ID Advertising obsłuży reklamowo PZU

0
314

Agencja ID Advertising wygrała przetarg na obsługę PZU w zakresie BTL, czyli form promocji, które są kierowane do odbiorcy indywidualnego. Firma jest jednym z kilku podmiotów, które będą obsługiwać ubezpieczyciela.

„Z przyjemnością informujemy, że wygraliśmy przetarg na obsługę reklamową PZU i znaleźliśmy się w gronie agencji, które będą w najbliższym czasie obsługiwać największego ubezpieczyciela na naszym rynku w zakresie BTL. Cieszymy się na czekające nas nowe wyzwania” – napisano na facebookowym profilu agencji.

Jak podały Wirtualnemedia.pl, na razie nie wiadomo, na jak długo została zawarta umowa pomiędzy obiema firmami. Nieznane są również nazwy pozostałych agencji, które będą kooperować z PZU w obszarze BTL.

BTL oznacza reklamę skierowaną do odbiorcy indywidualnego. Obejmuje przede wszystkim ulotki, gadżety reklamowe, ale także reklamę w miejscach sprzedaży, w tym stoiska, próbki towarów czy neony.

(ID Advertising, Wirtualnemedia.pl)