Gazeta Ubezpieczeniowa nr 42/2025

0
1488

Dodatek specjalny TECHNOLOGIA W UBEZPIECZENIACH:

  • Jacek Gleba, MDT Medical: Pacjent leczony 30% taniej i efektywnie – czy to możliwe? – str. 10
  • Aneta Żelazny, epruf: Jak technologia zmienia doświadczenie klienta? – str. 11
  • Radosław Bartosik, Mentax: Jak uczłowieczyć automatyzację, czyli o tym, że proces też ma twarz – str. 12
  • Tomasz Kasprzak, Trasti: Cyfrowe innowacje sprawdzają się w likwidacji szkód komunikacyjnych – str. 13
  • Krzysztof Dziekoński, Altkom Software: Klienci nie chcą rozmawiać z botami. Czy AI poprawi CX od strony operacyjnej? – str. 15

KLIENT W CENTRUM:

  • dr Michał Ziemiak, Rzecznik Finansowy: W ochronie konsumentów ważna jest szybkość działania – str. 16
  • Anna Krajewska-Horosz, InterRisk: Rzecznik Klienta w InterRisk – od słuchania do realnych zmian – str. 18
  • Justyna Sabała, Vienna Life: Nie fajerwerki, tylko zaufanie. O prawdziwym doświadczeniu klienta w ubezpieczeniach – str. 19

Poza tym w numerze:

  • Aleksandra E. Wysocka: Podsumowanie tygodnia. Deregulacja, zdrowie psychiczne i podpalanie magazynów – str. 2
  • PZU: Od polisy do kultury bezpieczeństwa – str. 3
  • Andrzej Czyrko, TFI PZU: Nowe otwarcie na rynku UFK – str. 5
  • Marcin Zieliński, Europ Assistance Polska: Polski klient assistance ma lepiej niż na Zachodzie i wciąż o tym nie wie – str. 7
  • PZU: #MDRT.PZU to droga, która wiele zmienia – str. 8
  • Unum: Ubezpieczenia życiowe w epoce długowieczności – str. 21
  • Tomasz Kłosin: Menedżer zespołu – jak nie być tylko kontrolerem wyników – str. 24
  • Marcin Szmidtke: Pokolenie Z – leniwi, roszczeniowi, a do tego… już oszczędzają na emeryturę – str. 24
  • Sławomir Dąblewski: Zwrot zatrzymanych wartości wykupu opodatkowany – str. 25
  • Grzegorz Piotrowski: Dwie dekady z IKE – str. 25
  • Adam Kubicki: Jakie emocje klienta powodują zakup – str. 26
  • Maja Burdajewicz: Jeszcze tylko jedna opcja… – str. 26


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.