Przekuj trudne emocje w okazję do rozwoju
Często jesteśmy rozdarci pomiędzy dwiema „kulturami porażek”. Mówi się nam, że albo powinniśmy ich za wszelką cenę unikać, albo zaakceptować je jako nieuniknione i...
Stagnacja czy innowacja?
Czy obawa przed technologią może być silniejsza niż dążenie do sukcesu? Wiele polskich przedsiębiorstw, zwłaszcza z sektora usług ubezpieczeniowych, dotyka paradoks.
Choć świadomość korzyści płynących...
Skaluj i outsourcuj prospecting, czyli cztery rodzaje wojsk
Oddziały specjalne, wojska regularne, zaciężne i pospolite ruszenie. To formacje, o których chcę dziś napisać. I oczywiście o tym, jak mają się one do...
Jeśli nie poduszka finansowa, to co?
Żyć jak Grek Zorba… Czyż nie byłoby pięknie? Beztroska, właściwie całkowita wolność. Radość z każdej chwili. Piękny obraz. Niemniej możemy jedynie na niego popatrzeć....
Dlaczego warto zostać lekarzem od ubezpieczeń
Po wielu latach bycia w sprzedaży widzę ten proces zupełnie inaczej niż w pierwszej fazie mojej pracy. Wtedy myślałem głównie o tym, jak sprzedać...
Zmiany bez zakłóceń
A seamless integration to wdzięczny potworek często występujący podczas zapowiedzi wszelkich zmian biznesowych, które przynajmniej w deklaracjach mają przebiegać seamlessly, czyli gładko i bezproblemowo. ...
Jak reklamować ubezpieczenia?
Oferowanie ubezpieczeń nie jest proste. Jak bowiem przekonać klienta do zakupu czegoś niematerialnego? Na dodatek produktu, którego nie można dotknąć i nacieszyć się jego...
Taki nieklimatyczny biznes
16 kwietnia nad Dubajem przeszła potężna burza. W kilka godzin spadło więcej deszczu niż zwykle przez pół roku. Ulice zamieniły się w rzeki, którymi...
Dlaczego ludzie kupują lub odmawiają zakupu?
Dlaczego niektórzy kupują szybko, innym podjęcie decyzji zajmuje wieki, a jeszcze inni nie kupują wcale? W psychologii motywacyjnej poświęcono wiele lat badań na odkrycie...
Rozszyfruj zachowania konsumentów
Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i...