Jak skutecznie reagować w sytuacjach problemowych
Przez całe moje życie zawodowe nie udało mi się przygotować na wszystkie potencjalne zachowania rozmówcy, czy to klienta, czy współpracownika. Różnimy się między sobą...
5 działań wspierających lokalnie promocję agenta
Badania pokazują, że aż 65% Polaków wyszukuje informacji o towarach lub usługach w internecie (GUS). Dlatego digital marketing (marketing internetowy) jest kluczowym elementem promocji...
Poszukiwać klientów czy czekać, aż sami przyjdą?
Jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych w świecie sprzedaży ubezpieczeń jest umiejętność poszukiwania nowych klientów. Chociaż może się wydawać niepotrzebna, ponieważ klienci sami przychodzą, to...
Największe bolączki współczesnego agenta
Agenci z dłuższym stażem od lat obserwują zmiany w podejściu do tego zawodu i oczekiwań co do sposobu wykonywania pracy. W ciągu ostatnich 15...
Życie jest trudne, ale warto o nim rozmawiać
Komunikacja ubezpieczeń na życie w mediach to twardy orzech do zgryzienia. Śmierć to nadal tabu. Poza tym mniej chętnie patrzymy na polisy, które dają...
Inwestycja w grunty z pomocą pośrednika
Grunty to jeden z wielu rodzajów aktywów trwałych, które nabywamy także w celach inwestycyjnych. Według badania „Postawy Polaków wobec finansów 2022” aż 11% badanych...
Gun Jumping, czyli nie bądź w gorącej wodzie kąpany
Gun Jumping (dosłownie zbyt pochopne wystrzelenie z pistoletu) to wyrażenie używane w kontekście M&A i ubezpieczeń W&I. Oznacza sytuację, gdy strony transakcji zbyt szybko...
W naszej branży nie ma przestoju
Ostatnio byłam na spotkaniu grupy biznesowej, do której należą przedsiębiorcy z różnych branż, w większości: nieruchomości, budowlanej, wykończenia. Rozmawialiśmy na temat nowych projektów na...
Jaka jest rola pewności siebie w sprzedaży
Świat sportu w ostatnich miesiącach moich treningów odkrywa przede mną prawdziwy obraz zasad sukcesu. Znana choćby zasada Pareta sprawdza się również wśród sportowców.
W biznesie...
Przedsiębiorca to stan umysłu
Rozmowa z Moniką Dziobak, dyrektorką Agencji Pru, Oddział Katowice
Aleksandra E. Wysocka: – Ile lat jesteś w ubezpieczeniach i jak trafiłaś do tej branży?
Monika Dziobak:...