Dodatek specjalny TECHNOLOGIA W UBEZPIECZENIACH:
- Jacek Gleba, MDT Medical: Pacjent leczony 30% taniej i efektywnie – czy to możliwe? – str. 10
- Aneta Żelazny, epruf: Jak technologia zmienia doświadczenie klienta? – str. 11
- Radosław Bartosik, Mentax: Jak uczłowieczyć automatyzację, czyli o tym, że proces też ma twarz – str. 12
- Tomasz Kasprzak, Trasti: Cyfrowe innowacje sprawdzają się w likwidacji szkód komunikacyjnych – str. 13
- Krzysztof Dziekoński, Altkom Software: Klienci nie chcą rozmawiać z botami. Czy AI poprawi CX od strony operacyjnej? – str. 15
KLIENT W CENTRUM:
- dr Michał Ziemiak, Rzecznik Finansowy: W ochronie konsumentów ważna jest szybkość działania – str. 16
- Anna Krajewska-Horosz, InterRisk: Rzecznik Klienta w InterRisk – od słuchania do realnych zmian – str. 18
- Justyna Sabała, Vienna Life: Nie fajerwerki, tylko zaufanie. O prawdziwym doświadczeniu klienta w ubezpieczeniach – str. 19
Poza tym w numerze:
- Aleksandra E. Wysocka: Podsumowanie tygodnia. Deregulacja, zdrowie psychiczne i podpalanie magazynów – str. 2
- PZU: Od polisy do kultury bezpieczeństwa – str. 3
- Andrzej Czyrko, TFI PZU: Nowe otwarcie na rynku UFK – str. 5
- Marcin Zieliński, Europ Assistance Polska: Polski klient assistance ma lepiej niż na Zachodzie i wciąż o tym nie wie – str. 7
- PZU: #MDRT.PZU to droga, która wiele zmienia – str. 8
- Unum: Ubezpieczenia życiowe w epoce długowieczności – str. 21
- Tomasz Kłosin: Menedżer zespołu – jak nie być tylko kontrolerem wyników – str. 24
- Marcin Szmidtke: Pokolenie Z – leniwi, roszczeniowi, a do tego… już oszczędzają na emeryturę – str. 24
- Sławomir Dąblewski: Zwrot zatrzymanych wartości wykupu opodatkowany – str. 25
- Grzegorz Piotrowski: Dwie dekady z IKE – str. 25
- Adam Kubicki: Jakie emocje klienta powodują zakup – str. 26
- Maja Burdajewicz: Jeszcze tylko jedna opcja… – str. 26
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń
Ilona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566
Koszt i czas dostawy
- E-wydanie
- Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
- Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.





