Teraz będziemy szukać inaczej, nasi klienci też
Świat wyszukiwarek internetowych się zmienił. Od kiedy Google testuje AI Overviews, zmienia się też sposób, w jaki my i nasi klienci szukamy informacji w...
Poprawka z finansów
W różnych ankietach i badaniach Polacy pytani o znajomość finansów wciąż mają problemy z podstawową wiedzą nie tylko o inwestowaniu, ale także w zakresie...
A gdyby tak zacząć od trafnej diagnozy?
Wyobraźmy sobie taki fragment rozmowy z klientem: „W porządku, wypełnię z panem APK, a później przedstawię oferty ubezpieczenia różnych TU, z których pan będzie...
Dwie reguły dopasowania w relacji z klientem
Jednym z ważniejszych aspektów rozmów z klientami jest dopasowanie. Jak pamiętasz, chodzi o wykorzystanie reguły podobieństw. Dwa ważne elementy tego procesu to odwołania do...
Gdy polityka staje się wymówką
W świecie finansów – tej dziwnej hybrydy sprzedaży, emocji i Excela – panuje pewien niewypowiedziany mit: jeśli będziesz wystarczająco chciał, to ci wyjdzie. A...
Dobrze dopasowana polisa leży w interesie klienta i agenta
Rynek produktów ubezpieczeniowych w Polsce jest wymagający. Z jednej strony klienci chcą żyć z daleka od świadomości różnego rodzaju zagrożeń i ich finansowych konsekwencji,...
Czy cel rzeczywiście uświęca środki?
Współczesny świat jest kuszącym, ale też niebezpiecznym miejscem. Zdecydowanie zbyt łatwo zboczyć z wyznaczonej drogi, niewiele osób ma determinację i siłę, by trwać przy...
Pierwsza polisa – jak zacząć?
Ekscytacja, stres, wątpliwości – tak zwykle czujemy się przed każdym „pierwszym razem”. Podobnie jest ze sprzedażą pierwszej polisy na życie. Masz już wiedzę i...
Chaos to nie strategia – Dlaczego marketing w ubezpieczeniach nie działa i co z...
Każdego dnia w branży ubezpieczeniowej dzieje się to samo. Agencje, działy marketingu i partnerzy w terenie „robią swoje”: publikują posty, organizują webinary, wrzucają kampanie...
Od teorii do praktyki. Zasada trzech P, czyli powiedz, pokaż, przećwicz
W zarządzaniu zespołem sprzedażowym często mówi się o wiedzy, kompetencjach i nastawieniu. Zapominamy jednak, że to nie wiedza sprzedaje, lecz konkretne, wytrenowane umiejętności.
W modelu...