Pamiętaj o potrzebie autonomii współpracownika
Żeby rozwijać efektywnie swoich współpracowników, trzeba dobrze znać ludzkie potrzeby. Jedną z najważniejszych jest potrzeba autonomii. Naukowcy przebadali ją i skutki jej braku dogłębniej...
Agenci zmęczeni konsolidacją
Amazon zamknął swoją ubezpieczeniową porównywarkę po 15 miesiącach od uruchomienia, nasz rodzimy Rankomat promuje kredyty i pożyczki, z każdym rokiem rośnie też liczba nieudanych...
Filmy w branży ubezpieczeniowej, czyli jak efektywnie edukować klientów
W erze cyfrowej transformacji branża ubezpieczeniowa stoi przed wyzwaniem, jak przekazać skomplikowane informacje w sposób, który będzie zarówno angażujący, jak i zrozumiały.
Odpowiedź może tkwić...
Niedoubezpieczył klienta, „bo produkt był zły”
W procesie sprzedaży ubezpieczenia każdy z nas wykonuje analizę potrzeb klienta. Jej część formalna jest zwykle ograniczona do odpowiedzi na kilka przygotowanych pytań i...
Fatalities, czyli ofiary śmiertelne
Fatality to słówko, które słusznie kojarzy się z czymś fatalnym, a konkretnie oznacza śmiertelną ofiarę wypadku lub działań wojennych.
Podobne do polskiego przymiotnika bywa z...
Wygodnie nie zawsze znaczy skutecznie
W świecie, który nieustannie się zmienia, szczególnie w cyfrowej rzeczywistości, branża ubezpieczeniowa stoi przed kolejnym niełatwym zadaniem. Osiągnięcie sukcesu tutaj wymaga więcej niż tylko...
Rozszyfruj zachowania konsumentów
Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i...
Taki nieklimatyczny biznes
16 kwietnia nad Dubajem przeszła potężna burza. W kilka godzin spadło więcej deszczu niż zwykle przez pół roku. Ulice zamieniły się w rzeki, którymi...
Co zrobić, kiedy klient ma zastrzeżenia
Zastrzeżenia i obiekcje są normalną, naturalną i nieuniknioną częścią procesu sprzedaży. Mimo to wielu agentów jest zniechęconych i przygnębionych, gdy klienci zaczynają kręcić nosem,...
Ubezpieczenia rowerowe – na razie nieobowiązkowe
Ubezpieczenia rowerowe zyskują na popularności, zwłaszcza w sezonie wiosenno-letnim. Analiza aktywności w mediach społecznościowych ujawnia, że rowerzyści właśnie wtedy najczęściej poszukują informacji o polisach...