Najszybszy sposób na nową produkcję
Mam wrażenie, że my, agenci bardzo często boimy się telefonu. Boimy się kontaktu z klientem, szczególnie naszym. Długo zastanawiałem się, dlaczego tak jest. Teraz...
Co cię napędza w głębi duszy?
Dzień przed śmiercią mój tata zapytany, jak się czuje, odpowiedział: „świetnie”. Nie kłamał, on po prostu taki był. Potrafił czuć się świetnie w sytuacjach,...
Dwa najważniejsze pytania w rozwoju sprzedaży
Niby wszyscy znamy zdanie: Jeśli się nie rozwijasz i nie zmieniasz swojego działania, nie powinieneś liczyć na lepsze rezultaty. Właściwie możesz liczyć na to,...
Twarz rekrutera twarzą pracodawcy
Niemal rok temu przyszło nam całkowicie zmienić system swojej pracy. Nie chodzi tu tylko o fundamentalne kwestie związane z przekonwertowaniem procesu sprzedaży czy przeniesieniem...
Przypadek czy przemyślana strategia?
Za wynikami każdego menedżera sprzedaży stoją ludzie z jego zespołu. Jeżeli więc to ci, których on dobiera, tworzą jego sukces, dlaczego tak wielu menedżerów...
Co pośrednik powinien wiedzieć o zrównoważonym rozwoju?
27 listopada 2019 r. uchwalono Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2019/2088 w sprawie ujawniania informacji związanych ze zrównoważonym rozwojem w sektorze usług finansowych (tzw....
Jak ustabilizować dochód ze sprzedaży
Wahania dochodu są elementem naturalnym, ponieważ finalizacja sprzedaży nie zależy tylko od naszej aktywności i jakości naszej pracy, ale również od pewnego czynnika losowego.
Jeśli...
Cztery najczęstsze błędy w sprzedaży ubezpieczeń
Ostatnimi czasy biorę udział w wielu projektach sprzedażowych dotyczących zwiększenia skuteczności kontaktu z klientem. Część działań dotyczy kontaktu bezpośredniego, a część telefonicznego. Wynikiem tych...
Rekrutacja przez rekomendacje
Od miesięcy obserwujemy wyraźny spadek skuteczności w zakresie pozyskiwania kandydatów przy pomocy popularnych portali rekrutacyjnych. Najbardziej miarodajnym parametrem oceny jest liczba CV spływających na...
Od czego zależy finalizacja sprzedaży
Z moich obserwacji wynika, że poziom konkurencyjności w Polsce jest chyba jednym z najwyższych w Europie, jeśli nie na świecie. W każdej branży firmy...