. Wykorzystam do tego moje doświadczenie zebrane w pracy agenta ubezpieczeniowego i menedżera sprzedaży.

Każdy problem i rozwiązanie zostaną również oparte na doświadczeniach klientów Berg System – programu CRM, dzięki któremu co miesiąc rozliczanych jest ponad 5000 agentów.

Niezależnie od sposobu oraz złożoności rozliczania prowizji między TU a multiagencjami i dalej z agentami i OFWCA, cel powinien być zawsze jeden – sprawiedliwy sposób wynagradzania za skutecznie wykonaną pracę.

Jednak rzeczywistość bywa zupełnie inna. Błędy i opóźnienia w wypłacaniu prowizji to nadal chleb powszedni w życiu multiagencji, który często powoduje frustrację właścicieli oraz stres wśród pracowników administracji i agentów.

W swojej karierze zawodowej zarządzałem zespołem doradców i co miesiąc doświadczaliśmy opóźnień w rozliczeniach. W rzeczywistości nigdy nie wiedzieliśmy dokładnie, kiedy i w jakiej wysokości otrzymamy prowizję. To powodowało spadek motywacji w zespole i słabe wyniki sprzedaży w kolejnym okresie.

Od tamtych czasów minęło już prawie 10 lat, jednak problem z rozliczeniami prowizji nadal występuje. Aby rozwiązać problem, należy go najpierw zdefiniować, nazwać i zlokalizować.

Problemy związane z rozliczeniami prowizji możemy podzielić na dwie główne grupy: w zakresie współpracy na linii TU – multiagencja oraz wewnątrz multiagencji, związane z rozliczeniami z siecią sprzedaży.

Dodatkowo należy zaznaczyć, że nie wszystkie problemy dotyczą każdej multiagencji. Często są one specyficzne i różnią się z uwagi na jej wielkość (lub integratora), jej model biznesowy czy rodzaje sprzedawanych ubezpieczeń.

Rozliczenia prowizji między TU a multiagencją

Problemy w rozliczeniach prowizji przy tej współpracy to przede wszystkim:

  1. błędne stawki prowizyjne dla multiagencji, czyli przypisywanie nieodpowiednich stawek prowizyjnych za sprzedane produkty;
  2. braki odpowiednich pozycji w pliku rozliczeniowym – kiedy TU nie uwzględniło wszystkich pozycji, których spodziewa się multiagencja;
  3. błędy w korektach (storno) – występujące, kiedy multiagencja musi zwrócić część wypłaconej prowizji z uwagi na rezygnację klienta;
  4. brak standardu plików rozliczeniowych – każde TU posiada swoje standardy plików rozliczeniowych, które mają odmienne struktury – to często sprawia duże problemy w administracji multiagencji i znacząco wydłuża dalszy proces wypłaty prowizji dla sieci sprzedaży;
  5. brak wyliczania prowizji planowanej po stronie multiagencji. Czyli praca wówczas tylko na podstawie raportów prowizyjnych z TU – przez co dużo ciężej rozliczać prowizję dla agentów i OFWCA. Do samego końca rozliczenia nie wiadomo, jakiej prowizji się spodziewać. Ze względu na to jest ciężej znaleźć błędy w rozliczeniach i nie ma możliwości porównania oczekiwanej prowizji z tą rzeczywiście otrzymaną od TU;
  6. problemy w rozliczaniu dodatkowych premii czy konkursów, które wynikają z osiągnięcia celów sprzedażowych ustalonych między multiagencją a TU.

Rozliczenia w multiagencji pomiędzy siecią sprzedaży agentów i OFWCA

Drugim obszarem problemów z rozliczeniami prowizji są te wewnątrz organizacji. Należą do nich:

  1. podział prowizji w strukturze organizacyjnej, czyli inne prowizje w zależności od stanowiska, progów prowizyjnych lub indywidualnych ustaleń z agentami i OFWCA;
  2. wyliczenie międzyprowizji, tzw. dyferencji dla kierowników czy dyrektorów;
  3. problemy z wypłatą tylko za polisy, z których multiagencja nie dostała jeszcze prowizji od TU, a w rozliczeniach wypłaca ją pracownikom;
  4. problemy z uwzględnieniem podziału prowizji, kiedy w podpisaniu umowy z klientem brał udział więcej niż jeden agent;
  5. uwzględnienie historyczności dla polis rozliczanych przez dłuży okres (np. przy płatnościach rozbitych na raty), tzn. uwzględnienie stawek prowizyjnych agenta na dzień podpisania umowy;
  6. obsługa zwrotów tzw. storno dla polis, z których klient zrezygnował;
  7. problemy związane z różnymi sposobami rozliczeń dla różnych produktów;
  8. problemy związane z różnymi stawkami prowizyjnymi dla różnych ryzyk w ramach jednej polisy.

Podsumowując, ilość problemów jakie najczęściej wskazują multiagencje w rozmowach z pracownikami Berg System, dobitnie udowadnia, że rozliczenia prowizji są bardzo skomplikowanym procesem. Błąd oznacza często stres i frustrację osób, które czekają co miesiąc na wypłatę.

O tym, jak rozwiązać najczęstsze problemy z rozliczeniami prowizji oraz jak spowodować, aby rozliczenia prowizji motywowały do realizacji celów sprzedażowych, a nie były powodem frustracji, przeczytasz w kolejnych publikacjach.

A jakie inne problemy Ty spotykasz, drogi Czytelniku?

Marcin Konopka

prezes zarządu Berg System

www.bergsystem.pl

Cały artykuł do przeczytania pod adresem: http://bit.ly/roz-prowizji

Marcin Konopka jest byłym agentem ubezpieczeniowym, który zbudował nowoczesny program CRM wspierający pracę agentów ubezpieczeniowych i multiagencji i jakiego brakowało mu w ówczesnej pracy.

CUK Ubezpieczenia Twoja Superochrona

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Rozmowa z Anną Pawłowską-Kruzińską, dyrektor marketingu w CUK Ubezpieczenia

Aleksandra E. Wysocka: – Na początku lutego ruszyła nowa kampania wizerunkowa CUK Ubezpieczenia. Superbohaterka zamiast łosia – to naprawdę duża zmiana! Czy nie boicie się, że konwencja gry komputerowej albo filmu akcji jest zbyt odległa od chłodnego świata finansów i ubezpieczeń?

Anna Pawłowska-Kruzińska: – Chłodny świat ubezpieczeń? Czy on naprawdę taki jest bądź musi być? Skoro już jesteśmy bogatsi o tę wiedzę, że dla klientów to naprawdę trudny świat, w którym nie potrafią się odnaleźć, to czy właśnie nie jest im potrzebny ktoś, kto w tym świecie im pomoże i ułatwi dokonać wyboru? Czy kimś takim nie są od dawna superbohaterowie?
Tak, przez lata był łoś, sympatyczny, zabawny, czasem kontrowersyjny, nie mogę powiedzieć, że był bohaterem, był elementem komunikacji. Dzisiaj czas jednak na całkowitą zmianę oblicza komunikacji z klientem. Zdecydowaliśmy się zatem podjąć stanowcze kroki i stworzyć bohatera, który w pełni odpowie na to, kim tak naprawdę jesteśmy. Konwencja, jaką przyjęliśmy, wzięła się bezpośrednio z naszych analiz marki.

Pracę, którą na co dzień wykonujemy, odzwierciedla większość zadań przypisanych do naszej nowej brand hero. SuperCUK jest wszechstronna, empatyczna, profesjonalna i opiekuńcza. Jej zadaniem jest znaleźć rozwiązanie na miarę oczekiwań każdego klienta. To bardzo precyzyjnie stworzona postać. Dlatego wierzę, że idealnie wpasuje się w świat finansów i uczyni go pełnym nowych mocy.

Anna Pawłowska-Kruzińska

Jak na nową superbohaterkę zareagowali wasi agenci i agentki?

– Są otwarci na zmiany, większość z nich przyjęła nową koncepcję komunikacji z entuzjazmem. Zmieniamy wizerunek, wychodząc naprzeciw obowiązującym trendom. Nowa kampania da nam wyjątkową możliwość nawiązania innego sposobu dialogu z klientami. Pozwoli dotrzeć do całkowicie nowej grupy odbiorców naszych usług, nie zapominając o dotychczasowym, jakże ważnym kliencie. Nasza komunikacja i narzędzia idą z duchem czasu. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie klienci tego potrzebują. Agenci i agentki to rozumieją i docenią tę wizję. W końcu to oni są naszymi Suberbohaterami na co dzień – w placówkach i poza nimi, a nasza SuperCUK to pomoc dla naszych klientów i agentów.

Rozumiem, że kampania jest skierowana przede wszystkim do nowych klientów. Na jaki efekt liczycie? Jakie skojarzenia i emocje chcecie wywoływać?

– Największe marki cechują się tym, iż są bezkonkurencyjne, charakterystyczne, emanują pasją, są spójne, widoczne. A jaki jest CUK Ubezpieczenia? CUK to marka, która jest kompleksowa – podąża za aktualnymi trendami na rynku, tym samym jest przygotowana na potrzeby najbardziej wymagających klientów. Posiada ofertę znajdującą zastosowanie do każdej strefy życia. CUK jest marką empatyczną – troszczy się o swojego klienta, dając mu swobodę wyboru, decyzji. Dyskretny przyjaciel, któremu można na pewno zaufać.
Główne cechy SuperCUK są tożsame z definicją CUK Ubezpieczenia, a także efektem pracy naszych pracowników, agentów. Podążamy za najnowszymi trendami, przygotowując rozwiązania skrojone na miarę potrzeb klientów. Nasza firma to przede wszystkim ludzie, od wielu lat tworzymy w 100% polską markę. Posiadamy unikalne doświadczenie, które daje na rynku pozycję eksperta dla Polaków oczekujących wsparcia i pomocy w zawiłym świecie ubezpieczeń.

Nasza brand hero ma SuperMoce:

#SuperWiedząca – Zna niemal wszystkie oferty ubezpieczeń na rynku. Od 18 lat pracujemy z ponad 30 towarzystwami ubezpieczeniowymi, między innymi: Compensa, Generali, Link 4, TUZ.

#SuperSprytna – jest w stanie porównać 170 ofert i pomóc dokonać najbardziej trafnego wyboru odpowiedniej oferty ubezpieczeniowej. Zna na pamięć wszystkie terminy i o nich przypomina.

#SuperNowoczesna – dysponuje innowacyjną aplikacją mobilną, wspiera się inteligentnym Asystentem Google i korzysta z naszego contact center.

Dla najbardziej wymagających dysponuje jedną z największych sieci placówek franczyzowych i partnerskich w Polsce. To wszystko powinno przekonać Polaków, że CUK jest z nimi praktycznie od zawsze i wszędzie. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów – obecnych utwierdzając w przekonaniu, że jesteśmy ich najlepszym partnerem, natomiast nowych zapewnić o tym, że trafiając do nas, dokonują słusznego wyboru.
Nowa komunikacja opiera się na DNA marki. Pokaże światu markę CUK Ubezpieczenia jako lidera multiagencji, ofertę jako bezkonkurencyjną superpropozycję i przekona, że multiagencja to niezwykłe umysły, superwiedza i nadludzka moc technologii. Doprowadzi do personifikacji marki. Przedstawi CUK Ubezpieczenia jako opiekuna, który zapewni klientowi osobistą ochronę.

Dziękuję za rozmowę.

Aleksandra E. Wysocka

18,199FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie