Koniec podchodów
Jako reprezentant insurtechów należę do tej części obserwatorów, która uważa, że ewolucje technologiczne w polskich zakładach ubezpieczeń już powinny się szeroko dziać, i która...
Mam wymyśloną pracę
Kiedyś, podczas rozmowy z moją 10-letnią siostrą usłyszałam, że mam wymyśloną pracę. Wiktoria stwierdziła, że ona będzie fryzjerką (od tego czasu zmieniło się to...
Biznes zdrowotny i życiowy filarami nowej strategii PZU
Grupa PZU pracuje nad przygotowaniem nowej kilkuletniej strategii, której bardzo mocnym elementem będzie segment zdrowotny. Pełne efekty współpracy z bankami w grupie PZU widoczne...
Link4 utworzył klub dla najlepszych agentów
Po kilku miesiącach przygotowań wystartował Klub TOP Agent – najnowsza inicjatywa Link4, skierowana do agentów, którzy wyróżniają się zaangażowaniem, efektywną współpracą z towarzystwem i...
Brokerzy cenią przewidywalność i partnerskie podejście
Rozmowa ze Zbigniewem Jęksą, dyrektorem zarządzającym ds. sprzedaży korporacyjnej w AXA Ubezpieczenia.
Aleksandra
E. Wysocka: – Jakie miejsce zajmują ubezpieczenia korporacyjne w
strukturze wyników rocznych AXA w...
Śniadanie biznesowe „Proces likwidacji szkód – aspekty prawne”
27
lutego w Warszawie odbędzie się III śniadanie biznesowe dla
zakładów ubezpieczeń. Spotkanie będzie poświęcone prawnym
aspektom procesu likwidacji szkód, z uwzględnieniem szkód
transgranicznych. Patronem medialnym wydarzenia jest...
Konferencja: Ludzie, procesy, robotyzacja
26
lutego w Warszawie odbędzie się konferencja „BPM Trends –
zarządzanie i automatyzacja procesów biznesowych”. Podczas
wydarzenia zostaną przedstawione aktualne trendy, innowacje oraz
strategie w obszarze zarządzania oraz...
Recepta zespołu ekspertów SPBUiR na kontrowersyjne praktyki w sektorze brokerskim
W wyniku pogłębionej dyskusji środowiskowej członkowie Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych udzielili votum zaufania dla przewodniczącego Komisji Etyki SPBUiR, wyrażonego jednogłośnym poparciem w...
Likwidacja szkód na miarę XXI wieku
O doświadczenia klienta warto dbać na każdym etapie współpracy. Jednak bez względu na to, jak dobrze oceni on swojego ubezpieczyciela w trakcie trwania tej...
Czas na ubezpieczenia czwartej generacji
O internecie rzeczy, telematyce i sztucznej inteligencji mówi się w naszej branży nie od dziś. Niewiele jest jednak konkretnych wdrożeń, które wykorzystywałyby te zdobycze...