Młodzi przetrwają
Po prawdzie zastanawiałem się, Czytelniku, czy nie
zatytułować inaczej dzisiejszej Ryzykonomii. A mianowicie „Umrą tylko starzy”. Bo
taki mniej więcej przekaz, wyjątkowo głupi, słyszymy...
Sprzedaż i zarządzanie w branży ubezpieczeniowej
Na jakość komunikacji składa się wiele elementów. Możemy je podzielić na komunikację werbalną i mowę ciała. W ramach komunikacji werbalnej mamy podział...
Dłuższa praca – obowiązek czy przywilej
Starzenie się
polskiego społeczeństwa jest faktem. Nikłym pocieszeniem jest, że podobne
problemy przeżywają i inne kraje nie tylko w Europie, ale i na świecie.
Zwiększająca...
Podstawowe metody wpływu na innych ludzi (2)
W poprzednim artykule zacząłem omawiać metody wpływania na innych ludzi. Dziś kontynuujemy ten wątek. Przypomnę, że omówiliśmy trzy metody: zasadę rewanżu, zasadę...
Podstawowe metody wpływu na innych ludzi
Sporą część naszego życia poświęcamy na kreowanie wpływu na innych ludzi. Rodzice starają się wpływać na swoje dzieci, małżonkowie na siebie nawzajem,...
Czego nas uczy koronawirus?
Miała być to tylko sensacja
medialna, ale okazuje się, że koronawirus to całkiem konkretny problem. Jak
wyliczył Euler Hermes (specjalizujący się w ubezpieczeniach należności),...
Jak rozwijać swój zespół marzeń
Sukces w biznesie nie jest przedsięwzięciem solowym, tylko pracą zespołową. Niestety, w myśleniu o sukcesie utarło się przekonanie, że najważniejszy jest przede...
Jak skutecznie używać w sprzedaży historii i przykładów
Rozmawiając o sprzedaży ubezpieczeń, często słyszymy słowo „produkt”. Wdrażamy nasz nowy produkt, wycofujemy produkt itp. Jednak po głębszym zastanowieniu dochodzimy do...
Co wpływa na rozwój twojej sprzedaży
W sprzedaży najbardziej niebezpieczny jest moment, w którym przyzwyczajasz się do swojego poziomu sprzedaży i przestajesz myśleć o jego rozwoju. Znam wiele...
Jak przygotować się do spotkania z klientem
Sprzedawanie, tak jak każdy specjalistyczny zawód, jest pewnego rodzaju sztuką i mistrzostwem. Żeby stać się wirtuozem sprzedaży, trzeba „przegrać swoje dziesięć tysięcy...