CUK wprowadza aktualizację kalkulatorów i systemu CRM dla agentów

0
802

CUK Ubezpieczenia wprowadził szereg innowacji w internetowej sprzedaży polis. W ich efekcie sprzedaż multiagencji w kanale online wzrosła w lutym o 200% r/r. Firma wdrożyła również istotne zmiany w firmowym CRM, dzięki czemu agenci zyskali nowe funkcjonalności, pozwalające na szybszą obsługę klienta.

Wprowadzona niedawno aktualizacja kalkulatora ubezpieczeń komunikacyjnych na stronie cuk.pl znacznie ułatwiła proces zakupu polisy. Multiagencja jako pierwsza w Polsce wprowadziła szybką ścieżkę, w ramach której klient podaje tylko 2 dane (numer rejestracyjny oraz datę urodzenia). Efektem wdrożenia było skrócenie drogi zakupowej o 50%. Dzięki integracji wszystkich kanałów sprzedaży w systemie OmniCUK oraz możliwości prowadzenia sprzedaży bezpośredniej poprzez indywidualne linki w ramach CUK Direct dla Agenta, aktualizacja kalkulatorów przekłada się również na wyższe prowizje dla pośredników.

– Potwierdzają się nasze prognozy wskazujące dynamiczny wzrost zakupu polis przez internet. Ta zmiana jest najbardziej widoczna w obszarze polis komunikacyjnych, dlatego dążymy do skracania procesów. Wcześniej klient musiał sam podawać dane pojazdu, model, markę, wersję wyposażenia itp. Dziś klient może szybko wykonać kalkulację i sprawdzić swoją cenę w CUK, w szczególności w dobie wzrostu stawek ubezpieczeń staje się to niezwykle ważne – mówi Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce CUK Ubezpieczenia.

Istotne zmiany wprowadzono również w najważniejszym narzędziu, z którego korzystają agenci multiagencji, czyli WebCUK. Tutaj także nastąpiła integracja z krajowymi bazami danych i skrócenie procesu obsługi. Teraz do pozyskania danych pojazdu wystarczy agentowi numer rejestracyjny oraz PESEL. System zyskał nowy intuicyjny wygląd oraz generator kodów QR, które wspomagają sprzedaż przez linki indywidualne.

– Dbamy o całościowy rozwój firmy. Każdą innowację postrzegamy przez pryzmat korzyści dla agentów i klientów. To początek istotnych zmian. Realizujemy wiele ciekawych rozwiązań, które mają przełożyć się na wzrost doświadczenia i zadowolenia agenta oraz klienta – dodaje Marcin Dyliński.

(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)