Generali Vitality: Droga do poprawy zdrowia zaczyna się dzisiaj

0
1257

Program Generali Vitality zachęca do prowadzenia aktywniejszego i zdrowszego trybu życia, a jednocześnie nagradza swoich członków za włożony wysiłek oraz postępy.

Dlaczego warto zadbać o swoje zdrowie na co dzień?

Cztery główne czynniki ryzyka, takie jak siedzący tryb życia, niezdrowa dieta, palenie tytoniu czy spożywanie alkoholu, mogą przyczyniać się do czterech przewlekłych chorób: układu krążenia, nowotworów, cukrzycy i chorób układu oddechowego, które są przyczyną w 73% śmierci Polaków.

Generali namawia klientów, by zmienili styl życia na lepszy: sprawdzili swój stan zdrowia, wprowadzili do codziennej rutyny dobre nawyki i cieszyli się atrakcyjnymi nagrodami. Program Generali Vitality to innowacyjny program promujący zdrowie i dobre samopoczucie, którego celem jest zachęcanie i nagradzanie zdrowych zachowań oraz zdrowego stylu życia.

Ubezpieczyciele odgrywają bardzo ważną rolę w ochronie zdrowia swoich klientów. Profilaktyka jest równie ważnym aspektem tego zadania. Program Generali Vitality polega na motywowaniu naszych klientów do dokonywania zdrowszych wyborów, które przynoszą korzyści zarówno im samym, jak i całemu społeczeństwu, w efekcie lepsze życie. Dlatego zachęcamy do dołączenia do programu każdego, kto chce zadbać o swoje zdrowie i samopoczucie, niezależnie od tego, w jakim momencie jest obecnie – wyjaśnia Bartosz Kwieciński, dyrektor zarządzający ds. marketingu i sprzedaży bezpośredniej.

Program Generali Vitality to międzynarodowa inicjatywa, której początki sięgają 2016 r. Pierwszym krajem, w którym został wdrożony, są Niemcy. Następnie Program Generali Vitality został z powodzeniem wdrożony we Francji, Austrii i Hiszpanii.

Sukces programu sprawił, że w 2021 r. Generali i Vitality Group – międzynarodowa spółka Discovery Group Ltd, postanowiły o przedłużeniu europejskiego partnerstwa. W ciągu kolejnych miesięcy do programu dołączyły Włochy, Czechy i Polska.

Program, w wybranych krajach, zawiera element solidarności i dobroczynności, oferując klientom możliwość przekazania nagród uzyskanych w ramach inicjatywy na rzecz Fundacji The Human Safety Net, której celem jest uwolnienie potencjału osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, tak aby mogły one zmienić życie swoich rodzin i swoich społeczności.

Program Generali Vitality – na czym to polega?

Za pomocą prostego i inteligentnego programu cyfrowego członkowie programu Generali Vitality są motywowani do osiągania swoich indywidualnych celów oraz do podejmowania działań zmierzających do dokonywania zdrowych wyborów i nawyków. Program angażuje klientów w podróż w kierunku zdrowego stylu życia.

W krajach, w których został wdrożony wcześniej, program Generali Vitality stanowił ważną dodatkową wartość dla klientów w czasie pandemii Covid-19 – angażował i zachęcał do ćwiczeń fizycznych, które zmniejszają ryzyko hospitalizacji, nawet w przypadku osób z chorobami wysokiego ryzyka.

– Pandemia bardziej niż kiedykolwiek wcześniej pokazała, jak ważne jest zdrowie. Nasze zaangażowanie we wspieraniu klientów w dążeniu do zdrowia i dobrego samopoczucia potwierdza, że stawiamy naszych klientów w centrum tego, co robimy. Program Generali Vitality pozwala na stworzenie wyjątkowej więzi między ubezpieczycielem a klientem, zachęcając do zdrowych wyborów i nagradzając za nie. Przynoszą one korzyści poszczególnym osobom – dodaje Bartosz Kwieciński i wyjaśnia:

Program Generali Vitality daje szansę na zmotywowanie większej liczby osób, by były aktywne, zdrowo się odżywiały i pozostawały silne oraz odporne. Cieszymy się, że mogliśmy wprowadzić Program Generali Vitality dla naszych klientów.

Podróż z Programem Generali Vitality rozpoczyna się od stworzenia celów i założeń zdrowotnych, dostosowanych do sytuacji klienta, poprzez internetową ocenę stanu zdrowia. Na podstawie nauki ekonomii behawioralnej uczestnicy programu Generali Vitality są wspierani w osiąganiu swoich osobistych celów zdrowotnych i kondycyjnych poprzez trzyetapowe podejście: poznaj swoje zdrowie, popraw je i ciesz się nagrodami. Program jest otwarty dla wszystkich nowych klientów, niezależnie od ich stanu zdrowia, a oni sami decydują, jakie dane dostarczą, aby zaznaczyć postępy w realizacji swoich celów.

Nagrody i zniżki zostały zaprojektowane tak, aby zachęcać do „zdrowych wyborów”, i są oferowane za pośrednictwem wielu partnerów programu Generali Vitality, dopasowanych do lokalnych rynków. W Polsce partnerami są m.in.: Adidas, Allegro, Żabka, Garmin czy Zalando.

Dzięki Programowi Generali Vitality zachęcamy naszych klientów nie tylko do uprawiania sportu, ale także do podejmowania innych działań prozdrowotnych, takich jak świadomość wykonywania badań lekarskich, rzucenie palenia i utrzymanie właściwej diety – mówi Bartosz Kwieciński.

Vitality na świecie…

Program Generali Vitality oferuje unikalną i atrakcyjną propozycję dla klientów, która tworzy wartość zarówno dla klientów, jak i dla społeczeństwa poprzez poprawę stanu zdrowia i zmniejszenie kosztów opieki zdrowotnej.

Vitality to globalny program wellness opracowany przez partnera Generali – Discovery Ltd z Republiki Południowej Afryki, do którego już w 2016 r. przystąpiło ponad 3,6 mln członków w 13 krajach świata, m.in. w Wielkiej Brytanii, USA i Australii. Jest to program o potwierdzonej naukowo skuteczności, oparty na ponad 20-letnim doświadczeniu i wspierany przez czołowe instytucje naukowe, takie jak Harvard i Duke University.

…i w Polsce

W Polsce dostęp do programu Generali Vitality mają w ramach promocji osoby kupujące ubezpieczenie NNW Generali, z myślą o Tobie – produkt dla osób, które dbają o swoje zdrowie i chcą żyć aktywnie. Ubezpieczenie jest wsparciem, gdy w drodze do zdrowego życia klient uległ wypadkowi.

Obecnie jest dostępne przez kanały bezpośrednie, ale ubezpieczyciel planuje wdrożenie programu pilotażowego w innych kanałach sprzedaży, a po jego pozytywnym przebiegu – udostępnienie wszystkim agentom.