Inspiracje - Strona 13 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak skutecznie reagować w sytuacjach problemowych

Przez całe moje życie zawodowe nie udało mi się przygotować na wszystkie potencjalne zachowania rozmówcy, czy to klienta, czy współpracownika. Różnimy się między sobą...

5 działań wspierających lokalnie promocję agenta

Badania pokazują, że aż 65% Polaków wyszukuje informacji o towarach lub usługach w internecie (GUS). Dlatego digital marketing (marketing internetowy) jest kluczowym elementem promocji...

Poszukiwać klientów czy czekać, aż sami przyjdą?

Jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych w świecie sprzedaży ubezpieczeń jest umiejętność poszukiwania nowych klientów. Chociaż może się wydawać niepotrzebna, ponieważ klienci sami przychodzą, to...

Największe bolączki współczesnego agenta

Agenci z dłuższym stażem od lat obserwują zmiany w podejściu do tego zawodu i oczekiwań co do sposobu wykonywania pracy. W ciągu ostatnich 15...

Życie jest trudne, ale warto o nim rozmawiać

Komunikacja ubezpieczeń na życie w mediach to twardy orzech do zgryzienia. Śmierć to nadal tabu. Poza tym mniej chętnie patrzymy na polisy, które dają...

Inwestycja w grunty z pomocą pośrednika

Grunty to jeden z wielu rodzajów aktywów trwałych, które nabywamy także w celach inwestycyjnych. Według badania „Postawy Polaków wobec finansów 2022” aż 11% badanych...

Gun Jumping, czyli nie bądź w gorącej wodzie kąpany

Gun Jumping (dosłownie zbyt pochopne wystrzelenie z pistoletu) to wyrażenie używane w kontekście M&A i ubezpieczeń W&I. Oznacza sytuację, gdy strony transakcji zbyt szybko...

W naszej branży nie ma przestoju

Ostatnio byłam na spotkaniu grupy biznesowej, do której należą przedsiębiorcy z różnych branż, w większości: nieruchomości, budowlanej, wykończenia. Rozmawialiśmy na temat nowych projektów na...

Jaka jest rola pewności siebie w sprzedaży

Świat sportu w ostatnich miesiącach moich treningów odkrywa przede mną prawdziwy obraz zasad sukcesu. Znana choćby zasada Pareta sprawdza się również wśród sportowców. W biznesie...

Przedsiębiorca to stan umysłu

Rozmowa z Moniką Dziobak, dyrektorką Agencji Pru, Oddział Katowice Aleksandra E. Wysocka: – Ile lat jesteś w ubezpieczeniach i jak trafiłaś do tej branży? Monika Dziobak:...
18,479FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie