Featured - Strona 326 z 389 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

W placówce przyszłości fachowa wiedza medyczna idzie w parze z innowacjami

Rozmowa z Anną Janiczek, prezes PZU Zdrowie, dyrektor zarządzającą ds. ubezpieczeń zdrowotnych, marketingu i relacji z klientem w Grupie PZU Aleksandra E. Wysocka: – Ilu...

Pozyskujemy klientów nawet w ekstremalnych warunkach

Rozmowa z Adamem Malinowskim, wiceprezesem SIGNAL IDUNA, oraz Wojciechem Solińskim, dyrektorem Biura Sprzedaży Ubezpieczeń SIGNAL IDUNA Aleksandra E. Wysocka: – Za nami wyjątkowe półrocze dla...

UFG stawia na dostęp cyfrowy dla klientów

Klienci Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego i Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego mogą już korzystać z Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej do zakładania konta w obydwóch instytucjach. Logowanie się...

MetLife: Monika Spadło-Kolano zastąpi Mirosława Kisyka

Zarząd MetLife TUnŻiR S.A. poinformował, że 8 października Mirosław Kisyk złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu spółki i jednocześnie zakończył współpracę z MetLife....

Hej ho, hej ho, do pracy (zdalnej) by się szło!

Pamiętają państwo „Królewnę Śnieżkę i siedmiu krasnoludków”? Słowa jednej z piosenek tego arcydzieła animacji Walta Disneya z 1937 r., będące (z minimalną zmianą) tytułem...

Jaka szkoda… gdy cyberprzeszkoda?

Wpływ rozwijających się technologii informatycznych na rynek ubezpieczeń to fakt. Zmiany legislacyjne dotyczące polskiego cyberbezpieczeństwa i rewizja Dyrektywy NIS podążają śladem postępu rozwiązań IT,...

Połączone izby Sądu Najwyższego rozstrzygną rozbieżności dotyczące zadośćuczynień

Pierwsza Prezes Sądu Najwyższego przedstawiła wniosek o rozstrzygnięcie rozbieżności w wykładni prawa występującej w orzecznictwie SN w zakresie dotyczącym tego, czy osobom bliskim poszkodowanego...

Ciężkie działa w sporze o Rzecznika Finansowego

Zaostrza się spór o przyszłość systemu ochrony konsumenta – członkowie Doradczego Komitetu Naukowego przy Rzeczniku Finansowym przekazali premierowi Mateuszowi Morawieckiemu swoje uwagi do projektu...

Kliencie, pogadaj z botem

Microsoft szacuje, że obecnie aktywnych botów pomagających w obsłudze klienta i innych powtarzalnych scenariuszach interakcji z użytkownikiem jest ok. 30 tys. Nad ich rozwojem...

AXA: Pandemia gorsza od zmiany klimatu

Dla profesjonalistów branży ubezpieczeniowej pandemia znalazła się w tym roku na pierwszym miejscu listy największych obaw. Z badania opublikowanego przez francuskiego ubezpieczyciela AXA wynika,...
18,045FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie