Jak pisać skuteczne e-maile do klientów
Na co zwrócić szczególną uwagę w korespondencji e-mailowej? Jak sprawić, żeby nasz e-mail został odczytany, a przekaz, który wysyłamy, odpowiednio zinterpretowany i wykonany? Ostatnio...
Czy przebywał na zwolnieniu lekarskim?
Niejednokrotnie poruszałem kwestię oświadczeń wymaganych przez ubezpieczycieli w deklaracjach do ubezpieczenia grupowego. Tutaj akurat każdy sobie rzepkę skrobie.
Oświadczenia bywają kartą przetargową w negocjacjach z...
Prospecting agenta ubezpieczeniowego – narzędzia i wskazówki
W pozyskiwaniu klientów ubezpieczeniowych kluczowy jest skuteczny prospecting – etap sprzedaży pochłaniający najwięcej czasu i pieniędzy. Jest to zarazem jedno z największych wyzwań agenta,...
Jak popsuta pralka może nakręcić sprzedaż?
Okazuje się, że bardzo często nasz klient nie boi się niczego, nawet utraty swojego majątku wartego kilkaset tysięcy złotych. Natomiast wizja ręcznego mycia naczyń...
Złoty czas dla ubezpieczeń życia i zdrowia?
Czy istnieją obiektywne przesłanki, z powodu których doradcy ubezpieczeniowi mogą mieć dzisiaj wyniki słabsze niż wcześniej? A może przeszkody to tylko wymówki i ograniczenia,...
Wyrażam zgodę na udostępnianie dokumentacji medycznej ubezpieczycielowi
Ubezpieczony lub osoba, na rachunek której ma być zawarta umowa ubezpieczenia, upoważnia ubezpieczyciela do zasięgania informacji w placówkach medycznych o stanie zdrowia w przypadku...
Trudne początki w pracy agenta ubezpieczeniowego
Udało się! Zostałeś agentem ubezpieczeniowym. Przeszedłeś proces rekrutacji, szkolenia i wszystkie niezbędne egzaminy. Poznajesz obowiązujące zasady akwizycji, linię produktową oraz ogólne warunki. Przed tobą...
Co zrobić, kiedy klient chce porównać ofertę?
Zajmując się sprzedażą ubezpieczeń, napotykamy dwa poważne wyzwania: konieczność pobudzenia potrzeby klienta i chęć porównania naszej oferty z konkurencją. Potencjalny klient, któremu przedstawi się...
Zapomnieć o pożarach
Gdyby dziś przeprowadzić konkurs na najczęściej używane słowo roku 2025, to z wysokim prawdopodobieństwem byłby to „pożar”. Niestety jego popularność nie kojarzy się dobrze....
Bez APK nie ma dobrej polisy
Przeprowadzenie właściwej analizy potrzeb klienta przed zaproponowaniem określonego rozwiązania ubezpieczeniowego to obowiązek agenta lub brokera. Rzecz w tym, aby nie traktować APK wyłącznie jako...







