Dobro zwyczajnie działa, a nawet się opłaca
Zrobiliśmy to! Razem z prenumeratorami i partnerami biznesowymi posadziliśmy w maju 371 mkw. lasu. To było możliwe dzięki współpracy z Fundacją Las na Zawsze,...
Na co postawić w zarządzaniu sprzedażą
Czy komuś się to podoba czy nie, każda firma zależy od poziomu sprzedaży swoich usług czy produktów. Na ten poziom ma wpływ jakość własnej...
Ty kontrolujesz, co o tobie piszą
Dziś historia z życia wzięta. Dwa mieszkania (własne i to, w którym mieszkam) kiedyś ubezpieczała moja mama u zaprzyjaźnionej agentki. Znam już na pamięć...
Zaufanie klienta jako fundament poznania potrzeb ubezpieczeniowych
Przy wyborze produktu lub usługi kierujemy się głównie aktualnymi potrzebami, poziomem obsługi czy też ceną lub marką. Nie ma w tym nic dziwnego. Jako...
Jak ustabilizować dochód ze sprzedaży
Wahania dochodu są elementem naturalnym, ponieważ finalizacja sprzedaży nie zależy tylko od naszej aktywności i jakości naszej pracy, ale również od pewnego czynnika losowego.
Jeśli...
Test Życia dla multiagenta ubezpieczeniowego
Czas na wyzwanie, w którym sprawdzisz potencjał w ramach sprzedaży ubezpieczeń na życie. Test może pokazać twoje wielkie możliwości, ale też elementy do poprawy....
W pracy jest dużo kołaczy
Najpierw praca, potem przyjemność. Bez pracy nie ma kołaczy. Ktoś nas kiedyś bardzo oszukał. Niby zachęcając do pracowitości, wbudowano w nas komunikat, że praca...
Jak wygrać z porównywarką?
Zmiany na rynku wymuszają zmiany w nas samych. Widać to na przykładzie dystrybucji ubezpieczeń, która przechodzi w ostatnich latach przez ten proces, zmuszając nas...
Zostań lekarzem od finansów
Klient powierza agentowi ubezpieczeniowemu bezpieczeństwo – swoje, rodziny, biznesu. Dlatego najważniejszą cechą agenta jest pewność siebie. Jeśli da się w nim wyczuć niepewność, maleje...
Dwie zasady budowania prawdziwego zespołu
Wyobraźmy sobie zebranie zespołu sprzedażowego. Szef czeka na swoich ludzi skupiony na ekranie laptopa. Spogląda na cel, który jego zespół powinien osiągnąć, i na...