Blog - Strona 1389 z 1539 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1389

PZU wspiera zwycięzcę „The Voice Kids”

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

26 czerwca na kanale VEVO miała miejsce premiera teledysku Marcina Maciejczaka do piosenki „Deszcz i bez”. Młody artysta jest zwycięzcą ostatniej edycji programu telewizyjnego TVP2 „The Voice Kids”. Nagranie singla i teledysku ufundował PZU, który był sponsorem programu.

– Cieszymy, że możemy wspierać utalentowanych młodych ludzi. Wierzę, że nagroda, którą ufundował PZU, pomoże Marcinowi rozwinąć skrzydła w branży muzycznej. Dzięki programom takim jak „The Voice Kids” uzdolnione dzieci mogą podążać za swoimi marzeniami i rozwijać talent. Życzę Marcinowi i wszystkim uczestnikom programu wytrwałości i dalszych sukcesów – mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzająca ds. Marketingu i Relacji z Klientem PZU.

PZU był sponsorem popularnego talent show „The Voice Kids” już po raz trzeci.

(AM, źródło: PZU)

Dwa nowe warianty ubezpieczenia sprzętu w T-Mobile

0

T-Mobile udostępnił swoim klientom dwa nowe warianty ubezpieczenia zapewniające pełniejszą ochronę smartfona i tabletu.

Nowe warianty ubezpieczenia noszą nazwy Standard i Premium. W ramach pierwszego pakietu użytkownik może liczyć na ochronę w razie przypadkowego uszkodzenia sprzętu oraz zalania go wodą. Z kolei druga opcja pozwoli na ochronę w wypadku kradzieży, pożaru, przepięcia prądu czy nieautoryzowanego użycia karty SIM. Oba warianty gwarantują bezpłatne urządzenie zastępcze na czas oddania do serwisu. Ochrona ubezpieczeniowa działa na terenie całego świata, przy czym naprawy wykonywane są w Polsce.

Oba pakiety stanowią uzupełnienie oferty T‑Mobile w zakresie ochrony ubezpieczeniowej urządzeń. Klienci nadal mogą zdecydować się na pakiet Basic, obejmujący uszkodzenie wyświetlacza i zalanie wodą oraz pokrycie kosztów szkody do 1 tys. zł.

Dodatkowo T‑Mobile oferuje użytkownikom oferty ubezpieczeniowej dostęp do bezpłatnej aplikacji diagnostycznej, dzięki której sprawdzą stan techniczny swojego smartfona, w tym ekranu dotykowego czy głośników. Ochronę w ramach ubezpieczenia urządzenia zapewnia AmTrust International Underwriters, a administratorem programu jest Digital Care.

(AM, źródło: T-Mobile)

Generali: Przede wszystkim Europa

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Grupa Generali jest maksymalnie eksponowana na zdarzenia ubezpieczeniowe w Europie, a szczególnie w macierzystych Włoszech, gdzie skutki pandemii były dotkliwe, co przekłada się na wysokie roszczenia i wypłaty z ubezpieczenia.

Silna obecność Generali w Europie oznacza 93,7% przychodów uzyskanych przez ubezpieczyciela w 2018 r. Z drugiej strony Generali ma dobrze zdywersyfikowany portfel produktów. Ubezpieczenia non-life na koniec 2018 r. stanowiły nieznacznie ponad jedną czwartą całego biznesu. Korzystna dla ubezpieczyciela jest również jego niska ekspozycja w Ameryce Płn., gdzie liczba przypadków koronawirusa jest największa i stale rośnie.

Ekspozycja firmy ogranicza się do głównych linii ubezpieczeń, takich jak ubezpieczenia przerw w działalności i ubezpieczenia kredytów. W innych ubezpieczeniach non-life, takich jak komunikacyjne i morskie, lotnicze i transportowe, spodziewane jest spowolnienie wzrostu odzwierciedlające dominującą sytuację makroekonomiczną. Niemniej jednak Generali ma silne kanały sprzedaży online i jest dobrze przygotowane do działania w warunkach kryzysu. Ubezpieczyciel postawił na wielokanałową sieć dystrybucji, opartą na globalnej sieci agentów. Obecnie priorytetem jest digitalizacja i dywersyfikacja dystrybucji. Łączy się z tym nawiązanie partnerstwa z insurtechami.

(AC, źródło: Global Data)

Howden Broking Group z tytułem Doradcy Roku

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Howden Broking Group, do której należy polski broker Howden Donoria, otrzymała tytuł  Doradcy Roku Cyber Ryzyka Ubezpieczeń w siódmej edycji konkursu Cyber Risk Awards organizowanego przez firmę Advisen.

– Howden już od dawna od traktuje Cyber jako pierwszoplanowy produkt, przewidując, że to ryzyko będzie kluczowe. Głosowali na nas klienci i ludzie z branży, co potwierdza naszą specjalistyczną wiedzę. Nasz globalny zespół Cyber koncentruje się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów, wyprzedzając ataki, które obecnie są tylko kwestią czasu. Howden zapewnia nam swobodę i elastyczność, aby dostarczać to, co najlepsze dla klientów, i wykorzystać szansę, jaką dają szersze trendy cyfrowe w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie – mówił Shay Simkin z Howden Israel, lider praktyki cyber risk Howden Broking Group.

W grupie działa wielokrotnie nagradzana Howden Cyber Academy, która szkoli kolejne zespoły specjalistów.

– Dziś, gdy wszyscy pracujemy zdalnie, cyberbezpieczeństwo nabiera nowego znaczenia. Popyt na te usługi będzie stale rósł, gdyż świadomość w biznesie w czasie pandemii zmieniła postrzeganie tego ryzyka – mówi Dominik Stachiewicz, członek zarządu Howden Donoria odpowiedzialny za rozwój praktyki cyber w Polsce.

Konkurs Cyber Risk Awards wyróżnia specjalistów i organizacje z całego świata, które specjalizują się w ryzyku cybernetycznym. Tegoroczna edycja, ze względów bezpieczeństwa, odbywała się głownie w sieci i była transmitowana z Nowego Jorku.

(AM, źródło: Howden)

Generali zostanie wiodącym udziałowcem Cattolica

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Zarządy grup Generali i Cattolica zatwierdziły nawiązanie strategicznego partnerstwa między oboma podmiotami. Pierwszy z ubezpieczycieli zostanie głównym udziałowcem drugiego, nabywając 24,4% jego udziałów po podniesieniu kapitału zakładowego.

Wartość transakcji to 300 mln euro. Cattolica musi jeszcze dokonać demutualizacji i przyjąć formę spółki akcyjnej ze skutkiem od 1 kwietnia 2021 r. Generali przejmie udziały po podwyższeniu kapitału zakładowego o wspomniane na wstępie 300 mln euro. Dodatkowo grupa będzie również mieć możliwość pozyskania udziałów podczas kolejnej subskrypcji akcji, przeprowadzonej celem podniesienia kapitału, na dodatkową maksymalną kwotę 200 mln euro.

Partnerstwo zakłada współpracę obu grup w ramach czterech obszarów: ubezpieczeń majątkowych, zarządzania aktywami, innowacji cyfrowych i usług zdrowotnych. Ma to pozwolić Cattolice na rozszerzenie i ulepszenie oferty dla klientów.

(AM, źródło: Generali)

Gazeta Ubezpieczeniowa nr 26-27/2020

0

Dodatek specjalny LIDERZY UBEZPIECZEŃ KORPORACYJNYCH:

  • Łukasz Białous, Hubert Karpiński, ERGO Hestia, Hestia Corporate Solutions: Internet rzeczy nigdy nie śpi – str. 5
  • Rafał Tokarz, Generali, Janusz Słobosz, riskChallenge: Planowanie ciągłości działania w dobie Covid-19 – str. 6
  • Agnieszka Żołędziowska-Kulig, AXA: Brokerzy po prostu chcą z nami robić biznes – str. 7
  • Bogusław Bieda, Vindicat: Windykacyjny assistance na trudne czasy – str. 8
  • Grzegorz Waszkiewicz, BezpieczenstwowBiznesie.pl: Broker wie, czego potrzebuje klient – str. 9
  • Daniel Zdziński, Certo Broker: Czy zdrowotne i życiówki to ubezpieczenia i do tego jeszcze korporacyjne? – str. 10
  • Tomasz Luty, Brandscope: Trzy pułapki komunikacji ubezpieczeń korporacyjnych – str. 11
  • Krzysztof Niewiadomski, UNIQA: Flotę optymalnie obsłuży robot – str. 12
  • Piotr Brzozowski, Profika Broker: Transport w potrzasku – str. 13

Dodatek specjalny MULTIAGENT:

  • Łukasz Michalczyk, LINK4: Agencie, spójrz na dane! – str. 15
  • Jacek Byliński, Anna Pawłowska-Kruzińska, CUK Ubezpieczenia: Plan na biznes z CUK Ubezpieczenia – str. 16
  • Rafał Trzyna, Anna Jakimiak, Damian Jastrzębski, Arrant: Pewny partner w niepewnych czasach – str. 17
  • Jan Zimowicz, Aegon, Adam Malinowski, Signal Iduna: Jest moc w koasekuracji – str. 18
  • Waldemar Poberejko, Gruplowe: Twoja letnia historia sprzedaży ubezpieczeń grupowych – str. 19
  • Wacław Migacz, Alwis & Secura: Pakiet narzędzi agenta przyszłości – str. 20

Poza tym w numerze:

  • Agenci wyłączni PZU to elita na rynku ubezpieczeń – str. 2
  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Sygnał alarmowy w OC – str. 4
  • Aleksandra E. Wysocka: Inspiracje. Normalnie już było – str. 4
  • UKNF: Szkol się, bo cię skreślą! – str. 21
  • Karol Bartkowski: Od czego zacząć sprzedażową rozmowę telefoniczną z potencjalnym klientem, który w ogóle nas nie zna? – str. 27
  • Paweł Skotnicki: Syndrom Zosi-Samosi – str. 28
  • Teresa Grabowska: Dwa lata RODO – str. 29
  • Adam Kubicki: Czy szkolenia mają sens? – str. 30

Rusza platforma pożyczkowa Cash

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

PZU i Alior Bank uruchomiły portal internetowy Cash, który zapewnia pracownikom szybki dostęp do tanich i bezpiecznych pożyczek spłacanych z pensji. Z portalu już korzystają pracownicy PKP Telkol, spółki z Grupy PKP, która jako pierwsza rozpoczęła współpracę z Cash. Portal jest już dostępny także dla innych pracodawców.

– Rozpoczynamy działalność na szeroką skalę. Po udanym zakończeniu pilotażowej fazy, gdy możliwość korzystania z pożyczek zaoferowaliśmy pracownikom spółek z Grupy PZU, otwieramy się na współpracę z innymi firmami. Pierwszą jest PKP Telkol, spółka z Grupy PKP. To szczególny wyraz troski o pracowników – mówi Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU SA.

– Udostępnienie tak unikalnej platformy pożyczkowej odpowiada na aktualne potrzeby klientów. Pokazuje też, że Alior Bank, będący częścią Grupy PZU, tworzy unikalne rozwiązania i w ten sposób dyktuje trendy na finansowym rynku – mówi Iwona Duda, wiceprezes kierująca pracami zarządu Alior Banku.

Za pośrednictwem internetowego portalu Cash zatrudnieni na umowę o pracę mogą uzyskać niskooprocentowane pożyczki na dowolny cel. Maksymalna kwota pożyczki to 50 tys. zł. Może być ona przyznana na okres od 3 do 36 miesięcy. Koszt pożyczek oferowanych przez Alior Bank na portalu Cash wynosi np. mniej niż 5 zł miesięcznie za każdy pożyczony 1 tys. zł, jeśli spłata odbywa się w 18 lub więcej ratach. 

– Stawiamy na zdalność i maksymalne ograniczenie formalności. Pracownicy nie muszą przedstawiać zaświadczenia o zarobkach, ponieważ o to dba ich pracodawca – wyjaśnia Weronika Dejneka, prezes spółki zarządzającej portalem Cash.

Proces jest w pełni zdalny – od wypełnienia wniosku online, aż do podpisania umowy poprzez wiadomość SMS. Z pożyczki można skorzystać z domu. Pracownik otrzymuje pieniądze następnego dnia roboczego po podpisaniu umowy. Raty są automatycznie potrącane z wynagrodzenia.

– Cash jest dla pracodawców sposobem na zyskanie większej atrakcyjności na rynku pracy. Oferując pracownikom dodatkowe korzyści, mogą utrzymać tych, na których im najbardziej zależy i zdobyć nowych – dodaje Weronika Dejneka.  

Cash oferuje pracodawcom wsparcie przy uruchamianiu i obsłudze platformy. Obejmuje ono szkolenia dla działów płac, materiały informacyjne dla pracowników i kompleksowy bieżący serwis.

– Portal Cash to nowa linia biznesowa i świetny przykład wykorzystania synergii w ramach Grupy PZU. Współpraca z bankami jest jednym z naszych strategicznych priorytetów. Rozszerzamy ją, by jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby klientów – podkreśla Małgorzata Sadurska.

PKP Telkol to spółka świadcząca specjalistyczne usługi telekomunikacyjne i utrzymaniowe dla sektora kolejowego.

AM, news@gu.home.pl

(źródło: PZU)

Łukasz Zoń prezesem SPBUiR nowej kadencji

0
Łukasz Zoń

25 czerwca odbyło się Zwyczajne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych. Podjęto na nim decyzję w sprawie wyboru prezesa organizacji. Członkowie SPBUiR zdecydowali o ponownym powierzeniu tej funkcji Łukaszowi Zoniowi, dotychczasowemu prezesowi Stowarzyszenia.

Decyzje personalne Zgromadzenia dotyczyły składów zarządu, Komisji Rewizyjnej oraz Komisji Etyki Zawodowej nowej kadencji. W skład pierwszego z organów, poza Łukaszem Zoniem, weszli: Weronika Chmielewska, Rafał Kaszubowski, Marek Porczyński oraz Bernard Rożek. Do Komisji Rewizyjnej wybrani zostali z kolei: Stanisław Friedel, Tadeusz Gabryelak i Aneta Hellberg. Natomiast do Komisji Etyki Zawodowej powołani zostali: Mateusz Bartoszcze, Jacek Bronś, Katarzyna Darewska, Jacek Kliszcz, Ewa Kuczyńska, Zbigniew Łazowski oraz Elżbieta Skoczylas.

W trakcie obrad rozpatrzono i zatwierdzono również sprawozdania zarządu i Komisji Rewizyjnej z działalności w 2019 roku, udzielono absolutorium członkom organu zarządzającego oraz rozpatrzono i zatwierdzono sprawozdanie finansowe za 2019 rok. Podczas Zgromadzenia ustalono również, że kwota składki członkowskiej pozostanie niezmieniona.

Łukasz Zoń jest absolwentem prawa Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych z zakresu ubezpieczeń Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Broker ubezpieczeniowy od 1997 r. Od 1995 r. w EIB SA, obecnie na stanowisku dyrektora Departamentu Prawnego. Radca prawny od 1998 r. Autor publikacji prasowych z zakresu prawa ubezpieczeń. Od 2004 r. członek Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych. W maju 2013 r. powołany na stanowisko prezesa zarządu Stowarzyszenia. W czerwcu 2014 i 2020 roku wybrany na kolejne kadencje.

Łukasz Zoń jest też autorem wielu publikacji medialnych, między innymi tekstu na temat przyszłości ubezpieczeń z perspektywy brokerskiej, zatytułowanego „Róbmy swoje”, który ukazał się w dołączonym do „Gazety Ubezpieczeniowej” nr 20 z 18 maja dodatku „Broker”

Artur Makowiecki
news@gu.home.pl

Ubezpieczenie grupowe Allianz Rodzina w nowej odsłonie

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Od 24 czerwca Allianz oferuje nową odsłonę ubezpieczenia grupowego Allianz Rodzina. Produkt jest dostępny w sieci wyłącznej, u multiagentów i w pozostałych kanałach sprzedaży.

– Wiemy, że potrzeby naszych klientów stale się zmieniają. Dlatego zmodyfikowaliśmy nasz produkt grupowy Allianz Rodzina, tak aby był atrakcyjny dla pracodawców i pracowników. Jesteśmy przekonani, że dzięki prostym pakietom i możliwości dowolnego dopasowania elementów spełni on oczekiwania naszych klientów – mówi Łukasz Bąbol, dyrektor zarządzający ds. produktów życiowych i zdrowotnych Allianz.

Zmodyfikowane ubezpieczenie Allianz Rodzina składa się z oferty bazowej oraz pakietów dodatkowych. Tę pierwszą opracowuje się, wybierając zakres  główny dla pracowników wspólnie z pracodawcą. Pracownik ma także możliwość indywidualnego wyboru spośród ośmiu dodatkowych pakietów, m.in. onkologicznego, kardiologicznego, komunikacyjnego, chorobowego oraz pakietów dziecko czy senior. W każdym z nich znajdują się ryzyka najczęściej wybierane przez klientów.

– Allianz podąża ścieżką upraszczania i pakietyzacji już jakiś czas. I widzimy, że nasza strategia jest doceniania przez klientów, ponieważ pakiety naszych produktów pozwalają na szybkie zrozumienie, jakie elementy wchodzą w zakres ochrony i jednocześnie dają możliwość wyboru tych ryzyk, które są dla nich najbardziej istotne i potrzebne – dodaje Łukasz Bąbol.

Allianz Rodzina zostały wzbogacony także o nowe usługi assistance, np. oprócz standardowej wypłaty za urodzenie dziecka, dodatkowo w zestawie znajduje się pakiet „fitness” dla mamy, oprócz standardowej wypłaty w razie zgonu – dodatkowo assistance pogrzebowy, tzn. realna pomoc przy organizacji pogrzebu, pokrycie koszów organizacji konsolacji czy transportu uczestników, a oprócz standardowej wypłaty w razie poważnego zachorowania – pakiet konsultacji lekarskich i badań.

– Przy tworzeniu nowych pakietów w ramach produktu grupowego Allianz Rodzina chcieliśmy dać klientom nie tylko możliwość indywidualnego dopasowania oferty, ale także takie usługi, które realnie im pomogą w trudnych czy niespodziewanych sytuacjach życiowych – dodaje Łukasz Bąbol.

Dodatkowo w odnowionym produkcie ubezpieczyciel podwyższył sumy ubezpieczeń, a w standardzie assistance klienci mają dostęp do usług telemedycyny. Rozszerzone zostały także katalogi poważnych zachorowań (max. 65 jednostek), zabiegów operacyjnych (dodana kategoria D), leczenia specjalistycznego (11 rodzajów), wczesnej postaci nowotworu (15 postaci).

Każdy proces związany z obsługą ubezpieczenia może być wykonany zdalnie.

– Już teraz do ubezpieczenia można przystąpić zdalnie, natomiast w czasie wakacji uruchomimy także opcję zdalnego zgłoszenia szkody, bez konieczności wysyłania drukowanych dokumentów – dodaje Łukasz Bąbol. Przystąpienie do ubezpieczenia wymaga jedynie wypełnienia e-deklaracji.

(AM, źródło: Allianz)

Jak zmienić grupę w efektywny zespół sprzedażowy

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W ostatnim artykule pisałem o częstym problemie menedżerów polegającym na tym, że bardziej zarządzają grupą niż zespołem. Ponieważ jest to najczęściej wina menedżera i jego postawy, opisałem podstawowe cechy, nad jakimi menedżer powinien pracować. Skupmy się teraz na tym, jak przekształcić grupę w zespół. Zaproponuję wam przejście przed cztery fazy tworzenia ducha zespołowości.

Pierwsza faza to faza integracji zespołu. Jej celem jest to, aby poprzez właściwe działania pomóc członkom grupy poznać się lepiej i zbudować głębsze relacje pozabiznesowe. Jest to podstawowy element, na którym będzie można budować swój zespół.

Pamiętajmy, że atmosfera sztywności i nieufności bierze się głównie z tego, że nie znamy się dobrze ze sobą. Relacje są powierzchowne, ludzie zakładają różne maski i swoim stylem komunikacji spełniają oczekiwania szefa. Pomyślcie, jeśli podczas jazdy samochodem ktoś zajedzie wam drogę, najpewniej podniesie wasze ciśnienie i spowoduje gwałtowną reakcję. Jeśli jednak okaże się, że to wasz dobry znajomy, a nie obca osoba, uśmiechniecie się i żartobliwie pogrozicie palcem.

Ludziom, których znamy i lubimy, szybciej wybaczamy błędy i niedociągnięcia. Jeśli na imprezie dwie obce sobie osoby ustalą, że chodziły do tej samej szkoły, to po chwili zachowują się jak starzy znajomi. Dzieje się tak, ponieważ podobieństwa nas do siebie zbliżają i przyspieszają budowanie głębszych relacji.

Jak wzmocnić i pogłębić proces integracji członków grupy? Sprawcie, aby ludzie mieli okazję do swobodnych rozmów i lepszego poznania się. Można to osiągnąć, na przykład, poprzez:

• Wspólne wyjazdy integracyjne.

• Wyjścia do kina, teatru, opery itp.

• Wspólne aktywności sportowe, takie jak nordic walking, fitness, basen, piłka nożna itp.

• Wycieczki z wyzwaniem wymagającym wspólnego działania, na przykład: wyprawy w góry, na żagle, podróż rowerowa.

• Prowadzenie zebrań w stylu śniadań biznesowych, gdzie atmosfera jest dużo luźniejsza niż na klasycznym zebraniu.

Pomysłów na integrację może być o wiele więcej, wszystko zależy od waszej kreatywności i zaangażowania.

Druga faza to faza otwartej komunikacji. Każdy z nas był przynajmniej raz na zebraniu, gdzie głównym lub jedynym nadawcą był szef. Ludzie siedzą cicho jak trusie i boją się odezwać. Ale po zebraniu, za plecami szefa otwierają się i każdy ma coś do powiedzenia.

Jeśli nie dacie ludziom możliwości szczerych wypowiedzi, nie macie szans na zespół. Najtrudniej jest na początku. Współpracownicy przyzwyczajeni do tego, że nikt ich nie słucha, nie otworzą się od razu, nawet gdy będziecie ich do tego namawiali. Będą wietrzyli podstęp.

Zainicjujcie rozmowy z ludźmi poprzez szczere i otwarte wypowiedzi. Słuchajcie i nie przerywajcie. Zachęcajcie pytaniami: Co o tym sądzicie? Jakie macie opinie? Jakie, według was, ten pomysł ma szanse powodzenia? Z czym najtrudniejszym obecnie się borykacie?

Trzecia faza to faza pobudzania kreatywności i tworzenia grup projektowych. Każdy wasz współpracownik dysponuje sporym potencjałem do tworzenia pomysłów wspomagających realizację wspólnych celów biznesowych.

Zadaniem menedżera budującego ducha zespołowości jest pobudzanie kreatywności swoich ludzi, słuchanie ich pomysłów i dawanie im pewnej swobody działania. Może się okazać, że pomysł, który sprawdza się jednej osobie, można zaproponować pozostałym członkom zespołu.

Pamiętajmy, aby takie pomysły proponować, a nie narzucać. W tym drugim przypadku nie tylko, że nie zostaną z sukcesem wprowadzone, to jeszcze ich twórca będzie czuł niechęć grupy do siebie. Może się tak wydarzyć, że pewne pomysły płynące z grupy będą wymagały współpracy jej członków. Możecie pomóc współpracownikom zbudować grupy robocze czy projektowe, które bez ciśnienia z zewnątrz będą realizowały swój plan.

Wspólna praca zazwyczaj łączy ludzi i wydostaje z nich zaangażowanie dużo wyższe, niż kiedy pracują samodzielnie.

Czwarta faza budowania zespołu to praca nad wspólnymi wartościami. Wprowadzając zarządzanie poprzez wartości, możemy stworzyć najwyższej jakości zespół ludzki. Polega to na ustaleniu razem z członkami zespołu podstawowych trzech wartości, które łączą nas w pracy i którymi chcielibyście promieniować na zewnątrz.

Po zdefiniowaniu tego, jakie poszczególne wartości będą brały udział w codziennym działaniu zespołu, należy wzmacniać świadomość wartości wśród ludzi poprzez ich aktywny marketing. Rozmowy o wartościach powinny pojawiać się przy okazji zebrań i spotkań z zespołem, wartości powinny pojawiać się na różnego rodzaju materiałach, które krążą wewnątrz i na zewnątrz zespołu.

Ustalone wartości będziecie również brali pod uwagę w sytuacjach konfliktowych lub w przypadku podejmowania ważnych decyzji. Będą wam pomagały w utrzymaniu właściwego kierunku biznesowego, do którego zmierza wasz zespół.

Adam Kubicki
adam.kubicki@indus.com.pl

18,486FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie