Przedsiębiorca to stan umysłu
Rozmowa z Moniką Dziobak, dyrektorką Agencji Pru, Oddział Katowice
Aleksandra E. Wysocka: – Ile lat jesteś w ubezpieczeniach i jak trafiłaś do tej branży?
Monika Dziobak:...
Poznaj proste techniki zamknięcia sprzedaży
Najlepsi sprzedawcy różnią się od przeciętnych przede wszystkim skutecznością sprzedażową. Umieją doprowadzić klienta do decyzji i zmotywować go do działania. Dla wielu osób finalizacja...
Rekrutacja na czas kryzysu
Wchodzimy w jeden z najważniejszych okresów rekrutacyjnych w roku. Ludzie wracają z wakacji, teoretycznie zregenerowani, gotowi do działania. Wielu pracodawców zakłada, że potencjalni kandydaci...
Polacy zadowoleni ze stanu swojego zdrowia
Czytam raport GUS „Ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych w 2023 r. – wyniki wstępne” i nie wierzę własnym oczom. Otóż wynika z niego, że...
Dlaczego przemawianie publicznie jest ważne
Jeśli miałbym wskazać jedno z najważniejszych źródeł mojego rozwoju zawodowego, postawiłbym na wystąpienia publiczne. Według mnie zdolność przemawiania na forum publicznym ma podstawowe znaczenie...
Sprawdź, co jest podstawą sukcesu w sprzedaży
Zastanówmy się przez chwilę, na czym polega marnowanie swojego potencjału i co zrobić, żeby tego uniknąć. Od lat obserwuję wiele osób, które mają doskonałe...
Antidotum na krótkowzroczność
Wiele współczesnych problemów, począwszy od zmiany klimatu, przez lęki związane z pracą, wynika z krótkowzrocznego myślenia o rzeczywistości. Atakujące nas ze wszystkich stron powiadomienia...
Przemów pełnym głosem
Jesteś politykiem, wykładowcą, nauczycielem, konferansjerem, dziennikarzem, youtuberem, coachem, prowadzisz kanał w mediach społecznościowych albo w jakikolwiek inny sposób pracujesz głosem? Sięgnij po książkę, która...
Jak zadbać o właściwy poziom empatii w zarządzaniu
Pamiętam anegdotę o człowieku, który musi amputować ogon swojemu psu. Problem w tym, że kocha swojego przyjaciela tak bardzo, że codziennie odcina mu go...
Przekuj zainteresowanie w sprzedaż
Czasem pomimo świetnego produktu, profesjonalnej obsługi i inwestycji w reklamę, sprzedaż nie osiąga oczekiwanych wyników. Gdzie tkwi przyczyna tego stanu rzeczy?
Jak sprawić, by klienci...