Inspiracje - Strona 11 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak darowizna wpływa na rozmowy o sukcesji w rodzinie

Podczas rozmów z klientem o sukcesji i uporządkowaniu jego spraw po śmierci pojawia się słowo „darowizna”. Okazuje się, że znaczna część rozmówców mylnie rozumie...

Checklista idealnego posta ubezpieczeniowego na Facebooku

Zastanawiałem się, jak jeszcze mogę pomóc agentom w budowaniu przez nich ich kolejnego niezależnego źródła nowych klientów ubezpieczeniowych, jakim jest Facebook. Większość osób, którym pomagam,...

Udar czy wypadek przy pracy?

Potrzeba było kilku lat, by rozstrzygnąć spór sądowy o to, czy śmierć ubezpieczonego w pracy była wypadkiem przy pracy, czy też wynikiem udaru krwotocznego...

Jakie jest twoje ROTI?

Przedsiębiorcy mierzą zwrot z inwestycji (ang. ROI), a powinni mierzyć również swoje ROTI, czyli zwrot z czasu – przekonywał mówca motywacyjny i trener biznesu...

Którędy do sukcesu w sprzedaży?

Kiedy zaczynasz karierę w sprzedaży ubezpieczeń, co jest twoim najcenniejszym zasobem? Zdecydowanie twój czas! Na początku swojej drogi większość osób ma niewiele pieniędzy –...

Informować, rozmawiać i… sprzedawać

Ubezpieczenia nie są łatwym produktem do oferowania. Wskazywanie klientom potrzeb, które w ten sposób mogą zaspokoić, i prezentowanie samego produktu to część długiego procesu,...

Była sobie etyka

Kilka dni temu, będąc na spotkaniu grupy, której jestem częścią, zauważyłem moją koleżankę, która siedziała wpatrzona w telefon. Jedną z zasad naszej grupy jest...

Teczka agenta, czyli must have rzetelnego doradcy

Co jest najważniejsze, gdy osoba zajmująca się płaceniem rachunków trafia nagle do szpitala? Co tak naprawdę się liczy, kiedy umiera właściciel firmy i domu?...

O narzędziu marketingu internetowego dla odważnych

Jestem ciekaw, czy czytelnicy zgadną, która platforma: ma 2,7 mld aktywnych użytkowników na całym świecie, korzystając z niej, spędzają oni 28 godzin miesięcznie, plus...

Jak popsuta pralka może nakręcić sprzedaż?

Okazuje się, że bardzo często nasz klient nie boi się niczego, nawet utraty swojego majątku wartego kilkaset tysięcy złotych. Natomiast wizja ręcznego mycia naczyń...
18,058FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie