Ostatni
brytyjscy turyści, którzy wskutek bankructwa biura podróży Thomas Cook
pozostali za granicą, w poniedziałek rano wrócili do kraju. Tym samym
zakończyła się największa w czasach pokoju operacja repatriacji obywateli
Wielkiej Brytanii.
Lot z Orlando na
Florydzie do Manchesteru, którym powróciła ostatnia grupa turystów, był jednym
z 700 zorganizowanych przez brytyjski Urząd Lotnictwa Cywilnego (CAA) po upadku
przed dwoma tygodniami biura Thomas Cook. W ramach akcji sprowadzania
turystów do kraju – nazwanej Operacją Matterhorn – władze zapewniły powrót
150 tys. osób. W tym celu wyczarterowały 46 samolotów pasażerskich – podał
Forsal.pl za PAP.
Szef CAA Richard Moriarty podkreślił, że przez
pierwsze 13 dni operacji 94% turystów, którzy pozostali za granicą, wróciło
zgodnie z pierwotnie planowanym terminem.
Niewielka część
pasażerów, która nie zdecydowała się na powrót w ramach zaplanowanej na dwa
tygodnie Operacji Matterhorn, będzie musiała organizować przelot na własną
rękę, ale poniesione przez nich koszty zostaną zwrócone z ubezpieczenia.
CAA
poinformował, że teraz skupi uwagę na sprawie refundacji ok. 360 tys. lotów,
które zostały wykupione w firmie Thomas Cook na przyszłe terminy.
Brytyjski
minister transportu Grant Shapps
poinformował tymczasem w poniedziałek, że rząd spróbuje odzyskać część kosztów
poniesionych na sprowadzanie turystów, zarówno od ubezpieczycieli, jak i z
majątku zbankrutowanego biura.
Rozmowa z Sylwestrem Janiakiem, dyrektorem zarządzającym odpowiedzialnym za Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Warcie: Pracodawcy doceniają nasze przewagi – str. 6
Agnieszka Łońska i Mateusz Gregorkiewicz z Xilium o ubezpieczeniach życiowych i zdrowotnych: Czy warto, żeby ubezpieczenia grupowe wkroczyły w XXI wiek? – str. 7
Z doświadczenia praktyka, Roberta Zagaty: Ubezpieczenia grupowe to rosnące wyzwanie czy szansa? – str. 8
Rozmowa z Arturem Skibą, dyrektorem Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w AXA Polska: Chcemy być numerem dwa na rynku ubezpieczeń grupowych – str. 9
Rozmowa z Ewą Dąbrowską, dyrektorem Pionu Klienta Korporacyjnego w Nationale-Nederlanden: Nationale-Nederlanden grupówkowym partnerem pierwszego wyboru – str. 10
Waldemar Poberejko z Gruplowe: Sześć cech profesjonalisty w procesie skutecznej sprzedaży – str. 11
Poza tym w numerze:
V bieg charytatywny InterRisk i TUW „TUW”: Wspólnie możemy więcej – str. 2
Maciej Fedyna, prezes Concordii Ubezpieczenia – Grupa Generali komentuje: Dobre zamieniamy w jeszcze lepsze – str. 3
Ustawa o wyczerpanych sumach
gwarancyjnych, największe od lat bankructwo w branży turystycznej, AXA,
porozumienie Polskiej Izby Ubezpieczeń i Związku Banków Polskich oraz nowa
prezes Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego – tak przedstawia się lista
laureatów wrześniowego rankingu „Gazety Ubezpieczeniowej”.
WYDARZENIE MIESIĄCA– wejście
w życie ustawy o szczególnych uprawnieniach osób poszkodowanych w przypadku
wyczerpania sumy gwarancyjnej ustalonej na podstawie przepisów obowiązujących
przed dniem 1 stycznia 2006 r. – za likwidację
nierozwiązywalnego, jak wydawało się przez wiele lat, problemu zapewnienia
wsparcia dla poszkodowanych po wyczerpaniu się sumy gwarancyjnej w OC sprawcy
zdarzenia.
TEMAT MIESIĄCA– upadek biura podróży Neckermann Polska – największe bankructwo w branży
turystycznej od siedmiu lat, które będzie kosztować branżę ubezpieczeniową
przynajmniej 25 ml złotych.
UBEZPIECZYCIEL MIESIĄCA – AXA w Polsce – za decyzję o postawieniu na omnikanałowość w działalności
majątkowej.
INICJATYWA MIESIĄCA– zawarcie porozumienia
pomiędzy Polską Izbą Ubezpieczeń i Związkiem Banków Polskich o współdziałaniu w
obszarze cyberbezpieczeństwa banków, ubezpieczycieli oraz ich klientów – za
podjęcie działań na rzecz ograniczenia coraz groźniejszego ryzyka, jakim jest
cyberprzestępczość.
CZŁOWIEK MIESIĄCA – Małgorzata
Ślepowrońska, prezes
Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego –
za awans na najwyższe stanowisko w coraz istotniejszej dla rynku instytucji,
będący namacalnym dowodem uznania dla jej osiągnięć w dotychczasowej pracy dla
UFG.
Grupa PZU przeznaczy
5 milionów złotych na zakup najbardziej potrzebnego sprzętu dla Ochotniczych
Straży Pożarnych w całej Polsce. Sami strażacy zdecydują o jego wyborze.
– Strażacy ochotnicy są często pierwsi na miejscu
tragedii. Gaszą pożary, ratują ofiary wypadków na drodze, przychodzą z pomocą,
gdy dochodzi do wichur, powodzi i innych klęsk żywiołowych. Za to wszystko
należy im się nie tylko szacunek. Należy się troska, by mieli jak najlepszy
sprzęt, dzięki któremu będą mogli ratować ludzi dotkniętych nieszczęściem, ale
i sami będą bezpieczni. Taki cel ma nasza inicjatywa –
podkreślił Paweł Surówka, prezes PZU
SA.
– Jest podziękowaniem dla strażaków ochotników,
których skuteczność mamy okazję obserwować z bliska –
dodał Roman Pałac, prezes PZU Życie.
Gdy dochodzi do
powodzi, ulew, burz i innych klęsk żywiołowych, PZU wysyła na miejsce mobilnych
pracowników, którzy odwiedzają poszkodowanych w domach. Tak było w maju tego
roku, kiedy lubelskie wsie zdewastowała trąba powietrzna i dwa lata temu, kiedy
huragany pustoszyły Kujawy i Pomorze.
– Zawsze na miejscu spotykamy strażaków
ochotników, którzy docierają z pomocą jako pierwsi. Stąd pomysł, żeby ich
wesprzeć, a dzięki nim ludzi, których spotkała tragedia –
zaznaczył Roman Pałac. Inicjatywa jest też efektem dużej liczby wniosków o
pomoc od strażaków ochotników, nadsyłanych w związku z prowadzonym przez PZU
programem działań prewencyjnych na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa „Pomoc to
Moc”. Dlatego w jego ramach powstał osobny projekt skierowany do OSP.
PZU przekaże
strażakom z OSP fundusze na zakup sprzętu, który sami będą mogli wybrać w
zależności od swoich potrzeb. Zaoferuje im sprzęt do ratownictwa drogowego i
medycznego oraz do walki z żywiołami. Będą to m.in. agregaty i zestawy
hydrauliczne do wyważania drzwi w autach, pilarki, przecinarki, rozpieracze,
pompy i agregaty prądotwórcze, a także defibrylatory, deski ortopedyczne i
specjalistyczne zestawy medyczne.
– Program „Pomoc to Moc” wpisuje się w społeczną
strategię Grupy PZU o nazwie #10latdłużej, którą ogłosiliśmy w czerwcu.
Obejmuje ona szereg działań na rzecz zdrowia, bezpieczeństwa i lepszego życia
wszystkich Polaków. Wyszliśmy z założenia, że miarą naszego sukcesu jest
realizacja nie tylko biznesowych, ale i społecznych celów. Jest realne wsparcie
dla ludzi, którzy jak strażacy ochotnicy każdego dnia efektywnie pomagają
innym – podkreśliła Dorota Macieja, członkini zarządu PZU Życie.
26 lat obecności na polskim rynku, ponad miliard zebranych
składek rocznie, licencja na 17 grup produktowych i wskaźnik wypłacalności 205%
to tylko niektóre wyróżniki towarzystwa ubezpieczeniowego InterRisk.
Ubezpieczyciel należy do Vienna Insurance Group, lidera w regionie Europy
Środkowo-Wschodniej, który operuje w 25 krajach, a w wielu z nich znajduje się
w ścisłej czołówce pod względem przypisu.
Koncern
VIG znany jest z konserwatywnej polityki inwestycyjnej i reasekuracyjnej, która
ma zapewnić bezpieczeństwo aktywów. Jest notowany na
giełdzie w Wiedniu i posiada ocenę ratingową A+. Działa w 25 krajach pod
różnymi markami, stawiając na różnorodność i poszanowanie lokalnych
uwarunkowań. Jest największą grupą ubezpieczeniową w Austrii, Czechach,
Słowacji, Rumunii, Macedonii, Litwie, Łotwie i Estonii oraz Bułgarii. Znajduje
się też w pierwszej piątce największych grup ubezpieczeniowych w Polsce,
Mołdawii, na Ukrainie, w Chorwacji, Bośni i Hercegowinie, Serbii, Albanii,
Gruzji i na Węgrzech. – Należymy do
bardzo dużej, zróżnicowanej rodziny ponad 200 towarzystw ubezpieczeniowych w
całej Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Piotr Narloch, prezes
InterRisk. – To daje nam z jednej strony dostęp do potężnego know-how oraz globalnej
perspektywy na bieżące wyzwania ubezpieczeniowe, ale pozwala też zachować
zrozumienie dla lokalnych uwarunkowań.
– W Polsce mamy podpisane bezpośrednie umowy z mniej
więcej 4 tysiącami agentów i 45 tys. OFWCA – mówi Mariusz Krzyszczak,
dyrektor Departamentu Rozwoju Sprzedaży i Nowych Technologii. – Najczęściej
agenci wiążą się z nami na lata, ceniąc sobie stabilne zasady współpracy, mocną
pozycję rynkową i bogatą ofertę produktową. Naszymi ważnymi partnerami są
również duże agencje sieciowe, brokerzy ubezpieczeniowi oraz banki. Jesteśmy
otwarci na nowe kanały sprzedaży, jednak w naszej strategii to agent i broker
zajmują szczególnie istotne miejsce – podkreśla Mariusz Krzyszczak.
InterRisk posiada 21 terenowych jednostek, w tym 19
oddziałów i 2 przedstawicielstwa generalne. – Jesteśmy obecni we wszystkich
miastach wojewódzkich i w kilku miastach powiatowych, które są dla nas
istotnymi ośrodkami biznesu. To nasz ogromny atut, ponieważ dzięki temu
jesteśmy blisko agentów, brokerów oraz klientów – wyjaśnia Mariusz
Krzyszczak. – Wielu dyrektorów jest z nami ponad 10 lat, a rekordzista Jan Grzela, dyrektor Oddziału InterRisk
w Bydgoszczy, już ponad 20.
Polski rynek ubezpieczeniowy zmienia się w ostatnich
latach bardzo dynamicznie. Jest to spowodowane przez szereg zjawisk: wciąż
zmieniający się reżim regulacyjny, konsolidację zarówno po stronie
ubezpieczycieli, jak i pośredników, dużą fluktuację cen ubezpieczeń oraz
rewolucję technologiczną. – Pośrednikom coraz trudniej w sposób stabilny prowadzić
swoje lokalne biznesy, dlatego tym bardziej doceniają takich partnerów jak
InterRisk – podsumowuje Piotr
Narloch. – Agenci nie chcą być zaskakiwani, ponieważ i tak wszystko
wokół bardzo szybko się zmienia. Naszym atutem jest też mocna pozycja koncernu
VIG w regionie od prawie 200 lat. Nie pojawiliśmy się wczoraj i nie znikniemy
jutro, a teraz to bardzo istotny argument w niestałym świecie.
ZDANIEM AGENTÓW
Stabilne TU z bardzo dobrą likwidacją szkód, klienci
zadowoleni z wypłaconych odszkodowań.
Paweł Chrobak Assiduus
InterRisk to stabilność i zaufanie na co dzień.
Izabela Hinc Pośrednictwo Finansowo Ubezpieczeniowe Marek i Izabela Hinc
Choć do końca obecnego roku pozostały
prawie trzy miesiące, to już dziś można powiedzieć, że sprzedaż była segmentem
ubezpieczeń, w którym doszło do najgłębszych zmian. Szczególnie wśród najwyżej
postawionych menadżerów zajmujących się tym obszarem.
Adam
Malinowski w Signal Iduna
Gdy w kwietniu Adam Malinowski rezygnował
z zasiadania w zarządzie Generali, wielu ekspertów zastanawiało się, która
firma będzie jego nowym miejscem pracy. Obszar wiedzy i doświadczenia menadżera
oraz piastowane ostatnio funkcje pozwalały z dużą pewnością założyć, że będzie
zasiadał w zarządzie, gdzie pod jego nadzorem znajdzie się obszar dystrybucji.
Ostateczny wybór Adama Malinowskiego był jednak dość niespodziewany, gdyż jak dowiedzieliśmy
się ostatnio, od listopada będzie członkiem zarządów polskich spółek Signal
Iduna. Z jednej strony jest nieco zaskakujące, że menadżer zamienił coraz
mocniej rozpychające się na naszym rynku Generali, które ma w dodatku niezwykle
interesujące perspektywy rozwoju, wynikające choćby z przejęcia Concordii, na
jednego z mniejszych graczy nad Wisłą. Z drugiej jednak możliwość działania na
rzecz wzmocnienia pozycji ubezpieczyciela, który w ostatnich latach przeszedł
spore zmiany, jest ciekawym wyzwaniem i może zapewnić duży profit w
przyszłości.
Ceny
OC przestały spadać?
Coraz więcej wskazuje na to, że po sześciu
miesiącach obniżek składek w OC posiadaczy pojazdów mechanicznych
ubezpieczyciele nieco skorygowali swoją politykę cenową w tym segmencie. Po
wcześniejszych sygnałach Ubea wskazujących, że składki podczas wakacji były
nieco wyższe niż w poprzedzających je miesiącach, teraz pojawił się raport
Rankomat, według którego ceny w trzecim kwartale były wyższe niż w drugim. I
choć do szczegółowych danych liczbowych podawanych przez porównywarki należy
podchodzić z dużą rezerwą, to sygnalizowanego przez nie trendu raczej nie
należy zbywać wzruszeniem ramion. Pod tym bowiem względem są one niezłym
„sejsmografem” zmian cenowych na rynku OC.
Stanowiący prawo potrafią dowolnie skomplikować każdą działalność
biznesową, podczas gdy firmy IT te same procesy upraszczają przedsiębiorcom i
ich klientom. Nie inaczej stało się przy wdrożeniu IDD do polskiego systemu
prawnego. Proste aplikacje wsparły obsługę nowych wymogów ustawowych.
Przypomnijmy, że ustawa o dystrybucji
ubezpieczeń, wdrożona w październiku 2018 r., objęła podmioty zaangażowane w
sprzedaż produktów ubezpieczeniowych: od pośredników, przez agentów, po
pracowników zakładów ubezpieczeń. Położono nacisk na kwalifikacje zawodowe osób
wykonujących czynności agencyjne i obowiązek ich regularnego podnoszenia.
Jedna ustawa, by wszystkim zarządzić
Skutki nowego prawa najbardziej odczuły te podmioty, które w ramach rozwoju
biznesu strategicznie rozwijają też sieć sprzedaży. Uważny czytelnik treści
ustawy zapamiętał zapisy o tym, kto może wykonywać czynności agencyjne. I
pewnie na poziomie jednej bądź jednego OFWCA wypełnienie pięciu grup wymagań
nie wydaje się bardzo złożone:
Cykliczne szkolenia;
Obowiązkowe egzaminy w obszarze każdego TU/ZU dla handlowca;
Zaświadczenie z KRK o niekaralności OFWCA;
Rejestracja OFWCA w KNF;
Wygenerowanie i dostarczenie pełnomocnictwa osobie wykonującej czynności agencyjne.
Jednak przemnożenie powyższej Piątki Ministra, jak chciałoby się dziś
powiedzieć, przez kilku, kilkunastu, kilkudziesięciu handlowców pojawiających
się w sieci dystrybucji z różnym statusem i w różnym czasie komplikuje
zachowanie rygorów prawnych w postępie geometrycznym.
Tymczasem w agencjach…
Nowa ustawa i nowe rozporządzenia zmieniły rzeczywistość dystrybutorów
ubezpieczeń. Zwiększył się wolumen działań obowiązkowych, bez których
pojedynczy handlowiec nie uzyska już pełnomocnictwa do sprzedaży polis. Wzrosło
ryzyko operacyjne, zaostrzył się reżim prawny i lista sankcji karnych.
By wypełnić wszystkie wymogi legislacyjne, podmioty sprzedające
ubezpieczenia codziennie RĘCZNIE obsługują proces, który zamiast
szerokopasmowej drogi szybkiego ruchu, przypomina węzeł komunikacyjny setek
krzyżujących się autostrad. Różne grupy odbiorców: KNF, KRK, banki, TU, agenci
i handlowcy. Złożony obieg dokumentów, z różnymi statusami, etapami, reżimem
czasu, złożoną siecią uprawnień. To wszystko w setkach tabel, plików, folderów
rozsyłane najczęściej mailowo.
Jedna ustawa – jedna aplikacja
W tym punkcie wkraczają firmy informatyczne, wrażliwe na zmiany prawne
świata finansów. Niektórzy dostawcy dodali do swoich rozwiązań moduł
wspierający rejestrację OFWCA w KNF.
O krok dalej poszli twórcy systemu OFWCA z firmy Business Intelligence
Technologies z Wrocławia. Napisali oddzielną aplikację, która w jednym miejscu
steruje wszystkimi procesami zarządzania kompetencjami osób wykonujących
czynności agencyjne.
Mówi Ewelina Wróbel, product
owner i wiodący analityk odpowiedzialna za rozwój OFWCA: – Aplikacja umożliwia wypełnienie wszystkich wymogów ustawy o dystrybucji
ubezpieczeń, daje też szybki dostęp do kompletu danych w jednym miejscu. Ale to
nie jedyne usprawnienie. System OFWCA automatycznie przypomina handlowcom o
ustawowych obowiązkach: wysyła powiadomienia mailowe o obowiązku szkolenia, jak
też w przypadku gdy obowiązek nie zostanie wykonany, późniejsze wiadomości
przypominające.
Główny proces realizowany przez system zaczyna się zgłoszeniem handlowca na
egzamin, przez import zaświadczenia o wynikach egzaminu, zgłoszenie OFWCA do
KNF (z jednoczesnym eksportem wszystkich wymaganych w ustawie załączników), po
monitoring i potwierdzenie rejestracji, wystawienie i wysłanie pełnomocnictwa,
aż po finalne udostępnienie informacji o uprawnieniach OFWCA wszystkim
interesariuszom.
– Zależało nam, by zapewnić
użytkownikom pełny obieg dokumentów między wszystkimi podmiotami wymienionymi w
ustawie w ramach jednego logowania – opowiada Jacek Rechul, współwłaściciel BI Technologies i współtwórca systemu.
– Dzięki temu pozyskamy automatycznie
zaświadczenie z KRK, wymienimy dokumenty z innymi Towarzystwami, wymienimy
dokumenty z KNF i wystawimy pełnomocnictwa do wszystkich Towarzystw, także tych
spoza grupy.
Tego rodzaju rozwiązania informatyczne adresowane są do kilku grup
odbiorców w zależności od wybranej opcji wdrożenia systemu: PRO lub OPTIMUM
(patrz ramka).
Aplikacja może z jednej strony usprawnić zarządzanie kompetencjami osób
oferujących ubezpieczenia z ramienia agencji, multiagencji czy towarzystwa ubezpieczeniowego.
Z drugiej strony system OFWCA katalizuje rozproszone działania dużych grup
finansowych, gdzie pod wspólnym szyldem wystąpić mogą różnego rodzaju podmioty
(od agencji ubezpieczeniowej, przez towarzystwo, po instytucje bankowe czy
leasingowe, które w rozumieniu ustawy są agentami oferującymi ubezpieczenia
uzupełniające) z rozbudowaną siecią sprzedaży.
25 września
biuro podróży Neckermann Polska ogłosiło niewypłacalność. Od tego czasu Allianz
Partners we współpracy z Urzędem Marszałkowskim na bieżąco wspiera turystów
przebywających poza granicami kraju oraz wypłaca odszkodowania tym, którzy nie
mieli szans wyjechać na wakacje.
– Przez ostatni tydzień odebraliśmy prawie
4000 telefonów i zarejestrowaliśmy ponad 3200 osób, które zwróciły się do nas z
wnioskiem o refundację kosztów za niewykorzystane wakacje. Do dnia dzisiejszego
wypłaciliśmy już ponad 2 mln złotych odszkodowań z tego tytułu, zaś ponad 90%
osób przebywających za granicą wróciło do kraju – mówi TomaszFrączek, dyrektor
oddziału Allianz Partners, który ubezpiecza Neckermanna. – Dziękujemy wszystkim za cierpliwość oraz pozytywne komentarze
dotyczące naszej pracy. Cieszą szczególnie te otrzymywane od klientów naszego
partnera, którzy często mówią, iż nie spodziewali się, że tak szybko może
zadziałać cały proces – dodaje.
Uniwersyteckie
Centrum Kliniczne w Gdańsku jest czwartą placówką medyczną, która
otrzymała certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem” od TUW PZUW. W imieniu
personelu wyróżnienie odebrał JakubKraszewski, dyrektor naczelny UCK.
Bezpłatne
szkolenie „Dobre Relacje z Pacjentem” to cykl warsztatów, seminariów
i e-learningów o tematyce dotyczącej komunikacji interpersonalnej w podmiotach
leczniczych, praw pacjenta, dokumentacji medycznej, zakażeń szpitalnych i
zdarzeń niepożądanych. Projekt realizowany jest przez ekspertów TUW PZUW,
w tym lekarzy z dużym doświadczeniem medycznym i ubezpieczeniowym, we
współpracy ze specjalistami z zakresu komunikacji interpersonalnej z firmy Next
Medica.
Firma z sektora
insurtech, Policy Expert, otrzymała dwie nagrody branżowe: za technologię
cyfrową i za cyfrowy handel. Firma została „Narodowym Zwycięzcą” w konkursie
European Business Awards 2019. Z kolei w konkursie Commerce Awards 2019
otrzymała nagrodę za najlepsze usługi finansowe w branży Commerce.
Digital
Technology Award jest przeznaczona dla firm o obrocie miedzy 26 a 250 mln euro.
Policy Expert mówi, że nagroda e-commerce świadczy o uznaniu dla opracowania propozycji
online firmy i technologicznych innowacji służących poprawie zaangażowania
klienta, jego doświadczenia i retencji. Adam
Powell, współzałożyciel i dyrektor operacyjny Policy Expert powiedział: – Jesteśmy zaszczyceni, że jury uznało nas za
wiodący przykład innowacji w brytyjskiej technologii cyfrowej i w usługach
finansowych dla handlu internetowego. Werdykty są dla nas ogromną nagrodą za
ciężką pracę zespołu Policy Expert nad budowaniem skupionego na ludziach,
napędzanego technologią biznesu o nowatorskim sposobie myślenia i najlepszej w
swojej klasie propozycji ubezpieczeniowej.
Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. OK
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.