Inspiracje - Strona 2 z 71 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Indeks zdań zakazanych

Nietrafione pierwsze zdanie w informacji prasowej lub komentarzu może na dobre zatrzasnąć drzwi do publikacji w mediach. Jak się przed tym bronić? Uważam, że ghostwriting...

Filmy w branży ubezpieczeniowej, czyli jak efektywnie edukować klientów

W erze cyfrowej transformacji branża ubezpieczeniowa stoi przed wyzwaniem, jak przekazać skomplikowane informacje w sposób, który będzie zarówno angażujący, jak i zrozumiały. Odpowiedź może tkwić...

Agenci zmęczeni konsolidacją

Amazon zamknął swoją ubezpieczeniową porównywarkę po 15 miesiącach od uruchomienia, nasz rodzimy Rankomat promuje kredyty i pożyczki, z każdym rokiem rośnie też liczba nieudanych...

Fatalities, czyli ofiary śmiertelne

Fatality to słówko, które słusznie kojarzy się z czymś fatalnym, a konkretnie oznacza śmiertelną ofiarę wypadku lub działań wojennych. Podobne do polskiego przymiotnika bywa z...

InterRisk promuje szlachetną ideę krwiodawstwa

InterRisk od wielu lat wspiera działalność Stowarzyszenia Ultrakrew. Od momentu uczestnictwa w pierwszej akcji w 2017 r. spółka zaangażowała się w zbiórki krwi połączone...

Skuteczna strategia inwestycyjna dopasowana do osobowości

Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz własne oszczędności? Wszystko jedno, na jakim etapie swojej...

Jak korporacyjny ogon merda psem

Dzięki konsolidacji polskiej dystrybucji kolejne multiagencje i kancelarie brokerskie poznają uroki życia z inwestorem. Inwestorzy mają wiele zalet (na przykład pieniądze), ale mają również...

Ulepszenie jakości ochrony

Coverage enhancements to te elementy polisy, których zadaniem jest ulepszenie jakości ochrony ubezpieczeniowej. W tym określeniu mogą zawierać się dodatkowe klauzule, specjalne warunki, zniesienie...

Dlaczego sprzedaż jest coraz trudniejsza

Patrząc na ogólne założenie procesu sprzedaży ubezpieczenia, można powiedzieć, że nic się nie zmieniło. Dalej należy odpowiedzieć na potrzebę klienta lub doprowadzić do jej...

Blaski i cienie wdrażania sprzedaży ubezpieczeń na życie w multiagencji

Z roku na rok obserwuję wzrost znaczenia sprzedaży ubezpieczeń na życie w firmach ubezpieczeniowych, w których do tej pory nie były to najważniejsze elementy...
17,600FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie