Zdrowie psychiczne to temat dla agentów
Za nami Blue Monday. Rzekomo najbardziej depresyjny dzień w roku. Od czasu pandemii w pakietach zdrowotnych towarzystw mamy opiekę psychiatryczną i psychologiczną. Oczywiście w...
Jak zdobyć przewagę w świecie multiagencji
Największym wyzwaniem dla osób prowadzących multiagencję ubezpieczeniową jest z pewnością konkurencja. Można powiedzieć, że reklamę „Tu sprzedajemy ubezpieczenia” widać prawie na każdym kroku. Jak...
Claim backlog, czyli zaległości szkodowe
Backlog oznacza zaległości lub kumulację zadań, które powinny być zrealizowane lub znajdować się na bardziej zaawansowanym etapie realizacji, niż są obecnie. To częsty problem...
Czy musisz być Sherlockiem Holmesem danych?
Bardzo lubię czytać klasyczne powieści detektywistyczne. Wspólnie z bohaterami, takimi jak Sherlock Holmes, Hercules Poirot czy Panna Marple, próbuję rozwiązywać zagadki, mając do dyspozycji...
Ćwierć wieku to dopiero początek
To miała być tymczasowa praca na wakacje. Skończyłam egzaminy po pierwszym roku studiów (stosowane nauki społeczne na Uniwersytecie Warszawskim), a mojej mamie, od trzech...
25 lat „Gazety Ubezpieczeniowej”
Sama nie wiem, kiedy to przeleciało. Widzę siebie 25 lat młodszą i prezesa INFOR-u Ryszarda Pieńkowskiego, jak informuje mnie, że będę redaktorką nowego pisma...
Zagrożenia z udziałem branży ubezpieczeniowej
Świat jest nękany przez duet: klimat i kryzysy międzynarodowe w postaci aktywnych działań wojennych. Przyczyniają się one istotnie do destabilizacji porządku światowego. Świat zmaga...
Na co zwracać uwagę przy poszukiwaniu kandydatów na agentów
Jak wiemy, każdy menedżer sprzedaży jest odpowiedzialny za wygenerowanie z zespołem określonego wyniku. Dlatego codzienną aktywnością stara się zmotywować członków zespołu do wzmożonej pracy...
Sięgnij po profesjonalną instrukcję
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem/ką, liderem/ką, doradcą/czynią, nauczycielem/ką, terapeutą/ką? Szukasz inspiracji i skutecznych sposobów pracy z innymi?
Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Lojalny klient na wagę złota
Dostawcy produktów i usług nie tylko chcą pozyskać nowych odbiorców, ale coraz częściej poświęcają czas i pieniądze, aby utrzymać tych, którzy już kupują ich...