Marsh: Firmy przewidują problemy z utrzymaniem pracowników i cyberbezpieczeństwem
Cyberbezpieczeństwo, przyciąganie i utrzymanie talentów, prywatność danych i nadmierna eksploatacja kadry pracowniczej stanowią główne zagrożenia dla firm – wynika z badania Mercer Marsh Benefits.
Dynamicznie...
Menedżer w świecie nowych technologii
Odpowiedzialność za zarządzanie organizacją w cyfrowym świecie staje się obecnie jednym z kluczowych elementów przywództwa. Transformacja technologiczna biznesu zachodzi w błyskawicznym tempie i choć...
PZU spadł w majątku i wzrósł w życiówce
Wyraźny spadek przypisu z ubezpieczeń majątkowych, a jednocześnie świetne wyniki sprzedaży w działalności życiowej. Mocny spadek zysku netto wskutek strat w biznesie bankowym, a...
Wiener TU: Koszty leczenia ubezpieczeniowym priorytetem wyjeżdżających z biurem podróży
Z najnowszego badania Wiener TU wynika, że 42% respondentów, którzy przy wyjeździe na tegoroczne ferie planują skorzystać z usług biura podróży lub innego organizatora...
KNF ukarała LINK4
Komisja Nadzoru Finansowego poinformowała, że 25 sierpnia podjęła decyzję o nałożeniu kar pieniężnych na LINK4. Łączna suma sankcji wynosi 58,9 tys. zł.
KNF wyjaśniła, że...
Nieobecni głosu nie mają
Od wielu już lat przy różnych okazjach rozmawiam z przedstawicielami branży ubezpieczeniowej na temat braku adekwatnej reprezentacji agentów ubezpieczeniowych w Polsce. Ubezpieczyciele mają PIU,...
Itaka ubezpieczy klientów na wypadek deszczu podczas wakacji
Biuro podróży Itaka we współpracy z Climatica Insurance Solutions wprowadziło ubezpieczenie parametryczne zapewniające rekompensatę za każdy deszczowy dzień wakacji. Polisa jest dostępna dla pobytów...
Marcin Zieliński na czele Europ Assistance Polska
Jak dowiedziała się „Gazeta Ubezpieczeniowa”, Ryszard Grzelak nie kieruje już Europ Assistance Polska. Nowym dyrektorem generalnym został Marcin Zieliński, dotychczasowy dyrektor Departamentu Sprzedaży asystora. Biuro...
Sztuczna inteligencja podbija branżę ubezpieczeniową
Nie wystarczy już tylko dobrze obsłużyć klienta. W świecie cyfrowym trzeba to zrobić zarówno szybko, jak i sprawnie, aby klient nie czekał na świadczenie...
Droga na wakacje lekka, łatwa i… pewna
Na półmetku sezonu letniego postaram się przypomnieć, na co zwrócić uwagę podczas podróży autem, aby móc cieszyć się każdym dniem urlopu bez nieprzewidzianych niespodzianek....