Spontan to o wiele za mało
Kończy się powoli narodowa kwarantanna i poświąteczny letarg. Zdążyliśmy już nawet porzucić niektóre z noworocznych postanowień. Nie dajmy się jednak zwieść sennej atmosferze pustych...
Oferta inwestycyjna UNIQA dostępna zdalnie przez aplikację
UNIQA TFI i Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych wdrożyły rozwiązanie umożliwiające całkowicie zdalne korzystanie z bogatej oferty produktów inwestycyjnych. Wystarczy e-dowód oraz smartfon z NFC...
O zrównoważonym rozwoju, wyzwaniach oraz resolution na konferencji Ubezpieczenia: Sprzedaż, Innowacje, Ryzyko
28 września w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie odbyła się konferencja Ubezpieczenia: Sprzedaż, Innowacje, Ryzyko. Jest to nowa inicjatywa podjęta w ramach Europejskiego...
Uruchamianie sprzedaży w multiagencji
W każdej firmie sprzedażowej zaszyty jest niewykorzystany potencjał sprzedażowy. Mam na myśli braki w sposobie funkcjonowania doradców, które powodują, że w kontaktach z klientami...
Ponad pół miliarda złotych przypisu z prywatnych polis zdrowotnych
Ponad 3,5 miliona Polaków było objętych ochroną w ramach prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych na koniec czerwca tego roku. Polska Izba Ubezpieczeń przewiduje, że ta liczba...
Sprzedaż polis komunikacyjnych spada, a rentowność i tak rośnie
Opublikowane przez Komisję Nadzoru Finansowego podsumowanie wyników finansowych polskiego rynku ubezpieczeń za trzy kwartały obecnego roku pokazało, że mimo wyraźnego spadku sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych...
Cyber dla opornych
Nie chodzi jednak o kolejną pozycję z serii książek z żółto-czarną okładką (oryginalnie z ang. For dummies, czyli literalnie Dla bałwanów – na marginesie,...
HaloTUwarta – nowy rozdział w komunikacji z pośrednikami
Warta uruchomiła nową platformę komunikacyjną dla swoich sieci sprzedaży. Serwis haloTUwarta to wiele ułatwień w codziennej pracy pośredników. Portal gromadzi w jednym miejscu wszystkie...
DNA Biznesu, czyli kurs na sprzedaż
Czym jest sukces sprzedażowy w XXI w.? Jak w dobie nieustających zmian w zakresie produktów, procesów sprzedażowych, technologii i oczekiwań klientów osiągnąć sukces w...
Sześć miesięcy w ubezpieczeniach okiem „Gazety Ubezpieczeniowej”
Pierwsza połowa roku była okresem, w którym miało miejsce mnóstwo wydarzeń o szczególnym znaczeniu do polskich ubezpieczeń. Przyjrzyjmy się tym, które „Gazeta Ubezpieczeniowa” uznała...