Blog - Strona 348 z 1519 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 348

Polisy komunikacyjne LINK4 w VeloBanku

0
Żródło zdjęcia: 123.rf

VeloBank udostępnił swoim klientom ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC oferowanych przez LINK4. Proces zawierania umowy można zrealizować w pełni zdalnie, bez potrzeby przepisywania danych z dowodu rejestracyjnego.

– VeloBank jako bank uniwersalny chce udostępniać klientom wygodny dostęp do niezbędnych produktów, nie tylko bankowych, ale też ubezpieczeniowych. Stłuczka, awaria czy kradzież samochodu to zawsze stresujące momenty, dlatego proponujemy ofertę sprawdzonego partnera, który stanie na wysokości zadania w tak wymagającym momencie. Jako bank oczekujemy dla swoich klientów uproszczonej, ultrawygodnej ścieżki likwidacji szkód. LINK4 to partner, który jest w stanie spełnić nasze oczekiwania, dzięki konsekwentnemu wykorzystaniu AI oraz nowoczesnych technologii w procesie obsługi klienta – mówi Michał Staniszewski, dyrektor Biura Bancassurance VeloBank. 

– Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju naszej oferty w kanale bancassurance. W LINK4 wierzymy, że ubezpieczenia powinny być proste, a jednym z elementów tej filozofii  jest dostarczanie najwyższej jakości produktów i ich łatwa dostępność. To właśnie połączyło nas z cieszącym się zaufaniem na rynku i nagradzanym za innowacyjność rozwiązań VeloBankiem. Dzięki naszej współpracy klienci banku mogą kupić polisy komunikacyjne LINK4 szybko i w wygodny dla siebie sposób. Kompleksowa oferta ubezpieczeń komunikacyjnych dostępna jest całkowicie online i bez zbędnych formalności, a dzięki zniżkom klienci oszczędzają zarówno pieniądze, jak i czas – podkreśla Mariusz Rosa, dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Innowacji LINK4.

Szansa na upust

Oferta jest dostępna z dodatkową zniżką. Z promocji mogą skorzystać klienci, którzy nie mają ubezpieczonego samochodu w LINK4. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z propozycji zawarcia ubezpieczenia OC lub OC/AC za pośrednictwem banku, mogą liczyć na 10% zniżki od ceny podstawowej. Proces zawierania umowy realizowany jest w 100% online, bez zbędnych formalności. Dane pojazdu i właściciela uzupełniają się automatycznie we wniosku o ubezpieczenie, po podaniu numeru rejestracyjnego pojazdu oraz daty urodzenia jego właściciela.

W ofercie poza OC znajduje się także AC w wariancie all risk, Smart Casco oraz Auto Assistance. Za polisę można zapłacić nawet w czterech ratach. VeloBank umożliwia także zakup NNW, ubezpieczenia Kluczyki Plus, ubezpieczenia szyb pojazdu, klauzulę ochrony zniżki lub OC dla Ekocyklistów.

Paleta ochronna coraz bardziej urozmaicona

Polisy komunikacyjne LINK4 są kolejną ofertą ochronną, jaka na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy pojawiła się w VeloBanku. W sierpniu 2023 r. w ramach współpracy z Prudential, oferującym w Polsce ubezpieczenia pod marką Pru, bank rozszerzył swój portfel produktów ochronnych dla klientów indywidualnych o 4 nowe rozwiązania, łączące ubezpieczenie na życie z oszczędzaniem na przyszłość i gromadzeniem kapitału. W ofercie VeloBanku są też propozycje opracowane przez innych ubezpieczycieli. Debiutancką ofertą w ramach partnerstwa obu podmiotów było ubezpieczenie na życie Komfort Życia, pozwalające zabezpieczyć bliskich w razie nieprzewidzianych zdarzeń. W marcu w jego ofercie pojawił się Dobry Wybór – opracowane przez Open Life indywidualne ubezpieczenie na życie i dożycie o charakterze oszczędnościowym, z gwarantowaną ochroną wpłaconej składki. Z kolei pod koniec lipca VeloBank nawiązał partnerstwo z BNP Paribas Cardif. W jego ramach zaoferowano klientom polisy VeloSpokój i VeloBezpieczny do kredytu gotówkowego i hipotecznego.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl

Fundacja UNIQA i nowi partnerzy powalczą z hejtem

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Fundacja UNIQA rozpoczyna współpracę z Fundacją Instytut Cyfrowego Obywatelstwa oraz Uniwersytetem SWPS i RESQL, by razem stawić czoła zjawisku hejtu. Nawiązane partnerstwa umożliwią zarówno kontynuowanie dotychczasowych warsztatów na temat hejtu w szkołach podstawowych, jak i wprowadzenie zupełnie nowej propozycji dla szkół średnich.

Trzecia edycja „Szkoda życia na hejt”

W szkołach podstawowych Fundacja będzie kontynuować warsztaty stacjonarne na temat zjawiska hejtu i możliwych form jego ograniczania. W ostatnich dwóch latach organizatorom udało się dotrzeć do ponad 13 tys. uczestników programu, a statystyki projektu wzrosną jeszcze w tym roku. 9 kwietnia Fundacja UNIQA rozpoczyna rekrutację szkół do III edycji programu, tym razem pod hasłem „Szkoda życia na hejt”. Celem tegorocznej odsłony jest nie tylko profilaktyka i wyposażanie szkół w narzędzia do rozwiązywania problemu hejtu, ale też nauka pozytywnej, wolnej od niego komunikacji. Trenerzy będą także uczyć bezpiecznego i odpowiedzialnego korzystania z narzędzi cyfrowych, aby pomóc dzieciom uniknąć takich zagrożeń jak cyberprzemoc. Projekt zostanie zrealizowany w 50 szkołach podstawowych w całej Polsce. Partnerem tegorocznej edycji został Instytut Cyfrowego Obywatelstwa.

– Problem hejtu jest bardzo złożony, zatem i walka z nim nie będzie jednowymiarowa. Nie wystarczy powiedzieć dzieciom „nie hejtujcie”, ale trzeba zrozumieć, dlaczego one to robią i wspólnie, przy udziale całej społeczności szkolnej pracować nad rozwiązaniem problemu. Hejt nie dotyczy tylko osoby go doświadczającej i agresora, ale całej grupy rówieśniczej. Bo inne dzieci go widzą, wspierają, dołączają się do niego, czasami odwracają wzrok. Z naszymi partnerami, zarówno Uniwersytetem SWPS, RESQL, jak i Instytutem Cyfrowego Obywatelstwa, łączy nas podobne spojrzenie na ten problem i wiara, że współdziałając, możemy realnie na niego wpłynąć – mówi Karolina Rosińska, prezeska Fundacji UNIQA.

– Hejt w sieci nie byłby tak powszechnym zjawiskiem, gdybyśmy umiejętnie korzystali z możliwości, jakie nam stwarza technologia. Z Ogólnopolskiego Badania Higieny Cyfrowej, które zrealizowaliśmy w 2022 roku, wprost wynika, że zaledwie 14,3% badanych kontroluje czas spędzany przed ekranem, a 2/3 z nich uważa, że spędza w ten sposób za dużo czasu. Funkcjonowanie w taki sposób wpływa na nasze zdrowie, także psychiczne. Możemy to jednak zmienić. Mamy wypracowane narzędzia, które sprawdzają się w edukacji i z powodzeniem możemy je wykorzystać we wspólnym projekcie z Fundacją UNIQA  – podkreśla Magdalena Bigaj, prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa i autorka książki „Wychowanie przy ekranie”.

Hejt a przemoc rówieśnicza

Fundacja UNIQA nawiązała też partnerstwo z Uniwersytetem SWPS, który stworzył innowacyjny system wspierający szkoły w rozwiązywaniu problemów przemocy rówieśniczej. Jego elementem jest aplikacja RESQL. System RESQL to połączenie działań profilaktycznych oraz interwencyjnych. Aplikacja mobilna umożliwia anonimowe zgłaszanie incydentów oraz sytuacji niepokojących przez uczniów, a zgłoszenia są obsługiwane przez nauczycieli-interwentów. Szkoła otrzymuje pakiet szkoleń dla kadry i uczniów oraz scenariusze działań związanych z poszczególnymi sytuacjami przemocy rówieśniczej i scenariusze lekcji wychowawczych dotyczących problematyki przemocy. Każda placówka zostaje otoczona opieką powdrożeniową, w skład której wchodzą dodatkowe materiały edukacyjne, konsultacje ze specjalistami, w tym możliwość konsultacji prawnej w temacie prawa oświatowego. Poza działaniami w szkołach planowane są webinary edukacyjne dla rodziców i nauczycieli oraz kampania społeczna „Przerwij krąg przemocy”, budująca świadomość problemu. Zakładany zasięg komunikacji to ponad 4 mln odbiorców.

– Przemoc rówieśnicza przybiera wiele postaci, może mieć zarówno aspekt fizyczny, jak i psychiczny. Coraz częściej przenosi się do Internetu. Badania pokazują, że ponad połowa dzieci w wieku od 11 do 17 lat doświadczyło różnego rodzaju przemocy szkolnej. Te alarmujące statystyki możemy zmienić mądrą edukacją i właściwymi narzędziami. Bardzo nas cieszy, że Fundacja UNIQA uwierzyła w nasze rozwiązanie. Dzięki niemu możemy realnie wpłynąć na bezpieczeństwo fizyczne i psychiczne uczniów i uczennic w wielu szkołach w Polsce – zaznacza Krzysztof Rzońca, prezes RESQL.

Nabór dla szkół średnich do programu realizowanego wspólnie z Uniwersytetem SWPS i RESQL Fundacja UNIQA rozpocznie się 15 kwietnia. W czerwcu zostaną ogłoszone wyniki i zostanie wyłonionych 100 szkół. Przedsięwzięcie wystartuje na jesieni 2024 roku, tuż po rozpoczęciu nowego roku szkolnego 2024/2025.

(AM, źródło: UNIQA)

Bądź bliżej InterRisk – uczestnicy akcji świętują sukcesy i pogłębiają wiedzę o rynku

0
Źródło zdjęcia: InterRisk

21 agencji ubezpieczeniowych z całej Polski uczestniczy w projekcie Bądź Bliżej InterRisk. Dodatkowe wsparcie sprzedażowe, szkolenia, narzędzia, ścieżka VIP w likwidacji szkód – to tylko niektóre benefity, z których korzystają agenci w ramach programu. Czy to działa?

Liczby mówią same za siebie. W styczniu i lutym dynamika sprzedaży produktów InterRisk w tych agencjach była znacząco wyższa niż w całej sieci współpracującej z tym ubezpieczycielem.

Program ruszył jesienią 2023 r. i obejmował cykl spotkań z agentami oraz wdrożenie dodatkowych narzędzi wspierających ich codzienną pracę. Uczestnicy programu spotkali się w Warszawie w czwartek, 21 marca 2024 r. w hotelu Marriott.

Była to okazja do podsumowania akcji, wysłuchania prezentacji o aktualnych trendach w ubezpieczeniach komunikacyjnych oraz uczestnictwa w interesującym i wciąż aktualnym szkoleniu mec. Jakuba Nawracały o standardach bezpiecznego prowadzenia dystrybucji ubezpieczeń przez agentów ubezpieczeniowych, w świetle wymogów ustawy o dystrybucji ubezpieczeń i rozporządzenia RODO.

Zwieńczeniem spotkania była uroczysta kolacja i rewia w Teatrze Sabat.

Na temat sytuacji w ubezpieczeniach komunikacyjnych mówiła Beata Ostrysz, dyrektorka Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Gospodarzem całego spotkania był Dariusz Łojko, dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej InterRisk, wspierany przez Patrycję Łygę, menedżerkę ds. rozwoju sieci sprzedaży. 

W części wieczornej spotkania wzięli udział Piotr Narloch, prezes zarządu InterRisk, i Daniel Kaliszuk, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż.

Akcja Bądź Bliżej InterRisk pomogła zacieśnić więzi między naszą firmą a Wami, uczestnikami programu. Cieszymy się, że przełożyło się to na wyniki i nasze wspólne sukcesy. Dzisiejsze spotkanie to okazja do podsumowań, nawiązania relacji, ale także pogłębiania wiedzy o rynku. Jesteśmy firmą stabilną, o szerokiej ofercie produktowej, która cały czas dynamicznie się rozwija, również dzięki Państwu, za co serdecznie dziękuję – podsumował Daniel Kaliszuk.

W kuluarach agenci chwalili otwartość InterRisk na dialog oraz uczciwe zasady panujące we współpracy z ubezpieczycielem. W gronie uczestników programu są zarówno pośrednicy mający biznesowe relacje z InterRisk od ponad 25 lat (rekordzista aż 28!), jak i firmy ze znacznie krótszym stażem.

Dało się też dostrzec efekty dobrej współpracy pośredników z dyrektorami w regionach, co jest wizytówką InterRisk i dużą przewagą rynkową względem firm bardziej scentralizowanych i z dużą rotacją na stanowiskach dyrektorskich.

Budujące było zaangażowanie uczestników szkolenia, bo nie często spotykamy się z tym, że zagadnienia o charakterze prawnym wzbudzają aż takie zainteresowanie. Niewątpliwie było to następstwem umiejętnego łączenia przez wykładowcę niełatwych treści prawnych z dystrybucyjną praktyką, czyli agencyjną codziennością.

Inicjatywa Bądź Bliżej InterRisk jest kolejnym dowodem na to, że przepis na sukces w dystrybucji ubezpieczeń w kanale agencyjnym to z jednej strony otwartość na rozmowę i słuchanie partnerów biznesowych, a z drugiej konkretne narzędzia, które wspierają pracę agentów. Ważne jest również, żeby współpraca opierała się na wspólnych wartościach, takich jak uczciwość, rzetelność i wysoki poziom merytoryczny po obu stronach.

Aleksandra E. Wysocka

Wygodnie nie zawsze znaczy skutecznie

0
Aga i Rafał

W świecie, który nieustannie się zmienia, szczególnie w cyfrowej rzeczywistości, branża ubezpieczeniowa stoi przed kolejnym niełatwym zadaniem. Osiągnięcie sukcesu tutaj wymaga więcej niż tylko przestrzegania starych zasad – potrzebna jest odwaga, by wyjść poza to, co już znamy i czujemy się z tym bezpiecznie. Zastanówmy się, jak można to zrobić nie tylko skutecznie, ale i z przekonaniem.

Świat cyfrowy nie czeka na nikogo. Zmienia się z dnia na dzień, a to stwarza wyjątkowe wyzwanie. Chcąc odnieść sukces, nie można stać w miejscu ani trzymać się wyłącznie sprawdzonych metod. Trzeba mieć odwagę, by eksplorować nowe terytoria i wyznaczać nowe ścieżki.

Jak jednak podejść do tego wyzwania, by nie tylko przetrwać, ale i dobrze prosperować? Zapraszamy do wspólnej analizy kluczowych aspektów tego zagadnienia, które mogą okazać się drogowskazem na drodze do sukcesu.

Strefa komfortu a media społecznościowe

Rozwijając obecność w mediach społecznościowych, koniecznie trzeba wyjść poza własną strefę komfortu. Dla agentów i firm ubezpieczeniowych, przyzwyczajonych do bardziej tradycyjnych form komunikacji, może to oznaczać znaczną zmianę w podejściu. Jednak to właśnie opuszczenie bezpiecznych, znanych ścieżek i odważenie się na wejście na nowe, często cyfrowe terytorium, otwiera drzwi do budowania głębszych relacji z klientami.

Praktyczna wskazówka: Zacznij od określenia, co dokładnie wywołuje niepokój w kontekście mediów społecznościowych. Czy to obawa przed negatywnymi komentarzami, niepewność co do rodzaju treści, które należy publikować, czy może coś innego? Gdy już to zidentyfikujesz, podziel wyzwanie na mniejsze kroki, którymi będziesz w stanie zarządzić. Na przykład, jeśli niepewność dotyczy treści, rozpocznij od publikowania krótkich, edukacyjnych postów na tematy, w których czujesz się pewnie. Może to być wyjaśnienie podstawowych pojęć ubezpieczeniowych lub dzielenie się poradami, jak zabezpieczyć się przed powszechnymi ryzykami.

Każdy mały sukces zwiększy twoje zaufanie i zachęci do dalszego eksplorowania możliwości, jakie oferują media społecznościowe. Pamiętaj, że każde działanie online to okazja do nauki – zarówno z tego, co się udało, jak i z tego, co mogło pójść lepiej. W ten sposób stopniowo, ale konsekwentnie, będziesz w stanie przekształcić początkową niepewność w pewność siebie, otwierając nowe możliwości dla swojej firmy i budując silniejszą obecność w świecie cyfrowym.

