W placówce przyszłości fachowa wiedza medyczna idzie w parze z innowacjami
Rozmowa z Anną Janiczek, prezes PZU Zdrowie, dyrektor zarządzającą ds. ubezpieczeń zdrowotnych, marketingu i relacji z klientem w Grupie PZU
Aleksandra E. Wysocka: – Ilu...
Pozyskujemy klientów nawet w ekstremalnych warunkach
Rozmowa z Adamem Malinowskim, wiceprezesem SIGNAL IDUNA, oraz Wojciechem Solińskim, dyrektorem Biura Sprzedaży Ubezpieczeń SIGNAL IDUNA
Aleksandra E. Wysocka: – Za nami wyjątkowe półrocze dla...
UFG stawia na dostęp cyfrowy dla klientów
Klienci Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego i Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego mogą już korzystać z Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej do zakładania konta w obydwóch instytucjach. Logowanie się...
MetLife: Monika Spadło-Kolano zastąpi Mirosława Kisyka
Zarząd MetLife TUnŻiR S.A. poinformował, że 8 października Mirosław Kisyk złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu spółki i jednocześnie zakończył współpracę z MetLife....
Hej ho, hej ho, do pracy (zdalnej) by się szło!
Pamiętają państwo „Królewnę Śnieżkę i siedmiu krasnoludków”? Słowa jednej z piosenek tego arcydzieła animacji Walta Disneya z 1937 r., będące (z minimalną zmianą) tytułem...
Jaka szkoda… gdy cyberprzeszkoda?
Wpływ rozwijających się technologii informatycznych na rynek ubezpieczeń to fakt. Zmiany legislacyjne dotyczące polskiego cyberbezpieczeństwa i rewizja Dyrektywy NIS podążają śladem postępu rozwiązań IT,...
Połączone izby Sądu Najwyższego rozstrzygną rozbieżności dotyczące zadośćuczynień
Pierwsza Prezes Sądu Najwyższego przedstawiła wniosek o rozstrzygnięcie rozbieżności w wykładni prawa występującej w orzecznictwie SN w zakresie dotyczącym tego, czy osobom bliskim poszkodowanego...
Ciężkie działa w sporze o Rzecznika Finansowego
Zaostrza się spór o przyszłość systemu ochrony konsumenta – członkowie Doradczego Komitetu Naukowego przy Rzeczniku Finansowym przekazali premierowi Mateuszowi Morawieckiemu swoje uwagi do projektu...
Kliencie, pogadaj z botem
Microsoft szacuje, że obecnie aktywnych botów pomagających w obsłudze klienta i innych powtarzalnych scenariuszach interakcji z użytkownikiem jest ok. 30 tys. Nad ich rozwojem...
AXA: Pandemia gorsza od zmiany klimatu
Dla profesjonalistów branży ubezpieczeniowej pandemia znalazła się w tym roku na pierwszym miejscu listy największych obaw. Z badania opublikowanego przez francuskiego ubezpieczyciela AXA wynika,...