MetLife na celowniku NN Group
NN Group złożyła ofertę przejęcia części działalności MetLife w Europie. Grupa poinformowała, że zgodnie z jej strategią potencjalna akwizycja byłaby szansą na umocnienie wiodącej...
Ubezpieczyciele majątkowi nie chcą płacić za skutki Covid-19
W ubezpieczeniach majątkowych coraz częściej stosuje się wyłączenia odpowiedzialności w zakresie bezpośrednich i pośrednich następstw chorób zakaźnych. To efekt doświadczeń zarówno z wcześniejszymi epidemiami, jak...
Gala Złotych Rombów 2021. CUK świętuje sukcesy z partnerami
Pod koniec maja w CUK Ubezpieczenia wiele się działo. Poza intensywną pracą nad nowymi narzędziami dla agentów oraz klientów i planowaniem działań rozwojowych odbyła...
Ustawa o prawie do zadośćuczynienia przyjęta przez aklamację
Sejm jednomyślnie przyjął przedstawioną przez Prezydenta RP nowelizację kodeksu cywilnego, przyznającą prawo do zadośćuczynienia dla najbliższych członków rodziny osób, które na skutek czynu niedozwolonego...
Jacek Smolarek na czele Signal Iduna w Polsce
Signal Iduna Polska ma nowego prezesa. Decyzją Walnego Zgromadzenia obu spółek grupy z dniem 1 lipca ich stery przejmie Jacek Smolarek, w przeszłości m.in....
Roger Hodgkiss zatwierdzony jako szef spółek ubezpieczeniowych Generali w Polsce
25 czerwca podczas posiedzenia Komisji Nadzoru Finansowego wydano jednogłośną zgodę na powołanie Rogera Hodgkissa na stanowisko prezesa zarządu obu towarzystw Generali w Polsce oraz...
Zmieniamy oblicze car assistance w Polsce
Rozmowa z Pawłem Zawiszą, dyrektorem ds. rozwoju biznesu w ARC Europe Polska
Aleksandra E. Wysocka: – Od 1 czerwca Starter24 stał się ARC Europe Polska....
Oczekiwania klientów rosną i będą rosły
Rozmowa z Aleksandrą Agatowską, prezes PZU Życie
Aleksandra E. Wysocka: – PZU opublikował ostatnio raport dotyczący doświadczenia klienta zatytułowany „CX. Trwała przyjaźń z klientem”. Tymczasem...
Kocham To Dbam – nowy program ubezpieczeniowy Signal Iduna, Unilink i SAU
Unilink wspólnie ze Szkolną Agencją Ubezpieczeniową i Signal Iduna uruchomiły projekt ubezpieczeń dzieci i młodzieży o nazwie Kocham To Dbam. Już od 24 czerwca...
Cztery najczęstsze błędy w sprzedaży ubezpieczeń
Ostatnimi czasy biorę udział w wielu projektach sprzedażowych dotyczących zwiększenia skuteczności kontaktu z klientem. Część działań dotyczy kontaktu bezpośredniego, a część telefonicznego. Wynikiem tych...