Teoria Yerkesa-Dodsona w praktyce

Teoria Yerkesa-Dodsona pokazuje, że nieco stresu może poprawić naszą efektywność – ale tylko do pewnego punktu. W marketingu w mediach społecznościowych to oznacza, że zbyt bezpieczne podejście może nie przynieść oczekiwanych efektów. Ludzie szukają czegoś, co ich zaskoczy, czegoś nowego. Ale jednocześnie ważne jest, by nie przesadzić i nie zrobić czegoś, co byłoby trudne do zrozumienia dla twojej grupy docelowej.

Praktyczna wskazówka: Spróbuj znaleźć złoty środek w twoich działaniach w social mediach. Na przykład, jeśli do tej pory twoje posty były bardzo formalne i skupione wyłącznie na danych, wprowadź coś bardziej osobistego. Możesz opublikować historię zadowolonego klienta (oczywiście za jego zgodą) lub krótkie wideo, na którym ktoś z zespołu opowiada, dlaczego lubi pracować w twojej firmie. To zmiana, ale nie aż tak duża, by wywołać negatywną reakcję.

Pamiętaj, by obserwować reakcje na te zmiany. Jeśli widzisz, że ludziom podobają się bardziej osobiste treści, możesz stopniowo wprowadzać kolejne innowacje. Jeśli jednak odbiór jest mieszany, to znak, że warto zwolnić i może nieco dostosować kurs. To ciągły proces testowania i uczenia się, co najlepiej rezonuje z twoją publicznością.

Koniec tradycyjnego marketingu

Stawiamy tezę, że w dzisiejszych czasach bez wykorzystania mediów społecznościowych tradycyjne sposoby prowadzenia działalności w branży ubezpieczeniowej mogą nie przynieść spodziewanych rezultatów. To stwierdzenie może budzić kontrowersje, ale przykłady firm, które odniosły sukces dzięki odważnym działaniom w internecie, pokazują, jakie znaczenie mają media społecznościowe. Dzisiaj to właśnie gotowość do innowacji i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się warunków rynkowych odgrywają kluczową rolę w osiąganiu sukcesu.

Praktyczna wskazówka: Jeśli chcesz, aby twoja firma nie została w tyle, zacznij od stworzenia strategii obecności w mediach społecznościowych. Nie musi to być od razu wielka kampania na wszystkich dostępnych platformach. Wybierz jedną lub dwie, które są najpopularniejsze wśród twojej grupy docelowej, i zacznij tam budować swoją obecność. Może to być regularne publikowanie postów, które pomagają zrozumieć produkty ubezpieczeniowe, udzielanie porad, jak zabezpieczyć się przed różnymi ryzykami, czy też dzielenie się historiami klientów, którym pomogłeś. Ważne, aby treści te były wartościowe dla obecnych i potencjalnych klientów.

Następnie monitoruj reakcje i interakcje, aby dowiedzieć się, co działa, a co wymaga poprawy. Ta wiedza pomoże lepiej dostosować strategię do potrzeb i oczekiwań odbiorców. W erze cyfrowej nie można polegać wyłącznie na tradycyjnych metodach. Integracja działań online z tradycyjnymi sposobami prowadzenia biznesu to obecnie podstawa, która umożliwia utrzymanie konkurencyjności na rynku.

Podsumowanie

Oprócz odwagi do podjęcia pierwszego kroku kluczowa staje się gotowość do ciągłej nauki. Świat cyfrowy zmienia się z dnia na dzień, a to, co dzisiaj jest skutecznym narzędziem, jutro może okazać się przestarzałe. Dlatego tak ważne jest, by nie ustawać w poszukiwaniach, eksperymentowaniu i adaptowaniu się do nowych warunków. Tylko w ten sposób można zapewnić sobie miejsce na rynku, który jest coraz bardziej zdominowany przez komunikację cyfrową.

Dostosowanie się do nowych realiów nie oznacza jednak rezygnacji z dotychczasowych wartości i zalet, które przyniosły firmie sukces. Wręcz przeciwnie, chodzi o to, by znaleźć sposób na ich efektywne połączenie z nowoczesnymi narzędziami. W ten sposób można stworzyć unikalną ofertę, która będzie odpowiadać na aktualne potrzeby i oczekiwania klientów, jednocześnie zachowując to, co najlepsze z tradycyjnego modelu biznesowego.

Aga i Rafał
Razem w Mediach

Decerto dostarczy rozwiązania informatyczne na amerykański rynek ubezpieczeniowy

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Brytyjski Send Technology Solutions Ltd oraz Decerto, polski software house oferujący autorskie oprogramowanie dla ubezpieczycieli, ogłosiły nowe strategiczne partnerstwo w celu dostarczenia platformy underwritingowej – Send Underwriting Workbench – dla ubezpieczycieli komercyjnych i specjalistycznych w Europie i Ameryce Północnej.

Decerto niedawno wspierało Send w dostarczeniu Underwriting Workbench do dużego MGU z siedzibą w USA. Wdrożona u klienta platforma zapewni kompleksowy proces underwritingu, który niweluje chaos związany z przesyłaniem wniosków, nadaje priorytet jakości danych i wzbogaca je we właściwym momencie procesu. Z kolei underwriterom pozwoli skupić się na underwritingu, a nie na kwestiach administracyjnych.

– Współpracujemy z Send od samego początku jego istnienia. Wspaniale było obserwować, jak platforma rozwija się i staje się liderem w swojej kategorii. Cieszy nas fakt sfinalizowania naszego partnerstwa, ponieważ wiemy, że jesteśmy dobrym partnerem technologicznym – skomentował Marcin Nowak, członek zarządu Decerto.

Decerto prowadzi obecnie rozmowy z pozostałymi ubezpieczycielami na amerykańskim rynku w celu wdrożenia autorskich rozwiązań.

(AM, źródło: Decerto)

21 instytucji z tytułem Odpowiedzialnego i Przyjaznego Pracodawcy

0
Źródło zdjęcia: PFR Portal PPK

25 marca odbyła się VIII edycja gali wręczenia nagród specjalnych w programie „Odpowiedzialny i Przyjazny Pracodawca”. Wyróżnienia odebrało 21 pracodawców, którzy wdrożyli Pracownicze Plany Kapitałowe.

Galę zainaugurowali Bartosz Marczuk, wiceprezes PFR, oraz Robert Zapotoczny, prezes PFR Portal PPK.

– Przekroczymy dziś liczbę 100 nagrodzonych laureatów. Chciałbym ze swojej strony powiedzieć przede wszystkim dziękuję tym z państwa, którzy upowszechniacie na co dzień oszczędzanie w miejscu pracy. Dzięki pracodawcom, którzy traktują Pracownicze Plany Kapitałowe jako rozwiązanie wyzwań kadrowych, ale też możliwość gromadzenia oszczędności przez pracowników, to rozwiązanie, które wspólnie z państwem wdrażamy i upowszechniamy ,ma szeroki wymiar  – powiedział Robert Zapotoczny.

– Zawsze gdy mówię o Pracowniczych Planach Kapitałowych, używam takiego sformułowania i od samego początku uważam, że tak naprawdę cichymi bohaterami PPK są pracodawcy. Pracodawcy, którzy wdrożyli ten system i wspólnie z pracownikami finansują wpłaty do PPK, co jest ogromnie ważne. Udało nam się wspólnie – z instytucjami finansowymi, z Polskim Funduszem Rozwoju, zwłaszcza z pracodawcami – zbudować w Polsce naprawdę solidny system dodatkowego oszczędzania. Wystarczy powiedzieć, że przed Pracowniczymi Planami Kapitałowymi mieliśmy w Polsce około miliona osób, które oszczędzały systemowo na jesień życia, w tej chwili zbliżamy się do 5 milionów. W samym PPK mamy prawie już 3,5 miliona oszczędzających. Dziś aktywa PPK przekroczyły kwotę 24 miliardów złotych – zaznaczył Bartosz Marczuk.

Laureaci

Nagrodę specjalną w programie „Odpowiedzialny i Przyjazny Pracodawca” przyznano już 114 laureatom. W VIII edycji gali wyróżnienie otrzymały: Alstom Polska Oddział we Wrocławiu, Bank Spółdzielczy w Radymnie, Blum Polska, CAE Flight Services Poland, Centrum Badań Kosmicznych Polskiej Akademii Nauk, Daikin Airconditioning Poland, EDP Energia Polska, F5 Networks Poland, Fuchs Oil Corporation (PL), Jeronimo Martins Polska, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Żywcu, Nevion, Pinot, Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych Wschód, Rockwell Automation, Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Szkoła Podstawowa im. Ziemi Lubelskiej w Radawcu Dużym, Świętokrzyska Grupa Przemysłowa Industria, Teekanne Polska, Urząd Gminy Bełchatów oraz Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie.

Motywacja dla pracowników

Laureaci w swoich wystąpieniach opowiadali o początkach wdrażania programu, dziękowali za przyznanie nagrody i podkreślali ważną rolę PPK w systemie benefitów pracowniczych.

– Przede wszystkim postawiliśmy na współpracę z pracownikami, ze związkami zawodowymi, komunikację od samego początku i oczywiście duże wsparcie instytucji finansowej. 80% pracowników przystąpiło do programu – powiedziała przedstawicielka firmy Alstom Group.

Bardzo chciałam podziękować Portalowi PPK za wyróżnienie. Należy się ono wszystkim nauczycielom Szkoły Podstawowej im. Ziemi Lubelskiej w Radawcu Dużym, którzy przystąpili do programu PPK – powiedziała dyrektorka Hanna Szymańska. To pierwsza szkoła podstawowa, która otrzymała wyróżnienie.

Wielu z nagrodzonych pracodawców nie tylko zaangażowało się w edukację i wdrożenie programu, ale także oferuje maksymalną wpłatę pracodawcy w wysokości 4%, tak jak np. Starostwo Powiatowe w Poznaniu.

Laureatów wyróżnienia wskazują instytucje finansowe prowadzące PPK. Celem zainaugurowanego w 2019 roku programu „Odpowiedzialny i Przyjazny Pracodawca” jest wyróżnienie przedsiębiorców, którzy wykazali się szczególnym zaangażowaniem we wdrażaniu Pracowniczych Planów Kapitałowych w swoich firmach, wykorzystując PPK jako element systemu benefitów pracowniczych i osiągając wysoką partycypację w programie.

(AM, źródło: PFR Portal PPK)

SPBUiR: Jak zbudować optymalny program OC dla ochrony gospodarstwa i przedsiębiorstwa rolnego

0
Źródło zdjęcia: Canva

11 kwietnia odbędzie się szkolenie „Odpowiedzialność cywilna posiadacza gospodarstwa rolnego. Ubezpieczenia obowiązkowe: odpowiedzialność cywilna z tytułu prowadzenia gospodarstwa rolnego oraz OC z tytułu ruchu pojazdów mechanicznych. Optymalny zakres dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności dla producentów rolnych. Ubezpieczenia upraw: optymalny zakres, kwotowanie składki, ekonomiczne uzasadnienie stosowania, proces likwidacji szkód”. Wydarzenie organizowane przez Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych poprowadzi dr hab. Krzysztof Łyskawa z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członek zarządu Agro Ubezpieczenia TUW.

Agenda szkolenia:

Blok A: Jak zbudować optymalny program ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej dla ochrony gospodarstwa i przedsiębiorstwa rolnego?

a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej rolników:

  • wartość sumy gwarancyjnej,
  • sposób określenia zdarzenia, za które odpowiedzialność ponosi zakład ubezpieczeń,
  • stosowane wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności.

b) Dobrowolne ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej:

  • uzupełnienie dla obowiązku czy budowanie odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy – analiza zakresu działalności,
  • wyłączenie i ograniczenia odpowiedzialności.

c) Budowanie programu ubezpieczenia w przypadku współpracy podmiotów zaangażowanych w produkcję rolniczą.

Blok B: Jakie trudności należy definiować w budowaniu optymalnej ochrony w zakresie ubezpieczenia upraw?

  • ubezpieczenia dotowane a ubezpieczenia komercyjne – czy to nas ogranicza?
  • zakres ubezpieczenia, czyli poszukiwanie odpowiedniej definicji zdarzeń (modyfikacje),
  • ekonomiczne wykorzystanie ubezpieczeń upraw, czyli po co rolnikom taka ochrona?
  • składki ubezpieczeniowe – czy i w jakim zakresie możemy wpływać na kwotacje?
  • proces likwidacji szkód – na polu czy w biurze? Jak być skutecznym w prowadzeniu tego procesu?

Rozpoczęcie szkolenia jest zaplanowane na godz. 11.00, a jego zakończenie na 15.00.

Rejestracja

(AM, źródło: SPBUiR)

PKO Ubezpieczenia organizuje Balance Space w centrum Warszawy

0
Źródło zdjęcia: PKO Ubezpieczenia

Już 13 kwietnia PKO Ubezpieczenia udostępni w Rotundzie PKO BP weekendową przestrzeń warsztatową. Balance Space to cykl wydarzeń, podczas których zaproszeni przez ubezpieczyciela eksperci będą rozmawiać o czterech filarach dobrostanu człowieka: emocjach, ciele, aktywności oraz relacjach.

Do udziału w przedsięwzięciu zostali zaproszeni eksperci, którzy pomogą uczestnikom warsztatów odkryć sposoby na osiągnięcie równowagi. Przedstawią oni proste techniki pracy z własnymi zasobami, które łączą w sobie naukową rzetelność z czułością i szacunkiem. Ponadto nauczą, jak wspierać psychikę poprzez pracę z ciałem i aktywność.

– Ruszamy z niezwykłym projektem, który pomoże oswajać tak ważne obszary naszego życia – emocje, aktywność czy relacje z bliskimi i w pracy. Otwieramy przestrzeń dla dorosłych, a także dzieci – chcemy w przystępny sposób przedstawić psychologiczne aspekty naszego życia. Pokazać, jak ważny mają wpływ na samopoczucie, a także na zdrowie. Nie będą to tylko prelekcje specjalistów, lecz również praktyczna okazja, aby poćwiczyć te umiejętności, które pomogą nam lepiej zrozumieć siebie, innych ludzi czy świat wokół nas – mówi Ewa Kapacka, dyrektorka Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia.

Wstęp do Balance Space jest całkowicie bezpłatny. O możliwości udziału w dwudniowym spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń przez facebooka PKO Ubezpieczenia. Relację z wydarzenia będzie można śledzić na social media towarzystwa. Tu także znajdą się informacje o kolejnych spotkaniach z cyklu Balance Space.

(AM, źródło: PKO Ubezpieczenia)

InterRisk na konferencji Nowoczesny Dyrektor

0
Źródło zdjęcia: InterRisk

W dniach 8–9 kwietnia w Jachrance odbywa się 11. edycja konferencji Nowoczesny Dyrektor przeznaczona dla menedżerów placówek oświatowych. Wśród panelistów spotkania znaleźli się eksperci InterRisk, którzy omówią temat wyzwań w zawodzie nauczyciela i wskażą najlepsze rozwiązania w zakresie ochrony ubezpieczeniowej.

W pierwszym dniu konferencji wystąpił Mateusz Kubiak, kierownik w Zespole Obsługi Spraw Sądowych w Dziale Prawnym InterRisk, w panelu zatytułowanym „Dyrektorze! Bądź odporny na codzienne wyzwania na przykładzie ubezpieczenia Ochrony Prawnej”.

– Trzeba pamiętać o różnych wyzwaniach, z jakimi mają do czynienia dyrektorzy szkół w swojej codziennej pracy, dlatego podczas panelu przedstawię różne sytuacje, z którymi mogą się spotkać i w których wymagać będą wsparcia prawnika. Opowiem także o Ochronie Prawnej, czyli naszym unikatowym rozwiązaniu w szerokim wachlarzu ubezpieczeń InterRisk – zapowiadał Mateusz Kubiak.

Z kolei w drugim panelu „Niewiedza drogo kosztuje. Polisa w teczce dyrektora, czy wiesz co masz?” wystąpili Karolina Wojdyła-Adamska, koordynatorka ds. Prawnych InterRisk, oraz Piotr Łoza, dyrektor Departamentu MŚP i Klienta Indywidualnego InterRisk.

– Co roku w polskich szkołach dochodzi do około 100 tysięcy wypadków z udziałem uczniów. Podczas panelu podpowiemy, jak uchronić się przed zdarzeniami losowymi, które trudno przewiedzieć. Przedstawimy przykłady szkód oraz znajdziemy najlepsze rozwiązania dla dyrektorów szkół – mówił Piotr Łoza.

(AM, źródło: InterRisk)

Odc. 250 – Ubezpieczenie mienia w transporcie Cargo

0

O ubezpieczeniu mienia w transporcie w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji opowiedzą Dorota Sworowska i Anna Pawłowska z PZU. Rozmawia Aleksandra E. Wysocka.
 
Dowiesz się:

  • Jak kształtuje się obecny rynek ubezpieczeń cargo?
  • Jaki będzie ten rok dla ubezpieczycieli cargo?
  • Jak wygląda oferta PZU w zakresie ubezpieczenia cargo?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W APPLE PODCASTS | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

18,417FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie