Zadbaj o siebie, jeśli chcesz mieć dobre relacje w zespole
W jaki sposób budować klimat sprzyjający rozwojowi relacji opartych na optymalnej szczerości? Z mojego doświadczenia wynika, że w pierwszej kolejności należy skoncentrować się na...
Klient partnerem czy przeciwnikiem?
W branży ubezpieczeniowej negocjacje sprzedażowe nie powinny być walką o wygraną jednej ze stron. Sukces agenta zależy od budowania relacji opartych na wzajemnym szacunku,...
Jak rozwijać swój zespół marzeń
Sukces w biznesie nie jest przedsięwzięciem solowym, tylko pracą zespołową. Niestety, w myśleniu o sukcesie utarło się przekonanie, że najważniejszy jest przede wszystkim lider....
Skąd brać pomysły na wpisy do mediów społecznościowych?
Prowadzenie profilu agenta ubezpieczeniowego w social mediach to wymagające zajęcie. Należy stale myśleć o nowych treściach, które będą interesujące i angażujące dla odbiorców, a...
Rekalkulacja składki – korzyść czy zmora?
Zainspirowałam się dyskusją z Obiektywnego Forum Agentów. Gorący temat wzbudził wielowątkowe rozważania – a dotyczył rekalkulacji składki z ubezpieczenia OC ppm. Najpierw warto zaznaczyć,...
To nie choroba, lecz nieszczęśliwy wypadek
Kiedy ubezpieczony po ciągu alkoholowym trwającym kilka dni postanowił poddać się leczeniu, udał się do szpitala. Po przyjęciu, w drodze na oddział upadł, uderzył...
Potworek językowy. Sabotaż generujący duże koszty
Product tampering, czyli sabotaż produktu, odnosi się do celowego manipulowania produktem w taki sposób, aby spowodować szkodę konsumentowi lub firmie. Tego rodzaju działania mogą...
Z oka cyklonu jest wyjście
Jak radzić sobie ze stresem w ważnych sytuacjach? Jak nie ulec presji i pokazać się z najlepszej strony? Jak z większą pewnością siebie podchodzić...
Czy Polaków stać na ubezpieczenia?
Rozwój rynku ubezpieczeń w Polsce stanowi istotny czynnik w zapewnieniu stabilności finansowej oraz ochrony przed ryzykiem dla społeczeństwa. Jednak pytanie postawione w tytule prowokuje...
Jak perfekcjonizm karmi lęk przed mówieniem po angielsku
Oferujemy optymalne rozwiązania. Dostarczamy doskonałą jakość. Przewyższamy oczekiwania szefów, klientów, akcjonariuszy. A gdy przychodzi noc, godzinami nie możemy zasnąć.
Co jeśli się wyda, że jesteśmy...