Jak skutecznie rozwijać swój zespół sprzedażowy
Na początek możemy przyjąć, że rolą menedżera zespołu sprzedaży jest realizowanie planu. Warto jednak zadać sobie pytanie: Czy menedżer powinien bardziej skupiać się na...
Kiedy wysyłać e-maile do klientów, aby sprzedawać więcej ubezpieczeń
W swoich szkoleniach z pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach zawsze podkreślam, że naszym celem powinno być zdobycie danych kontaktowych. W skrócie – na...
Networking dla introwertyków
„Ręce w górę, kto uważa, że jest ekstrawertykiem. W porządku. Teraz proszę ręce w górę, kto sądzi, że jest introwertykiem. Oj, kłamczuszki, kłamczuszki…”.
Od takiej...
Jakie są najpoważniejsze błędy w rozmowach telefonicznych z potencjalnym klientem
Gdybyśmy spytali, co jest największym wyzwaniem w działalności pośrednika czy brokera, odpowiedź powinna brzmieć: największym wyzwaniem jest pozyskanie nowego klienta.
Niestety w wielu firmach sprzedażowych...
Jak odnieść sukces w sprzedaży życia
Za dwa lata o tej samej porze być może powiesz do siebie z dumą: cieszę się, że w roku 2021 zacząłem działania, które oderwały...
Czym jest onboarding i jakie ma znaczenie?
Specyfika branży ubezpieczeniowej powoduje, że pozyskiwani kandydaci muszą posiadać gruntowne kompetencje sprzedażowe lub solidny fundament do ich rozwoju. O ile pozyskanie jakościowego kandydata nie...
Co pośrednik powinien wiedzieć o zrównoważonym rozwoju?
27 listopada 2019 r. uchwalono Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2019/2088 w sprawie ujawniania informacji związanych ze zrównoważonym rozwojem w sektorze usług finansowych (tzw....
Co zrobić, żeby zwiększyć skuteczność sprzedaży swojego zespołu
Na początku warto przeanalizować Twoją sytuację w roli menedżera. Pamiętaj, że twój zespół to ludzie, nie komputery. A to oznacza, że ich zachowania i...
Jak wybrałem program CRM dla multiagencji
W styczniu 2021 r. stanąłem przed dość dziwnym wyzwaniem. Liczba leadów ubezpieczeniowych przychodzących z moich działań marketingowych dla innych agentów była na tyle duża,...
Co oznacza sukces lub porażka w sprzedaży
Z ciekawością obejrzałem ostatnio kilka filmików dotyczących sprzedaży, które wyprodukował jeden z trenerów zajmujący się szkoleniami z prowadzenia rozmów handlowych z klientami. Zaprezentował wiele...