Dlaczego druga sprzedaż jest ważniejsza od pierwszej
Jaki jest cel każdej firmy zajmującej się sprzedażą ubezpieczeń? Wiele osób sądzi, że celem takiej firmy jest zysk. Jednak zysk stanowi jedynie rezultat efektywnego...
Ubezpieczenie od utraty dochodu B2B
Gdy czytasz „ubezpieczenie od utraty dochodu B2B”, pewnie myślisz: „To jakaś nisza w niszy… Nikt na pewno nie kupuje takich ubezpieczeń”. Na podstawie swoich...
Jak skutecznie zepsuć sprzedaż za pomocą e-maila
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, komu nigdy w życiu nie zdarzyło się stracić sprzedaży przez niewłaściwy e-mail. To często wygodna forma kontaktu (a w...
Czy ubezpieczenia grupowe mają sens?
Grupówka to obecnie standardowy dodatek dla pracownika zatrudnionego na umowę o pracę. Właśnie takie osoby są głównymi klientami ubezpieczeń zbiorowych. Ubezpieczyciele podchodzą elastycznie również...
Trudne początki w pracy agenta ubezpieczeniowego
Udało się! Zostałeś agentem ubezpieczeniowym. Przeszedłeś proces rekrutacji, szkolenia i wszystkie niezbędne egzaminy. Poznajesz obowiązujące zasady akwizycji, linię produktową oraz ogólne warunki. Przed tobą...
Ubezpieczenie pobytu w szpitalu. Ciąża nie choroba
Ubezpieczyciele życiowi różnie definiują popularną wśród klientów umowę dodatkową pobytu w szpitalu. Różnice dotyczą zakresu, liczby dni w ciągu roku polisowego, stałych lub zmniejszających...
Motywacja to początek, ale nie gwarancja sukcesu
Każdego dnia zasypują nas bodźce, inspiracje i motywujące cytaty, łatwo uwierzyć, że wystarczy być „zainspirowanym”, aby odnieść sukces. Przedsiębiorcy, zwłaszcza zaczynający swoją przygodę w...
Rekrutacja na czas kryzysu
Wchodzimy w jeden z najważniejszych okresów rekrutacyjnych w roku. Ludzie wracają z wakacji, teoretycznie zregenerowani, gotowi do działania. Wielu pracodawców zakłada, że potencjalni kandydaci...
Najpotężniejszym narzędziem marketingowym jest w naszych czasach słowo
W większości przypadków ludzie kupują jakiś produkt lub usługę dlatego, że ktoś polecił im ten wybór. Człowiek słucha opinii innych, szczególnie osób, które zna,...
Dlaczego by nie działać tylko z polecenia?
Miarą sukcesu w obsłudze klienta jest procent przychodów generowany przez powracających klientów i klientów z polecenia. Agenci odnoszący największe sukcesy stawiają sobie za długofalowy...