Andrzej Strejlau, słynny trener piłkarski i komentator telewizyjny, został twarzą marki TUZ Ubezpieczenia. Towarzystwo oficjalnie ogłosiło to 19 lutego, w dniu jego 80. urodzin.
TUZ wyjaśnia, że
mądrość, uczciwość i życiowe doświadczenie cechujące słynnego trenera sprawiły,
iż zarząd towarzystwa postanowił powierzyć mu rolę ambasadora marki. Od
kilku miesięcy Andrzej Strejlau jest ubezpieczony w TUZ.
– Z wiekiem coraz więcej wiem, coraz więcej rozumiem,
więc wybieram też coraz lepiej – tłumaczy
Andrzej Strejlau.
– Pan Strejlau wybrał nasze polisy ubezpieczeniowe, a
my wybraliśmy pana Andrzeja, ponieważ jego uczciwość jest dla nas niezwykle
ważna – uzasadnia Piotr Zadrożny, prezes TUZ.
Przyznaje, że
długo zastanawiano się i szukano odpowiedniej osoby, która pasowałaby zarówno
do branży ubezpieczeniowej, jak i do firmy. –
Chcieliśmy się związać z osobą uczciwą, o nienagannej reputacji, symbolem
prawości, ale zarazem z osobą bardzo doświadczoną, czyli raczej starszą. Być
może wiele innych osób cieszy się większą popularnością, być może są bardziej
rozpoznawalne, ale to właśnie pan Andrzej Strejlau jest postrzegany jako symbol
uczciwości. Oczywiście o wielu osobach można powiedzieć, że są uczciwe, że mają
nieposzlakowaną reputację, tyle że niewiele jest osób, które pozostały uczciwe
mimo kilkudziesięciu lat pracy w branży niezwykle narażonej na korupcję. Pan
Andrzej Strejlau jest właśnie taką osobą. Można powiedzieć, że połączyła nas
właśnie uczciwość. W ubezpieczeniach i w ogóle w finansach uczciwość jest czymś
absolutnie fundamentalnym. Przez kilkadziesiąt lat swoją mądrością i
doświadczeniem pan Strejlau konsekwentnie udowadniał, że zasługuje na szczególny
szacunek i zaufanie. – mówi Piotr Zadrożny
Andrzej Strejlau
jest jednym z najsłynniejszych trenerów w historii piłki nożnej, a zarazem
jednym z najpopularniejszych komentatorów telewizyjnych. W latach 70. XX wieku,
gdy reprezentacja Polski w piłce nożnej odnosiła pierwsze wielkie sukcesy,
Andrzej Strejlau był asystentem słynnego trenera Kazimierza Górskiego. Z czasem
sam doczekał się nominacji na trenera selekcjonera reprezentacji narodowej.
Pracował też w klubach, zarówno polskich, jak i w Grecji, Islandii i Chinach.
Andrzej Strejlau jest uznawany za symbol uczciwości w różnych środowiskach.
24 lutego przy ul. Oławskiej we Wrocławiu rozpocznie się budowa biurowca komercyjnego Grupy PZU. Generalnym wykonawcą obiektu będzie firma Warbud. Komercjalizacją powstałej powierzchni biurowo-usługowej zajmie się firma CBRE, a inwestorem całości jest Tower Inwestycje – spółka z Grupy PZU. Zakończenie inwestycji planowane jest na drugi kwartał 2022 roku.
– Gdy podejmowaliśmy decyzję o wybudowaniu nowego
budynku zależało nam przede wszystkim na jak najmniejszym oddziaływaniu na
środowisko – mówi Wojciech
Dębski, prezes zarządu Tower Inwestycje. – To odzwierciedla się zarówno w zastosowanych rozwiązaniach
technicznych, jak i chociażby w zaprojektowaniu przestrzeni dla rowerzystów.
Architektura budynku, który powstaje na działce przy ul. Oławskiej, połączy ze
sobą elementy nowoczesności oraz tradycji, przy okazji nawiązując do pobliskiej
zabudowy. Zadbaliśmy o to, aby pod każdym względem było to dobre miejsce do
pracy – dodaje.
W
zaprojektowanym biurowcu szczególny nacisk położono na zastosowanie rozwiązań
proekologicznych, w tym systemów oszczędzania energii i wody, zielonych dachów
czy miejsc parkingowych ze stacjami ładowania dla samochodów o napędzie
elektrycznym. Dodatkowo inwestor przewidział w projekcie infrastrukturę dla
osób korzystających z rowerów – w tym prysznice, szatnie, suszarnie, a także
samoobsługową stację rowerową.
W biurowcu
zostanie zastosowany system kontroli dostępu, ochrona i monitoring 24h,
automatyka budynkowa BMS (Building Management System) oraz „zasilanie
dwustronne” budynku wraz z rezerwą miejsca na generator. W pomieszczeniach
biurowych zostaną zastosowane m.in. trójszybowe selektywne zestawy okienne,
akustyczne podwieszane sufity oraz energooszczędne oświetlenie LED.
Powstający
biurowiec będzie miał 7 kondygnacji naziemnych oraz 3 podziemne z ponad 140
miejscami parkingowymi. Łączna powierzchnia najmu brutto (ang. GLA) wyniesie
ok. 14 056 m2. Budynek spełni szereg wymogów brytyjskiego systemu
certyfikacji BREEAM i według przyjętych kryteriów otrzyma certyfikat na bardzo
wysokim poziomie „Excellent”.
Biurowiec będzie
stanowił zamknięcie i uporządkowanie ostatniego niezabudowanego fragmentu skrzyżowania
ulic Oławskiej i Piotra Skargi. Projekt budynku uwzględnia również poszerzenie
chodnika i stworzenie podcieni na całej długości elewacji frontowej, co
znacznie zwiększy komfort osób czekających na pobliskim przystanku.
Andrea Simoncelli, prezes zarządów spółek Generali Polska, został wyróżniony w plebiscycie „Gazety Finansowej” tytułem Finansisty Roku 2019. Na liście opublikowanej przez tygodnik znalazło się 20 najbardziej wpływowych przedstawicieli branży finansowej, szefów firm z sektora bankowego, ubezpieczeniowego, zarządzania aktywami oraz pożyczkowego.
„Na naszej
liście znaleźli się przedstawiciele branży finansowej, którzy mają wymierny
wpływ na kształt rynku. To oni budują strategie przedsiębiorstw, nadzorują
prawidłową ich realizację. Dzięki nim możemy bezpiecznie – tak jako osoby
prywatne, jak i przedstawiciele biznesu –powierzać swoje pieniądze
instytucjom finansowym. To menedżerowie na miarę naszych czasów: kompetentni,
otwarci na nowości, podążający za zmianami, nieustannie pogłębiający swoją
wiedzę i umiejętności, i wykorzystujący te cechy i pozyskane
narzędzia w dobrze pojętym interesie reprezentowanych przez siebie spółek
i ich klientów” – czytamy w uzasadnieniu „Gazety Finansowej”.
Laureatów
plebiscytu Finansista Roku wyłoniono już po raz dwudziesty.
AXA drugi rok z rzędu została nagrodzona tytułem Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej. Ubezpieczyciel otrzymał laur w dwóch kategoriach: ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenia na życie. W obu przypadkach AXA uplasowała się na drugim miejscu.
Konkurs opiera
się na twardych danych i precyzyjnie sformułowanych pytaniach, które muszą dać
jasną odpowiedź, czy firma jest przyjazna, w jaki sposób działa i jak reaguje
na wyzwania rynkowe.
Artur Maliszewski, prezes Grupy AXA w Polsce
– Nagroda jest ukoronowaniem naszych wieloletnich
wysiłków i inwestycji w zrozumiałe produkty oraz szybką i przyjazną obsługę. Od
wielu lat pracujemy, żeby radykalnie zmienić ogólny wizerunek ubezpieczycieli
jako firm, które przy wypłacie świadczenia stawiają biurokratyczne bariery. My
wiemy, że jedynie wypłacając świadczenia szybko i sprawnie, z empatią,
realizujemy obietnicę ochrony daną naszym klientom przy zawarciu polisy. Dziś
niemal 90% wypłat z prostych roszczeń następuje już w dniu zgłoszenia. Takie
podejście przynosi bardzo dobry zwrot – wysoki poziom satysfakcji klientów,
którzy są gotowi polecać naszą firmę swoim znajomym –
podkreślił Janusz Arczewski, członek
zarządu AXA odpowiedzialny za ubezpieczenia na życie.
– Tak samo jest w przypadku ubezpieczeń
komunikacyjnych. Tutaj liczy się szybka pomoc w razie wypadku i fair podejście
do rozliczenia szkód. Jesteśmy z tego znani, a satysfakcję czujemy zarówno u
naszych klientów, poszkodowanych, jak i agentów. Jednak nie spoczywamy na
laurach i staramy się również maksymalnie upraszczać proces zakupu tego
najpopularniejszego w Polsce ubezpieczenia. Mamy krótki i intuicyjny formularz
kalkulacji składki. Większość danych i informacji możemy zaciągnąć z bazy UFG i
z zeskanowanego przez właściciela pojazdu kodu Aztec, który znajduje się w
dowodzie rejestracyjnym. To ostatnie udogodnienie jest jeszcze rzadkością na
rynku, co wyróżnia nas w oczach klientów i agentów, ale również, jak dziś, w
oczach profesjonalistów i liderów opinii – dodaje Marcin Nedwidek, członek zarządu AXA
odpowiedzialny za ubezpieczenia majątkowe.
W ostatnim czasie zakłady wypłacają większe kwoty odszkodowań z ubezpieczeń przerw w działalności, określanych też ubezpieczeniami utraty zysku, niż z ubezpieczeń ogniowych – zauważa „Puls Biznesu”.
Wzrost wypłat z
polis Business Interruption (BI) potwierdza Anna Świątek, dyrektor departamentu ubezpieczeń majątkowych AXA.
Jako przykład podaje ubezpieczone przez jej firmę przedsiębiorstwo, które po
pożarze otrzymało 20 mln zł z tytułu szkód na mieniu, a koszty z tytułu utraty
zysku są obecnie szacowane na 50 mln zł i nadal rosną. Gazeta zwraca uwagę, że
w efekcie wielu pożarów, które miały miejsce w minionym roku, w ostatnim czasie
ceny polis BI oraz ogniowych poszły w górę. Głównymi beneficjentami ubezpieczeń
przerw w działalności są firmy produkcyjne oraz podmioty z branż energetycznej,
spożywczej i handlowej.
Więcej:
„Puls Biznesu” z 20 lutego, Sylwia
Wedziuk „Zabezpiecz się na wypadek przestoju”:
Widoczne w 2019 roku spadki stawek w OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (ppm.) miały miejsce również na początku obecnego roku – zauważa „Rzeczpospolita”.
Powołując się na
dane Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) za 3 kwartały ub.r., gazeta przypomina, że
na koniec września 2019 r. łączny przypis składki z OC ppm. spadł o 1,3% r/r.
Jednocześnie średnia składka z tego typu polis spadła o 3,3% r/r, natomiast
średnia wartość jednostkowej szkody z obowiązkowego ubezpieczenia
komunikacyjnego wzrosła o 3,1%. Według Pawła
Kuczyńskiego, prezesa Ubea.pl, szczególnie wysokie spadki stawek widoczne
były w listopadzie ub.r. i styczniu obecnego roku. Z kolei Paweł Surówka, prezes PZU SA, podczas prezentacji wyników zakładu
za 9 miesięcy 2019 r. mówił, iż niektórzy konkurenci jego firmy testują niższe
ceny polis OC, mimo inflacji szkód. Natomiast Sławomir Bilik, prezes Punkta, ocenił, iż pod pozorem stabilizacji
cen na relatywnie niskim poziomie w wybranych segmentach klientów OC ppm. była
prowadzona mała wojna cenowa.
Więcej:
„Rzeczpospolita”
z 23 lutego,
Piotr Skwirowski „Ceny OC coraz szybciej spadają. Trend się utrwala”:
N26 GmbH, niemiecki bank internetowy, za którym stoją miliarderzy Peter Thiel i Li Ka-Shing ogłosił, że kończy działalność w Wielkiej Brytanii z powodu wyjścia tego kraju z Unii Europejskiej. Cyfrowy bank zamknie brytyjskie konta 15 kwietnia.
Rzecznik N26
powiedział agencji Bloomberg, że ma kilkaset tysięcy klientów w kraju i decyzja
dotyczy ich wszystkich. Klienci, którzy mają pieniądze na swoich kontach, będą
musieli je wypłacić lub przetransferować przed ogłoszonym terminem, a przelewy
przychodzące po tej dacie będą zwracane nadawcy. N26 obarcza brexit winą za
nagłe wycofanie się.
Start-up
rozpoczął świadczenie usług finansowych w Wielkiej Brytanii w październiku 2018
r., ponad dwa lata po przegłosowaniu opuszczenia UE, nazywając rynek brytyjski
swoim pierwszym poza strefą euro. Posiadając europejską licencję bankową, N26
nie mógłby prowadzić działalności w Wielkiej Brytanii, wyjaśnił dyrektor N26
ds. bankowości, Thomas Grosse.
Wartość N26 w
lipcu wynosiła 3,5 mld dol. Do jego inwestorów zalicza się niemiecki
ubezpieczyciel Allianz.
Polskie spółki Aegon i Signal Iduna podpisały list intencyjny w sprawie nawiązania strategicznej współpracy w formie koasekuracji. W ramach partnerstwa obie firmy wspólnie zaoferują grupowe ubezpieczenia na życie oraz będą współpracować przy oferowaniu grupowych ubezpieczeń zdrowotnych.
– Obszar ubezpieczeń korporacyjnych jest głównym
aspektem zainteresowania Signal Iduna. W obszarze tym mamy już wypracowane
ciekawe rozwiązania w zakresie produktów zdrowotnych, a współpraca z Aegonem
pozwoli wymienić się doświadczeniami w zakresie grupowych ubezpieczeń na życie.
Współpraca w formule koasekuracji to niespotykany model na polskim rynku
ubezpieczeniowym. Bardzo cieszymy się, że będziemy mogli to zrealizować z takim
partnerem jak Aegon i udowodnić, że razem możemy więcej –
skomentował Adam Malinowski,
wiceprezes zarządu polskich spółek Signal Iduna.
– Dostrzegamy potencjał dalszego wzrostu rynku
grupowych ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń zdrowotnych. Przygotowanie oferty
dla klientów korporacyjnych wpisuje się w naszą strategię rozwoju na polskim
rynku. Chcemy sukcesywnie rozwijać linię produktów chroniących życie i zdrowie.
Mając świadomość silnej konkurencji w tym segmencie rynku, zdecydowaliśmy się
na współpracę z doświadczonym partnerem, jakim jest Signal Iduna. Dzięki
ścisłej współpracy i wzmocnieniu naszego zespołu czołowymi specjalistami z
rynku, chcemy zaproponować klientom i partnerom wyróżniającą się ofertę zarówno
pod względem zakresu ubezpieczenia, jak i poziomu digitalizacji procesu
zawarcia i obsługi umowy – zapowiedział Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon Polska.
Pierwszy produkt
przygotowany wspólnie przez Aegon i Signal Iduna ma się pojawić w sprzedaży w
połowie tego roku.
Aegon i Signal
Iduna nie ujawniają na razie szczegółów dotyczących wspólnej oferty w zakresie
m.in. wyboru kanałów sprzedaży, za pośrednictwem których będą dystrybuowane
produkty stworzone przez oba zakłady, preferowanych grup docelowych, podziału
obowiązków przy tworzeniu propozycji ochronnych i ich szczegółowego kształtu.
Marcin Pawelec, rzecznik
prasowy Aegon Polska przekazał „Gazecie Ubezpieczeniowej”, że jest jeszcze za
wcześniej na ujawnianie takich szczegółów. –
Na wszystkie te pytania będziemy odpowiadać w połowie roku, kiedy rozwiązania
będziemy wdrażać. I na pewno będziemy wtedy szczegółowo informować rynek –
zadeklarował.
Rozliczenia
prowizji to element, który wciąż sprawia wiele kłopotów. Poprzez serię artykułów pokażę najczęściej
występujące problemy z rozliczeniami i podpowiem, w jaki sposób można je
rozwiązać. Wykorzystam do tego moje doświadczenie zebrane w pracy agenta
ubezpieczeniowego i menedżera sprzedaży.
Każdy problem i rozwiązanie zostaną również oparte na doświadczeniach klientów Berg System – programu CRM, dzięki któremu co miesiąc rozliczanych jest ponad 5000 agentów.
Niezależnie
od sposobu oraz złożoności rozliczania prowizji między TU a multiagencjami i
dalej z agentami i OFWCA, cel powinien być zawsze jeden – sprawiedliwy
sposób wynagradzania za skutecznie wykonaną pracę.
Jednak
rzeczywistość bywa zupełnie inna. Błędy i opóźnienia w wypłacaniu prowizji to
nadal chleb powszedni w życiu multiagencji, który często powoduje frustrację
właścicieli oraz stres wśród pracowników administracji i agentów.
W swojej
karierze zawodowej zarządzałem zespołem doradców i co miesiąc doświadczaliśmy
opóźnień w rozliczeniach. W rzeczywistości nigdy nie wiedzieliśmy dokładnie,
kiedy i w jakiej wysokości otrzymamy prowizję. To powodowało spadek
motywacji w zespole i słabe wyniki sprzedaży w kolejnym okresie.
Od tamtych
czasów minęło już prawie 10 lat, jednak problem z rozliczeniami prowizji nadal
występuje. Aby rozwiązać problem, należy go najpierw zdefiniować, nazwać i
zlokalizować.
Problemy
związane z rozliczeniami prowizji możemy podzielić na dwie główne grupy: w zakresie
współpracy na linii TU – multiagencja oraz wewnątrz multiagencji, związane z
rozliczeniami z siecią sprzedaży.
Dodatkowo
należy zaznaczyć, że nie wszystkie problemy dotyczą każdej multiagencji. Często
są one specyficzne i różnią się z uwagi na jej wielkość (lub integratora), jej
model biznesowy czy rodzaje sprzedawanych ubezpieczeń.
Rozliczenia prowizji
między TU a multiagencją
Problemy w
rozliczeniach prowizji przy tej współpracy to przede wszystkim:
błędne
stawki prowizyjne dla multiagencji, czyli przypisywanie nieodpowiednich
stawek prowizyjnych za sprzedane produkty;
braki
odpowiednich pozycji w pliku rozliczeniowym – kiedy TU nie uwzględniło
wszystkich pozycji, których spodziewa się multiagencja;
błędy
w korektach (storno) – występujące, kiedy multiagencja
musi zwrócić część wypłaconej prowizji z uwagi na rezygnację klienta;
brak
standardu plików rozliczeniowych – każde TU posiada swoje standardy plików
rozliczeniowych, które mają odmienne struktury – to często sprawia duże
problemy w administracji multiagencji i znacząco wydłuża dalszy proces wypłaty
prowizji dla sieci sprzedaży;
brak
wyliczania prowizji planowanej po stronie multiagencji. Czyli praca wówczas tylko
na podstawie raportów prowizyjnych z TU – przez co dużo ciężej rozliczać
prowizję dla agentów i OFWCA. Do samego końca rozliczenia nie wiadomo, jakiej
prowizji się spodziewać. Ze względu na to jest ciężej znaleźć błędy w
rozliczeniach i nie ma możliwości porównania oczekiwanej prowizji z tą
rzeczywiście otrzymaną od TU;
problemy
w rozliczaniu dodatkowych premii czy konkursów, które wynikają z osiągnięcia
celów sprzedażowych ustalonych między multiagencją a TU.
Rozliczenia w multiagencji
pomiędzy siecią sprzedaży agentów i OFWCA
Drugim
obszarem problemów z rozliczeniami prowizji są te wewnątrz organizacji. Należą
do nich:
podział
prowizji w strukturze organizacyjnej, czyli inne prowizje w zależności od
stanowiska, progów prowizyjnych lub indywidualnych ustaleń z agentami i OFWCA;
wyliczenie
międzyprowizji, tzw. dyferencji dla kierowników czy dyrektorów;
problemy
z wypłatą tylko za polisy, z których multiagencja nie dostała jeszcze prowizji
od TU, a w rozliczeniach wypłaca ją pracownikom;
problemy
z uwzględnieniem podziału prowizji, kiedy w podpisaniu umowy z klientem brał
udział więcej niż jeden agent;
uwzględnienie
historyczności dla polis rozliczanych przez dłuży okres (np. przy płatnościach
rozbitych na raty), tzn. uwzględnienie stawek prowizyjnych agenta na dzień
podpisania umowy;
obsługa
zwrotów tzw. storno dla polis, z których klient zrezygnował;
problemy
związane z różnymi sposobami rozliczeń dla różnych produktów;
problemy
związane z różnymi stawkami prowizyjnymi dla różnych ryzyk w ramach jednej
polisy.
Podsumowując,
ilość problemów jakie najczęściej wskazują multiagencje w rozmowach z
pracownikami Berg System, dobitnie udowadnia, że rozliczenia prowizji są bardzo
skomplikowanym procesem. Błąd oznacza często stres i frustrację osób, które
czekają co miesiąc na wypłatę.
O tym,
jak rozwiązać najczęstsze problemy z rozliczeniami prowizji oraz jak spowodować,
aby rozliczenia prowizji motywowały do realizacji celów sprzedażowych, a nie
były powodem frustracji, przeczytasz w kolejnych publikacjach.
A jakie
inne problemy Ty spotykasz, drogi Czytelniku?
Marcin Konopka jest byłym agentem ubezpieczeniowym, który zbudował nowoczesny program CRM wspierający pracę agentów ubezpieczeniowych i multiagencji i jakiego brakowało mu w ówczesnej pracy.
Rozmowa z Anną Pawłowską-Kruzińską, dyrektor marketingu w CUK Ubezpieczenia
Aleksandra E. Wysocka: – Na
początku lutego ruszyła nowa kampania wizerunkowa CUK Ubezpieczenia. Superbohaterka
zamiast łosia – to naprawdę duża zmiana! Czy nie boicie się, że konwencja gry
komputerowej albo filmu akcji jest zbyt odległa od chłodnego świata finansów i
ubezpieczeń?
Anna
Pawłowska-Kruzińska: – Chłodny świat
ubezpieczeń? Czy on naprawdę taki jest bądź musi być? Skoro już jesteśmy
bogatsi o tę wiedzę, że dla klientów to naprawdę trudny świat, w którym nie
potrafią się odnaleźć, to czy właśnie nie jest im potrzebny ktoś, kto w tym świecie
im pomoże i ułatwi dokonać wyboru? Czy kimś takim nie są od dawna
superbohaterowie?
Tak, przez lata był łoś, sympatyczny, zabawny, czasem kontrowersyjny, nie mogę
powiedzieć, że był bohaterem, był elementem komunikacji. Dzisiaj czas jednak na
całkowitą zmianę oblicza komunikacji z klientem. Zdecydowaliśmy się zatem
podjąć stanowcze kroki i stworzyć bohatera, który w pełni odpowie na to, kim
tak naprawdę jesteśmy. Konwencja, jaką przyjęliśmy, wzięła się bezpośrednio z
naszych analiz marki.
Pracę, którą na co dzień wykonujemy, odzwierciedla
większość zadań przypisanych do naszej nowej brand hero. SuperCUK jest wszechstronna,
empatyczna, profesjonalna i opiekuńcza. Jej zadaniem jest znaleźć rozwiązanie
na miarę oczekiwań każdego klienta. To bardzo precyzyjnie stworzona postać.
Dlatego wierzę, że idealnie wpasuje się w świat finansów i uczyni go pełnym
nowych mocy.
Anna Pawłowska-Kruzińska
Jak na nową superbohaterkę
zareagowali wasi agenci i agentki?
– Są otwarci na zmiany, większość z nich przyjęła nową
koncepcję komunikacji z entuzjazmem. Zmieniamy wizerunek, wychodząc naprzeciw
obowiązującym trendom. Nowa kampania da nam wyjątkową możliwość nawiązania innego
sposobu dialogu z klientami. Pozwoli dotrzeć do całkowicie nowej grupy
odbiorców naszych usług, nie zapominając o dotychczasowym, jakże ważnym
kliencie. Nasza komunikacja i narzędzia idą z duchem czasu. Jesteśmy wszędzie
tam, gdzie klienci tego potrzebują. Agenci i agentki to rozumieją i docenią tę wizję.
W końcu to oni są naszymi Suberbohaterami na co dzień – w placówkach i poza
nimi, a nasza SuperCUK to pomoc dla naszych klientów i agentów.
Rozumiem, że kampania jest skierowana przede wszystkim do nowych klientów. Na jaki efekt liczycie? Jakie skojarzenia i
emocje chcecie wywoływać?
– Największe marki cechują się tym, iż są bezkonkurencyjne,
charakterystyczne, emanują pasją, są spójne, widoczne. A jaki jest CUK
Ubezpieczenia? CUK to marka, która jest kompleksowa – podąża za aktualnymi
trendami na rynku, tym samym jest przygotowana na potrzeby najbardziej wymagających
klientów. Posiada ofertę znajdującą zastosowanie do każdej strefy życia. CUK
jest marką empatyczną – troszczy się o swojego klienta, dając mu swobodę
wyboru, decyzji. Dyskretny przyjaciel, któremu można na pewno zaufać.
Główne
cechy SuperCUK są tożsame z definicją CUK Ubezpieczenia, a także efektem pracy naszych
pracowników, agentów. Podążamy za najnowszymi trendami, przygotowując
rozwiązania skrojone na miarę potrzeb klientów. Nasza firma to przede wszystkim
ludzie, od wielu lat tworzymy w 100% polską markę. Posiadamy unikalne
doświadczenie, które daje na rynku pozycję eksperta dla Polaków oczekujących
wsparcia i pomocy w zawiłym świecie ubezpieczeń.
Nasza brand hero ma SuperMoce:
#SuperWiedząca – Zna niemal wszystkie oferty ubezpieczeń na
rynku. Od 18 lat pracujemy z ponad 30 towarzystwami ubezpieczeniowymi, między
innymi: Compensa, Generali, Link 4, TUZ.
#SuperSprytna – jest w stanie porównać 170 ofert i pomóc
dokonać najbardziej trafnego wyboru odpowiedniej oferty ubezpieczeniowej. Zna
na pamięć wszystkie terminy i o nich przypomina.
#SuperNowoczesna – dysponuje innowacyjną aplikacją mobilną,
wspiera się inteligentnym Asystentem Google i korzysta z naszego contact center.
Dla najbardziej wymagających dysponuje jedną z największych
sieci placówek franczyzowych i partnerskich w Polsce. To wszystko powinno
przekonać Polaków, że CUK jest z nimi praktycznie od zawsze i wszędzie. Chcemy
być jeszcze bliżej naszych klientów – obecnych utwierdzając w przekonaniu, że
jesteśmy ich najlepszym partnerem, natomiast nowych zapewnić o tym, że
trafiając do nas, dokonują słusznego wyboru.
Nowa komunikacja opiera się na DNA marki. Pokaże światu markę CUK Ubezpieczenia
jako lidera multiagencji, ofertę jako bezkonkurencyjną superpropozycję i
przekona, że multiagencja to niezwykłe umysły, superwiedza i nadludzka moc
technologii. Doprowadzi do personifikacji marki. Przedstawi CUK Ubezpieczenia jako
opiekuna, który zapewni klientowi osobistą ochronę.
Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. OK
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.