Clicket i AXA Partners chcą ubezpieczać studentów

0
710

Funkcjonujący od końca października polski start-up Clicket chce zrewolucjonizować rynek ubezpieczeń osobistych, szczególnie wśród młodych klientów. Przygotowana przezeń aplikacja internetowa (a niedługo także mobilna) już teraz oferuje pierwsze produkty opracowane we współpracy z AXA Partners.

– Clicket to szybkie i proste ubezpieczenia. Pamiętam, że gdy sam byłem studentem, brakowało mi miejsca, gdzie mógłbym załatwić swoje sprawy finansowe w prosty i przejrzysty sposób – przyznaje Michał Gałagus, prezes Clicket i jeden z pomysłodawców projektu. – Nasze rozwiązanie kierujemy głównie do ludzi młodych, w szczególności studentów, którzy często są bardzo zabiegani. Obecnie, ze względu na procedury i koszty, osoby te, zniechęcone formalnościami i procesem zakupu ubezpieczenia, zwyczajnie z niego rezygnują lub zdają się na wybór zasugerowany przez kogoś innego – dodaje.

Nowe rozwiązanie proponowane przez Clicket daje możliwość ubezpieczenia się w prosty i intuicyjny sposób, a cały proces zajmie kilka minut. Aby skuteczniej dotrzeć do studentów, firma nawiązuje współpracę z samorządami i organizacjami, a także uczelniami wyższymi. Aplikacja daje możliwość założenia profilu z podstawowymi danymi, jak imię, nazwisko, adres i PESEL klienta. Po zalogowaniu użytkownik wybiera spośród gotowych wariantów ubezpieczenia. Wystarczy, że wskaże produkt, wypełni krótki formularz i dokona płatności. Ochrona zaczyna działać od razu, a wszystkie potwierdzenia i dokumenty trafiają na adres e-mail podany przy rejestracji. Aplikacja nie ma ograniczeń czasowych i lokalizacyjnych. Ubezpieczyć można się z każdego miejsca na świecie i o dowolnej porze.

– Jesteśmy dumni z tego, że dzięki udziałowi w programie akceleracyjnym realizowanym przez Accelpoint mamy możliwość wyszukiwania nisz rynkowych i aktywnego kształtowania trendów. Oferta przygotowana we współpracy z Clicket ma odpowiadać na potrzeby ludzi świadomych, którzy cenią swój czas i są aktywnymi użytkownikami aplikacji mobilnych i internetowych. Nasze ubezpieczenia zapewnią kompleksową ochronę w różnych płaszczyznach naszego życia, a ich zakup jest bardzo prosty – mówi Łukasz Hajkowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży AXA Partners w Polsce 

Obecnie Clicket oferuje ubezpieczenia NNW, turystyczne oraz kosztów leczenia dla cudzoziemców przebywających w Polsce Ambicje jego twórców sięgają jednak dużo dalej.

– Potrzeby naszych klientów nieustannie ewoluują. Wraz z rozwojem technologii, zmianami zasad funkcjonowania społecznego przychodzą nowe ryzyka, przed którymi klienci chcą się uchronić. Kiedyś mało kto myślał o ubezpieczeniu przed uszkodzeniem wyświetlacza w smartfonie, dziś jest to oferowane niemal przy każdej sprzedaży urządzenia – zapewnia Tomasz Wojciechowski, odpowiedzialny w Clicket za rozwój i wdrażanie nowych produktów ubezpieczeniowych w aplikacji.

(AM, źródło: AXA Partners)