CUK umacnia relacje i rozmawia z partnerami w całym kraju

0
575

Kluczowi menedżerowie oraz zarząd multiagencji CUK Ubezpieczenia zakończyli „Postaw na CUK” – cykl spotkań z partnerami biznesowymi w całym kraju, stanowiący forum wymiany poglądów i rozmów o rozwoju biznesu.

Przesłanką do organizacji cyklu spotkań, które umożliwiłyby integrację z partnerami, był przede wszystkim rozwój sieci dystrybucyjnej multiagencji, która obecnie liczy ponad 500 punktów stacjonarnych i 2500 agentów w całej Polsce. Innym czynnikiem był szereg zmian wprowadzonych przez CUK Ubezpieczenia, które istotnie rozwinęły biznesy partnerów. 

– Cykliczne spotkania z partnerami to idealna przestrzeń do omówienia kluczowych projektów oraz wyników za ostatni rok. Są z nami przedstawiciele każdej z naszych sieci zewnętrznych: właściciele placówek franczyzowych, punktów partnerskich, sieci agentów wyłącznych CUK oraz niezależnych doradców. Cieszymy się, bo kolejny raz możemy podsumować świetnie wyniki sprzedażowe i przedstawić efekty wdrożenia najistotniejszych zmian – mówi Jacek Byliński, prezes zarządu CUK Ubezpieczenia.

OmniCUK sztandarowym przedsięwzięciem roku

Kołem zamachowym dla rozwoju CUK Ubezpieczenia są innowacje. Kluczowym projektem w tym obszarze była integracja wszystkich kanałów sprzedaży i wprowadzenie pełnego modelu sprzedaży wielokanałowej (omnichannel). W jej efekcie powstał nowy model sprzedaży pod nazwą OmniCUK. System umożliwia zakup polis w każdej domenie sprzedażowej multiagencji. Wprowadzone rozwiązanie zapewnia agentowi prowizję bez względu miejsce zakupu polisy, rozbudowę bazy klientów oraz profity płynące ze wznowień i dodatkowego uproduktowienia.

– OmniCUK jest strategicznym projektem. Dzięki integracji wszystkich kanałów sprzedaży pomaga agentom i działa na ich korzyść. Agent jak dotychczas wykonuje swoją pracę, a wprowadzona innowacja zapewnia prowizję przy zakupach polis we wszystkich płaszczyznach aktywności komercyjnej CUK, a są to m.in. aplikacja, strona cuk.pl, contact center, strefa klienta, social media oraz mobilne rozwiązania CUK. OmnicCUK daje również gwarancję przypisania klienta do bazy agenta oraz prowizje przy kolejnych wznowieniach – mówi Jacek Byliński.

Innowacje, rozbudowa portfela i sieci priorytetami na 2023 r.

Działania multiagencji w kolejnym roku będą koncertowały się głównie na wzroście liczby klientów, rozbudowie sieci terenowej, dywersyfikacji portfela produktowego oraz kolejnych innowacjach technologicznych.

– Skupiamy się na przyszłości i realizacji strategii. Takie spotkania dają nam nową energię i motywują do działania. Mamy świadomość, że ambitne plany możemy zrealizować, działając zespołowo. Podsumowanie kluczowych elementów rozwoju firmy oraz owocne dyskusje pokazują, co jest dla nas istotne i jakie perspektywy rozwoju mają nasi partnerzy biznesowi we wspólnym budowaniu biznesu – dodaje Jacek Byliński.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl